כותרות אחרונות
Search

מסעדת "סיטרה" מחזירה את טעמי הילדות לקיץ עם תפריט קינוחים נוסטלגיים בטוויסט עדכני.

צלם: יהונתן בן חיים

 

 

תפריט קינוחים של פעם.

מסעדת "סיטרה" מחזירה את טעמי הילדות לקיץ עם תפריט קינוחים נוסטלגיים בטוויסט עדכני.

בקינוחים: סברינה, בוואריה, היער השחור, סאנדיי ובלינצ'ס.

 

שף אורן מורד ושף קונדיטור טל ממליה  משיקים בסיטרה, המוסד הקולינרי בן 15 השנים, הממוקם על קו חוף הים התיכון, תפריט "קינוחי ספיישל של פעם" הממשיך את הקו הקולינרי של המסעדה הנשענת על חומרי גלם מובחרים וטריים, מורד וממליה יצרו תפריט המתרפק על זיכרונות הילדות המתוקים לימי הקיץ החמים. כל מנה בנויה מחומרי הגלם העונתיים המובחרים ביותר, שכל ביס מחזיר את הטועם לעבר המתוק ולילדות הנשכחת.

 

צלם: יהונתן בן חיים

 

בתפריט:

בוואריה (54 ₪ ), קרם קטיפתי עם זיגוג סירופ שוקולד ושקדים מקורמלים; סברינה (54 ₪ ), קומפוט פירות אדומים, שאנטי וניל ודובדבן של פעם; בלינצס (52 ₪ ), במילוי ריקוטה,  דובדבנים, קולי פירות יער וקצפת של פעם; היער השחור (56 ₪ ),  עוגת שוקולד, דובדבנים בסירופ וניל, קרם וניל וטוויל שוקולד; סאנדיי (42 ₪ ), סירופ שוקולד, גלידת וניל, פירורי שורט ברד, בננה בסירופ , קצפת של פעם וטוויל וופל.

 

אודות סיטרה

המוסד הקולינרי שנפתח לפני כ- 15 שנה על קו חוף הים התיכון, על ידי המסעדן הראל בלו, הפך מיד לאחר פתיחתו לאבן שואבת לקהל שוחר קולינריה גבוהה באווירה משוחררת.

 

סיטרה נפתחה בשנת 2004 במתחם סי אנד סאן היוקרתי, הצופה על נוף מרהיב של קו חוף הים בתל אביב, ממנו שואבת את רוב השראתה לתפריט, ומציעה חוויה קולינרית ברמה בינלאומית המשתלבת עם חווית בילוי איכותית, הנעה בין אוירה אירופאית מוקפדת לאווירה ישראלית ים תיכונית.

 

צלם: יהונתן בן חיים

 

המסעדה ממוקמת בפריים לוקיישן וכוללת חלל פנימי מוקפד, עם חלונות גדולים, מהם נשקף נופו המדהים של הים התיכון. במסעדה אזור לאונג' נפרד עם בר גדול, אשר בערב הופך למקום בילוי עם אוכל טוב ואלכוהול, מוזיקה עדכנית ואווירה מחבקת.

 

עוד כולל המקום חדר פרטי לאירועים הכולל שירות אישי, בר פרטי, מקרן וניתן לעשן בו, ומרפסת חיצונית מעל הגלים.

 

המסעדה מציעה תפריט השואב את השראתו מהארצות השוכנות על הים התיכון, ומורכב מחומרי גלם איכותיים, טריים ומשובחים אשר נבחרו בקפידה. במסעדה מוגשים תפריטי עסקיות צהריים משתלמות במיוחד, ערב, בראנץ' וסושי מובחר וטרי.

 

צלם: יהונתן בן חיים

 

לליווי הקולינריה האיכותית, מציעה סיטרה יינות משובחים ממרתף היינות האיכותי שלה, עם מבחר מרשים של סוגי יין ושמפניה מהארץ ומרחבי העולם, ושלל קוקטיילים מרעננים.

 

בעלי הסיטרה הוא איש העסקים הראל בלו. המנהל ביד רמה גם את קבוצת העסקים "Bello Group " המכילה בתוכה את העסקים: הילטון ביי בתל אביב;חוף מציצים, 'פישופ'- חנות ובר דגים ופרות ים במתחם שרונה מרקט תל אביב ומסעדת דגים כשרה- פישופ עזריאלי ראשונים בראשון לציון.

 

שעות פעילות: א'-ה' 12:00-00:00
 ו'-ש' 08:30-00:00

ארוחות עסקיות: א'-ה' 12:00-17:00 

בראנץ סופ"ש – שישי ושבת 08:30-12:00

 

רוזנבלום הרצל 8, בנייני סי אנד סאן, תל אביב
03-6996633