כותרות אחרונות
Search

המותג"הוניגמן קידס" מציג את קולקציית החגים החדשה.

קולקציית הוניגמן קידס 2020. צילום ערן אלסטר..

 

המותג"הוניגמן קידס" מציג את קולקציית החגים החדשה.

             מדובר בקולקציה טרנדית ואופנתית במחירים אטרקטיביים.

 

קולקציית החגים של "הוניגמן קידס" מפתיעה ומציגה העונה מגוון רחב של פריטים אופנתיים המושפעים מהטרנדים העדכניים ביותר מתצוגות האופנה של גדולי המעצבים ומותאמים במיוחד לקהל הילדים של המותג.

 

קולקציית הוניגמן קידס 2020. צילום ערן אלסטר..

 

הקולקציה מתבססת על צבעים טבעיים המתכתבים עם ורודים וגווני תכלת וזית .

 

מאחורי הפריטים שבקולקציה הושקעה מחשבה רבה מבחינת טכניקות ושולבו בה פייטים, אבנים, פנינים וגרפיקות רקומות טכניקות הגבהה למיניהן.

 

קולקציית החג במחלקת הילדות נעה בין פריטים במראה רך ואוורירי, פשתן, תחרות ודפוסי פרחים. הקולקציה מורכבות מחולצות אופנתיות משובצות אבנים ופנינים על מנת להדגיש את המראה החגיגי.

העונה יש בקולקציה מענה לכלל המגזרים, חצאיות מיני וחצאיות ארוכות ושופעות עם בדים מנצנצים לכל אירוע, חצאיות קפלים מבדים שונים וולנים וחצאיות גינס מאובזרות ועוד…

 

קולקציית הוניגמן קידס 2020. צילום ערן אלסטר..

 

בקולקציית הבנים ישנם מבחר של חולצות מכופתרות לבנות לימי החג והשבת ולשאר ימי השבוע. הקולקציה סולידית עם פלטת צבעים ניטרלית: בז', אבן, לבן, זית ותכלת, הקולקציה כוללת מגוון חולצות פולו ומכנסי כותנה בגזרות שונות לצד מכנסיים מחוייטים בגווני אפור.

 

קולקציית הבייבי ממשיכה להתפתח ולהתרחב והעונה מגוון הפריטים גדל. הקולקציה נעימה ורכה ומורכבת משמלות טול , חולצות מכופתרות עם עניבות, גינסים אופנתיים וחולצות עם טכניקות מדליקות.

 

מה שבטוח החג יהיה שמח ואופנתי – נתראה בחנויות  

 

טווח המחירים:

מכנסיים החל מ 24.90 ₪

חולצות  החל מ 29.90 ₪

שמלות החל מ 39.90 ₪

חצאיות החל מ 29.90