כותרות אחרונות
Search

"סמסונג אלקטרוניקס" ישראל וחברת "סמליין" בע"מ, את הקו חדש של טלוויזיות ה- QLED לשנת 2018 

"סמסונג אלקטרוניקס" משיקה בישראל סדרת טלוויזיות חדשה  QLED 2018 

 סדרת מסכי הדגל החדשה מציגה את הבהירות המתקדמת והשחור החדש,  עם עיצוב חלק ואלגנטי הכולל מצב Ambient מרהיב גם כשהמסך כבוי,  ובשורת ה-IOT שמגיעה לישראל

 באירוע מרגש שנערך באולם "ריברסייד" בתל אביב, הציגו "סמסונג אלקטרוניקס" ישראל וחברת "סמליין" בע"מ, את הקו חדש של טלוויזיות ה- QLED לשנת 2018 

קובי בש – מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בסמסונג ישראל – צילום: אבי בר

 

סדרת ה-QLED וסדרת Premium UHD בגדלי Ultra-Size, מציגות איכות תמונה מהמתקדמות בעולם והיבטים עיצוביים פורצי דרך, ההופכים את הטלוויזיה לאלמנט עיצובי בחלל הסלון, עם יכולות חכמות ואינטואיטיביות המשלבות את בשורת ה-IOT לראשונה במוצרים נוספים ברחבי הבית על-ידי אפליקציית   Smart things  החדשה  המובנת בטלוויזיות סמסונג 2018 .

 חן הראל – מנהל מותג סמסונג אלקטרוניקה – צילום: אבי בר

 

לדברי קובי בש, מנהל חטיבת האלקטרוניקה הצרכנית, בסמסונג ישראל: "הצופה הישראלי הוא מהמתוחכמים בעולם. הישראלים בקיאים בטכנולוגיות המתקדמות, מעריכים צפייה איכותית ומשקיעים משאבים רבים ביצירת חווית צפייה ביתית המותאמת להעדפותיהם. קו הטלוויזיות שלנו לשנת 2018 הוא החדשני והמתוחכם ביותר שהשקנו עד כה ומותאם בדיוק עבורם. הוא תוכנן עבור הצרכנים המעוניינים לחוות את איכות הצפייה המתקדמת ביותר, ולקהלים המעריכים אסתטיקה בחלל שבו הם מתגוררים. לראשונה בישראל סמסונג תשלב פונקציות מעולם ה-IOT במגוון מוצרים שיאפשרו לחובבי הטכנולוגיה לחוות את העתיד הטכנולוגי המתהווה שסמסונג ממשיכה להוביל. אנו נרגשים מהחוויה המצפה לצרכנים עם קו הטלוויזיות החדש, המעניק להם את חווית הצפיה האולטימטיבית בביתם הפרטי".

 

הטלוויזיה כתמונה על הקיר – צילום: אבי בר

סדרת הטלויזיות של סמסונג לשנת 2018 כוללת חידושים רבים והושם בהם דגש נרחב הנוגע לחשיבה מחודשת על השתלבות הטלוויזיה בחלל המגורים, האופן שבו צרכנים נהנים מתוכן והאינטראקציה שלהם עם מוצרים שונים ומגוונים בביתם.

 

 

בין היתר, מציג הקו לשנת 2018 את החידושים הבאים:

 

הנקודה שמשנה את איכות התמונה !

 

הנקודה שמשנה את איכות התמונה ! צילום: יח"צ

 

סדרת הדגל של סמסונג 'QLED Q9' מספקת תמונה מרהיבה ומציאותית  בעלת ניגודיות חדה וטהורה הודות לשילוב הנעשה לראשונה בין טכנולוגיית Quantum Dots (נקודות קוונטיות) וטכנולוגיית Direct Full Array (תאורה אחורית ישירה).

 

טכנולוגיית התאורה האחורית הישירה עושה שימוש בתאורה אחורית מקומית  בטכנולוגיית Quantum Dots זאת בשילוב  בפאנל מתקדם המחולק לאזורים בכדי לשלוט באופן חכם ונקודתי בתאורה, המציג  לא רק רמת בהירות גבוהה אלא גם  שחור שטרם נראה כמותו, אשר בשילוב עם טכנולוגיית 'Q HDR Elite' עם תמיכה בתקן  HDR10+ תוכלו לצפות בגוונים השונים במעמקי הצבע השחור עד הפרטים הנסתרים בסצנות הבהירות ביותר כפי שטרם ראיתם מעולם .

 

 ירון מרקוביץ משנה למנכל סמליין – צילום: אבי בר

 

כשמוסיפים נתון זה ליכולת תצוגת הצבעים המתאפשרת הודות לטכנולוגיית Quantum Dots המציגה 100% נפח צבע ומעל למיליארד צבעים, מתקבלת תמונה שטרם נראתה בעולם מסכי הטלוויזיה. 

 

סמסונג מוסיפה לסדרת הדגל שכבת Ultra Black Elite המפחיתה השתקפויות ומשלימה את חוויית הצפייה, ובכך מאפשרת לחוות את מגוון הצבעים המוצגים בכל תנאי תאורה.

 

סמסונג משתמשת בניסיון של 30 שנה בתחום המוליכים למחצה בכדי להמשיך ולהציג איכות תמונה מהטובות בתחום, עם מעבד תמונה  חדש ומתקדם שפיתחה הנקרא Q Engine. בעזרת כוח עיבוד עוצמתי ואלגוריתמים מתקדמים המאפשרים ניתוח תמונה מהיר ויעיל  מצליחה סמסונג  לשדרג ולהשביח את איכות התמונה באופן משמעותי, גם ממקורות שידור באיכות נמוכה.

 

חכמה ואינטליגנטית במיוחד ! – צילום: אבי בר

חכמה ואינטליגנטית במיוחד !

טלויזיות QLED מציגות יכולות חכמות ומציעות אפשרויות מהפכניות להגדרת השימוש בטלוויזיה. החל מהגדרה ראשונית ופשוטה של הטלוויזיה ישירות מהסמארטפון המקצרת באופן משמעותי את משך הזמן הנדרש להגדרת הטלוויזיה החדשה, כאשר גם למשתמש הממוצע מוצעת אפשרות לכיול פשוט ונוח של הגדרות הצבע בהתאם למשתמש דרך אפליקציית SeeColors.

 

 לראשונה מתחילתו של עידן החיבוריות בין הסמארטפון לטלוויזיה, מציגה סמסונג מימוש ראשוני מתחום ה- IOT למשתמש הביתי באמצעות אפליקציית SmartThings, המאפשרת התממשקות של הטלוויזיה עם מגוון מוצרים מותאמים ברחבי הבית, כמו מזגן, שואב האבק, מכונת הכביסה, מצלמת אבטחה ועוד, דבר ההופך את הטלוויזיה למרכז הבקרה של הבית החכם שלכם.

 

חידוש נוסף שסמסונג מציגה הוא אפשרות לחלוק תמונות  בתוך קבוצה שהגדרתם מראש (משפחה למשל)

 

חדשנות בחיבור אחד

סמסונג מציגה שיפור של הכבל האופטי, הדקיק והכמעט בלתי נראה הנקרא One Invisible Connection, המעביר נתונים של אודיו/וידאו במהירות גבוהה מאוד, אך השנה מכיל בתוכו גם את כבל החשמל.

צילום: יח"צ

החידוש מאפשר להציב את הטלוויזיה על הקיר בסלון ללא צורך בחיבור הטלוויזיה ישירות לשקע חשמל בסמוך לטלוויזיה, חיבור הכבל הבודד מגב הטלוויזיה ישירות לקופסת החיבורים החכמה (One Connect Box), אותה ניתן למקם בארון התקשורת הביתי או בשידה מרוחקת בסלון אליה מתחברות שלל הקופסאות השונות (ממירים, קונסולות משחקים ועוד) ולהשאיר את איזור הטלוויזיה נקי מקופסאות וכבלים מיותרים. 

 

הכבל האופטי הייחודי זמין באורך של 5 מטרים (למעוניינים ניתן לרכוש כבל באורך  15 מטרים בנפרד). 

 

 

צילום: יח"צ

טלוויזיה כאלמנט עיצובי

לטלוויזיה עד היום הייתה פונקציה שעיקרה צפייה בתוכן בטלוויזיה, אך כשמכבים אותה, הפכה למסך שחור על הקיר. סמסונג מצאה פתרון יצירתי לנושא עם פונקציה חדשה בשם Ambient Mode. פונקציה עיצובית וחכמה שעושה שימוש בצריכת זרם מאוד נמוכה, המאפשרת למסך הטלוויזיה להפוך לחלק אינטגרלי מעיצוב הסלון והקיר עליו תלויה הטלוויזיה, זאת באמצעות חיקוי הדוגמה העיצובית שעל הקיר מאחור ובכך ליצור אפקט חזותי מרהיב שבו הטלוויזיה מתמזגת באופן בלתי מורגש בקיר שמאחוריה. בנוסף, ב-Ambient Mode ניתן להאזין לאפליקציות מוזיקה פופלאריות כמו Spotify ו-Deezer, הצגה של רקעים ייחודיים, תמונות שונות שתבחרו להציג הישר מהנייד ועוד.

 

 

Ambient Mode מתממשק ישירות מול אפליקציית Smart Things לשליטה מלאה על הנעשה במסך ממקום אחד בקלות ובמהירות.

 

צילום: אבי בר

סמסונג ממשיכה גם השנה לספק פתרונות תלייה יצירתיים סדרת ה-QLED, כדוגמת מתלה צמוד קיר ייחודי להצמדה מקסימלית של הטלוויזיה לקיר ושמירה על קו עיצובי נקי בסלון הבית, סטנדים ייחודיים המאפשרים למקם את הטלוויזיה באיזורים שונים בחלל הסלון ומהווים אלמנט עיצובי מרהיב.

 

צילום: יח"ץ

Ambient Mode מתממשק ישירות מול אפליקציית Smart Things לשליטה מלאה על הנעשה במסך ממקום אחד בקלות ובמהירות.

 

סמסונג ממשיכה גם השנה לספק פתרונות תלייה יצירתיים סדרת ה-QLED, כדוגמת מתלה צמוד קיר ייחודי להצמדה מקסימלית של הטלוויזיה לקיר ושמירה על קו עיצובי נקי בסלון הבית, סטנדים ייחודיים המאפשרים למקם את הטלוויזיה באיזורים שונים בחלל הסלון ומהווים אלמנט עיצובי מרהיב.

  

אפליקציות ו-Gaming

סמסונג ממשיכה להשקיע ולהוביל את עולמות התוכן בעולם הטלוויזיות החכמות, כאשר אפליקציית 'כאן' של תאגיד השידור הישראל ששידרה את המונדיאל באיכות 4K הייתה הסנונית הראשונה. סמסונג צפויה להשקיע רבות ולהרחיב את שיתופי הפעולה מול שותפי התוכן הגדולים בישראל, עם השקות נוספות צפויות של אפליקציות VOD ושידורים חיים בתחומי תוכן שונים ומגוונים.

 

צילום: אבי בר

סמסונג ממשיכה להשקיע בתחום החם כיום – תחום הגיימיניג, כאשר דגמי QLED החדשים מתגאים ב-input lag נמוך במיוחד לגיימרים של 15.4ms בלבד, מה שהופך אותם למסכי טלוויזיה עם ה-input lag הנמוך ביותר ולחוויה בפני עצמה לגיימרים. 

 

סמסונג תומכת בשירות Steam Link המאפשר לגיימרים הכבדים להמשיך לשחק את המשחקים האהובים עליהם גם על גבי המסך הגדול.

 

גם השנה סמסונג תומכת בתקן אלחוטי 5Ghz, הכי קרוב לחיבור קווי המומלץ, מה שהופך קריטי יותר ויותר עם רמת שימושיות גוברת בטלוויזיות החכמות ובאפליקציות התוכן המספקות תכני 4K.

 

סמליין, היבואנית הרשמית של טלוויזיות סמסונג בישראל, צפויה לייבא דגמי טלוויזיות בעלות מסכים גדולים במיוחד. קו הטלוויזיות של סמסונג ל-2018 כולל ליין סדרות רחב QLED, Premium UHD, UHD ו-Ultra-Size, ובמגוון גדלים. ליין הדגמים של 2018 כוללים מסכים שטוחים וקעורים בעיצוב דק במיוחד.

 

מחירים לדוגמה:

QE55Q7FN    ₪  7490

QE55Q8CN    ₪   8990

QE55Q8CN   ₪  10990

QE65Q8CN   ₪  14990

QE65Q9FN  ₪  19990

QE75Q7FN  ₪  19990

QE75Q9FN  ₪  26990

 

סמסונג אלקטרוניקס בע"מ מעניקה השראה לעולם ומעצבת את העתיד עם טכנולוגיות ורעיונות מהפכניים, מגדירה מחדש את עולמות הטלוויזיות, הסמארטפונים, המכשור הלביש, טאבלטים, מצלמות, מכשירים דיגיטאליים, מדפסות, ציוד רפואי, מערכות רשת והמוליכים למחצה. כמו כן, אנו מובילים בתחום האינטרנט של הדברים באמצעות, בין השאר, יוזמות הבריאות הדיגיטאלית והבית החכם שלנו. סמסונג מעסיקה 319,000 עובדים ב- 84 מדינות.

 

למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט הרשמי:  www.samsung.com

ובבלוג הרשמי:  global.samsungtomorrow.com