כותרות אחרונות
Search

"אולדיס פנקייק בר" – דיינר אמריקאי בקניון "רננים" ברעננה, משיק תפריט חדש לקיץ הקרוב.

אולדיס פנקייק בר, צילום אסף קרלה

 

משרד יחסי הציבור  "קליגר תקשורת" עוזר לעסקים בעקבות הקורונה. הפעם הוא מסייע בהתנדבות לדיינר "אולדיס פנקייק בר" בקניון רננים ברעננה.

"אולדיס פנקייק בר"

כשקינוח הופך לעיקרית.

"אולדיס פנקייק בר" – דיינר אמריקאי בקניון "רננים" ברעננה,  משיק תפריט חדש לקיץ הקרוב לחוויה קולינרית ייחודית המותאמת לחך הישראלי.

 

"אולדיס פנקייק בר", בית קפה דיינר אמריקאי כשר בשדרה החדשה בקניון רננים ברעננה, משיק לרגל הקיץ תפריט חדש עם פינוקים וחידושים קולינריים. התפריט מציע מגוון רחב של מנות שף בטעמים שונים בדגש על פנקייק כמנה עיקרית – מתוק או מלוח ואף ללא גלוטן או טבעוני עם טוויסט עדכני.

 

בשנים האחרונות, הפנקייק התקדם מתפיסתו כקינוח בסופה של הארוחה אל קדמת הבמה, כשב"אולדיס פנקייק בר" זיהו את הטרנד ומציעים חוויה קולינרית עשירה וייחודית. המקום בעיצוב רטרו עם מוזיקת אולדיז, מציע פנקייק עשיר ורך, מתוק או מלוח ועוד מגוון אפשרויות קולינריות מרעננות.

 

אולדיס פנקייק צלם אסף קרלה

 

"אולדיס" מציע משלוחים לכל אזור השרון, ומשיק לרגל המצב מארזי פנקייקים לחוויה קולינרית. בין אם אתם בבידוד ובין אם בא לכם לפנק את העובדים שלכם, אולדיס פנקייק בר מציעים משלוחים של מגוון מנות מפנקות, ממארזים לשבת ועד ערכת פנקייקים ביתית ((Pancake Box. המארזים מגיעים החל מ- 4 פנקייקים ועד ל- 12 פנקייקים לבחירה, ניתן להתעדכן באתר.

 

אולדיס פנקייק בר, פנקייק ים תיכוני, צילום אסף קרלה

 

 

בין המנות בתפריט החדש של המסעדה:

המיוחדים: אוריאו, פנקיקיים בטעם אוריאו, קרם אוריאו, שברי עוגיות, שוקולד לבן וכדור גלידה (62 ₪); אסאי, פנקייקים בטעם אסאי עם שוקולד לבן ורוטב פסיפלורה (62 ₪); שוקוצ'יפס, פנקייקים ממולאים טיפות שוקולד צ'יפס חם, מוגש עם קצפת (54 ₪); בלו ברי'ס, פנקייקים ממולאים באוכמניות כחולות עם שוקולד לבן ופירות יער (56 ₪), תוספת גלידה / קצפת (8 ₪).

 

אולדיס פנקייק בר, פנקייק פלורנטין, צילום אסף קרלה

 

 

פאתות, ריבועי פנקייק מקושקשים בביצה, גבינה צהובה וזיתים, מוגש עם רסק עגבניות וטחינה (52 ₪); דרוזי, סלט קינואה עם עשבי תיבול וחמוציות, לאבנה וביצת עין. מתובל בשמן זית וזעתר (57 ₪); ים תיכוני, גבינת לאבנה, ירקות חרוכים מוקפצים עם עלי תרד ושום, שקדים פרוסים, פלפל חריף וסומק (57 ₪); אלפרדו / רוזה,  פנקייקים ברוטב שמנת / רוזה עם פטריות ובצל מוקפצים עם ביצת עין (49 ₪); סמבוסק גבינות, מאפה במילוי גבינות ונגיעה של פסטו, מוגש על מצע סלט עלים, בצל סגול, גזר ופטריות בזילוף בלסמי מצומצם (54 ₪); אולדיס, סלמון מעושן על גבינת שמנת, ביצת עין מוקרמת ופירורי אגוזים. מוגש עם סלט נבטים וגזר ברוטב טריאקי (56 ₪); פלורנטין, גבינת מסקרפונה, עלי תרד מבושלים, פטריות מוקפצות וביצה עלומה (58 ₪).

 

 

בנוסף, בתפריט החדש תוכלו ליהנות מארוחות בוקר מגוונות, סלטים, טוסטים ועוד מגוון מנות מלוחות.

 

אולדיס פנקייק בר, צילום אסף קרלה

 

"אולדיס פנקייק בר" נפתח בשיתוף הפעולה של איש חיי הלילה ניב יהודאי מכפר סבא ושגיא אזולאי מתל אביב, מפנטזיה מתוקה ליוזמה עסקית החליטו להקים בשנת 2017 את המקום שיביא את הקינוח האהוב עליהם לפרונט בשילובים קולינריים מהפנטים. בנוסף, בית הקפה מתהדר בתו 'ויגן פרינדלי', כש- 25% מהתפריט המוצע הוא טבעוני. בית  הקפה מתאים לכל המשפחה, החל מארוחת קטנטנים עד גיל 3 ועד 12% הנחה לגמלאים.

 

כתובת: המלאכה 2, קניון רננים רעננה (כיסה מערבית)

שעות פתיחה: ימים א'- ה' החל משעה 9.00 ועד לשעה 22.00, ימי שישי החל משעה 8.30 ועד לשעה 15.00, ימי שבת החל משעה 18.30 ועד לשעה 23.00

טלפון: 09-8849960, ניתן להזמין משלוחים באתר