כותרות אחרונות
Search

בר מסעדה "קאב קם" משיק תפריט טעימות חדש – Nose to tail & Cocktail.

צילום: איתמר ישראלי.

 

בר מסעדה "קאב קם" משיק תפריט טעימות חדש – Nose to tail & Cocktail.

כל יום שני תפריט טעימות חדש היישר מתאילנד הרחוקה.

 

בר מסעדה "קאב קם" מרענן את תפריט הערב שלו ובכל יום שני מציג תפריט טעימות חדש 'Nose to tail & Cocktail', מנות תאיות קלאסיות וגם תפריט קוקטיילים בהשראת המטבח התאי, שמתווספות לתפריט הקבוע. התפריט בנוי ממנות שלרוב לא מוגשות במסעדות, אך כולן מנות "קאב קם" קלאסיות המוגשות למרכז השולחן, כאשר בכל שבוע שמות דגש על חומר גלם קולינרי אחר לארוחה שכולה על טהרת "נואוז-טו-טייל".

 

"קאב קם", בר-מסעדה המציע חוויה קולינרית תאילנדית אותנטית נטולת גבולות ממשפחת בית תאילנדי, משיק את תפריט 'Nose to tail & Cocktail' שיוגש כל ימי שני לחוויה אותנטית במיוחד מהמטבח התאי.  קאב קם מטיסה אתכם פעם בשבוע, אל הטעמים ייחודיים של הכפרים בתאילנד, גם כשהשמיים סגורים, הקיבה היא הדרך אל תחושת החופש. לצד תפריט המנות, קאב קם מציעה תפריט קוקטיילים בהשראת המטבח התאי, תוך שימוש בעשבי תיבול ותבלינים תאיים מקומיים.

 

המטבח התאי הוא רחב ומגוון, המכיל בתוכו מאות ואלפי מנות מאזורים שונים בתאילנד. המטבח מושפע מאזורי המחייה, הרים, נהרות, ים, שטחי מרעה ועוד כשלרוב אותם תנאי המחייה יקבעו את הדרך הקולינרית שהאזור הולך לפיה. כמו כן, קיימת השפעה רבה מתרבויות מדינות שכנות הנושקות לתאילנד.

 

התפריט מציע כל יום שני מספר מנות חלוקה אל מרכז השולחן, כשכל שבוע אור הזרקורים הוא על חומר גלם אחר, שבולט במטבח התאילנדי. במהלך הערב, יוצעו שני תפריטי טעימות, באחד יוגשו 5 מנות ובשני יוגשו 8 מנות, כששניהם יוגשו יחד עם "סטיקי רייס".

 

צילום: איתמר ישראלי.

 

תפריט 5 מנות (140 ₪):

נם מו הו בייקון פילה חזיר כבוש בשום בעלה בננה עטוף בבייקון ועלי "שיאפו;  “  אום לין מו תבשיל חריף עם ברוסט ולשון חזיר, שמיר, קישואים ומרה; מו סאפ פאד פאק דונג חזיר קצוץ, עלי חרדל כבושים וביצה טרופה ;  מו פאד טואה ברוסט חזיר ולוביה בקארי אדום ביתי; הואה מו צ'ים צ'ום ראש חזיר מבושל עם עשבים תאיים לצד מטבל ביתי.

 

תפריט 8 מנות (210 ₪):

סאי קוק איסאן נקניקיית חזיר כבושה בשום וסטיקי רייס; יאם הו מו סלט אוזני חזיר חריף; לאב קגנאי מו ברוסט וחלקי פנים קצוצים בתיבול ״איסאן״; נם מו הו בייקון פילה חזיר כבוש בשום בעלה בננה עטוף בבייקון ועלי "שיאפו;  “  אום לין מו תבשיל חריף עם ברוסט ולשון חזיר, שמיר, קישואים ומרה; מו סאפ פאד פאק דונג חזיר קצוץ, עלי חרדל כבושים וביצה טרופה ;  מו פאד טואה ברוסט חזיר ולוביה בקארי אדום ביתי; הואה מו צ'ים צ'ום ראש חזיר מבושל עם עשבים תאיים לצד מטבל ביתי.

 

תפריט קוקטיילים:

נגרוני סמון פאי, נגרוני מיושן בהשרייה עם תבליני צפון תאילנד, כפיר ליים, קרצ׳אי, פלפל שחור טרי וצ׳ילי (48 ₪); דאקירי ממואנג, רום מושרה עם מנגו מאיה, ליים וכתר קוקוס וכפיר ליים (46 ₪); איסאן ברבן, וויילד טרקי נכתש עם פלפל אדום חריף, לימון, בזיל תאי וצ׳ילי "פריקינו" (48 ₪).

 

המושג "קאב קם" שנולד בתאילנד, מתייחס למפגש בין חברים, משפחה, מזרח ומערב לערב של אוכל, אלכוהול ומוזיקה. כל המנות בתפריטי המקום מורכבות מחומרי גלם טריים אשר נרכשים מדיי בוקר, חלקם אף מגיעים מחוות ומחממות גידול עצמאיות של בעלי קבוצת בית תאילנדי. בתפריט ניתן למצוא גם מנות עבור לקוחות צמחוניים וטבעוניים.

 

"קאב קם" הוא חלק מקבוצת בית תאילנדי המכילה בתוכה גם את קואה קון לק. יריב מלילי היה הראשון שהביא לישראל את האוכל התאילנדי האותנטי והמסורתי. מלילי בנה את ערכי הקבוצה על DNA של אווירה קולינרית המבוססת על חומרי גלם תאילנדים טריים שחלקם מגדלים בעלי הקבוצה בחווה באופן פרטי, חלקם מיובאים באופן פרטי וחומרי גלם המוכנים במקום בעבודת יד, כגון חלב קוקוס, אטריות אורז, בצק וכו'…

 

 

ימים ושעות פעילות: עסקיות א'-ה' 12:00-16:00
ערב קאב קם א'- ש' 17:30-01:00
תפריט בראנץ' שישי/שבת צהריים 12:00-16:00

כתובת: לינקולן 11, תל אביב, טלפון: 036889960