כותרות אחרונות
Search

מינוי חדש במשק – עומר בוביס מונה למנכ"ל חברת עמדות הטעינה "EV Meter" מקבוצת "NAYAX".

 

 

 

לקראת עלייה צפויה בשימוש ברכב חשמלי בישראל:

עומר בוביס מונה למנכ"ל חברת עמדות הטעינה "EV Meter" מקבוצת "NAYAX".

 

חברת "EV Meter" ממשיכה לבסס את צוות ההנהלה הבכירה לקראת הגידול המשמעותי הצפוי בשימוש בכלי רכב חשמליים בישראל. דירקטוריון החברה האם, "NAYAX", החליט למנות את עומר בוביס למנכ"ל חברת הבת "EV Meter" . בוביס, יצטרף לניסו חזן שהוביל בהצלחה רבה את פעילות החברה מיום הקמתה וינהל מעתה את חטיבת השיווק, המכירות והפיתוח העסקי של "EV Meter" בישראל ובחו"ל. 

 

בתפקידו האחרון שימש עומר בוביס כסמנכ"ל התפעול של חברת ברינקס ישראל בע"מ, שם עבד בעיקר עם לקוחות בנקאיים וקמעונאיים והוא מביא עמו ניסיון עשיר בתחום מערכות שירות עצמי ושרשרת אספקה. בוביס הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מבית ספר גבוהה להנדסה ועיצוב שנקר  ו"MBA" – במנהל עסקים מהמכללה למנהל.

 

עומר בוביס מנכ"ל חברת עמדות הטעינה "EV Meter" – צילום: יח"צ "EV Meter" 

 

"EV Meter" הינה חברת בת של ענקית פתרונות התשלומים ללא מזומן, "NAYAX" הישראלית. "EV Meter" נחשבת לאחת מחברות הטעינה המובילות בשוק מבחינה טכנולוגית ואת העמדות המעוצבות של החברה כבר ניתן לראות בימים אלה בחניונים של אחוזת חוף, בבתים פרטיים ובשטחים ציבוריים נוספים. העמדות של החברה מאופיינות במערכת תשלומים פתוחה, שלא מחייבת להתקין אפליקציה או מנוי, וניתן לשלם בהן בקלות ובמהירות באמצעות כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב, ארנק סלולרי או QR קוד. עד כה, הקימה החברה למעלה מ-5,000 עמדות טעינה ברחבי העולם תחת רשת הפצה שפרוסה למעלה מ-70 מדינות.

 

יאיר נחמד, מנכ"ל ומייסד "NAYAX" אמר לרגל המינוי: "בשנה האחרונה אנו רואים עלייה משמעותית בהתעניינות בעמדות טעינה לרכבים חשמליים, במקביל להשקות של דגמים חשמליים במחירים נגישים, של כל יצרניות הרכבים הגדולות. "EV Meter"  הביאה את החדשנות הטכנולוגית של הסטארטאפ נישן לעולם עמדות הטעינה ומציעה פתרון ייחודי של מערכת תשלומים פתוחה ללא צורך במנוי, לצד מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית לבעלי חניונים, תחנות דלק, רשויות מקומיות, בנייני מגורים משותפים ועוד. אנו מאמינים שהמינוי של עומר בוביס יסייע לנו להמשיך ולהעמיק את אחיזתנו בשוק המקומי והגלובאלי כאחד".

 

אודות חברת האם "NAYAX":

"NAYAX" החברה האם הינה חברת פינטק ישראלית ובין הראשונות להתמחות במתן פתרונות תשלום ללא מזומן לעסקים. עם הקמתה בשנת 2005, החברה פיתחה מסופונים לקבלת תשלום ללא מזומן במכונות אוטומטיות כגון מכונות לממכר חטיפים, מתקני שטיפת מכוניות ומכונות קפה משרדיות. כמו כן, פיתחה החברה פתרונות תשלום דיגיטליים המאפשרים לבתי עסק לקבל תשלום באמצעות כרטיסי אשראי, סמארטפונים, סריקת קוד QR ועוד. החברה פועלת ביותר מ-50 מדינות ומציעה פתרונות המותאמים לשוק המקומי בכל מדינה ומדינה. כיום, החברה מעסיקה 350 עובדים, מהם 200 במרכז הפיתוח בישראל ופתרונותיה מוטמעים ב-350 אלף נקודות מכירה מסביב לעולם.