כותרות אחרונות
Search

מינוי בכיר במשק – אסתי כרמלי מונתה למנכ"לית "שטראוס מים".

אסתי כרמלי למנכ"לית "שטראוס מים" צילום:  יח"צ שטראוס

 

מנכ"ל קבוצת "שטראוס" גיורא ברדעה הודיע על מינויה של אסתי כרמלי למנכ"לית "שטראוס מים".

כרמלי תחליף בתפקידה את רונן זוהר שמונה לאחרונה למשנה למנכ"ל הקבוצה וישמש יו"ר "שטראוס מים".

 

גיורא ברדעה מנכ"ל קבוצת שטראוס הודיע היום על מינויה של אסתי כרמלי למנכ"לית שטראוס מים וחברה בהנהלת הקבוצה. במהלך 26 השנים האחרונות מילאה כרמלי תפקידי ניהול גלובליים מגוונים ובכירים בחברת דלתא גליל תעשיות ובחברת Stanley Black & Decker  מובילה עולמית (Fortune 500) בתחום מוצרי הצריכה לענפי הבנייה, התעשייה והאבטחה. היא צפויה להיכנס לתפקידה במהלך אפריל.

 

רונן זוהר שכיהן כמנכ"ל שטראוס מים במשך 6 השנים האחרונות יחל בתפקידו כמשנה למנכ"ל קבוצת שטראוס לאחר כניסתה של כרמלי ובמסגרת תפקידו החדש יכהן גם כיו"ר האקזקוטיבה של שטראוס מים.

 

בר דעה: "בשנים האחרונות ובתקופה האחרונה במיוחד מתחזקת ההבנה ברחבי העולם לגבי חשיבות שתיית מים בטוחים כבסיס לבריאות הציבור. התשתיות והיכולות שעיצב רונן יחד עם צוותי המנהלים והעובדים בחברה, הסטנדרטים הגבוהים בניהול מערכות יחסים  עם הלקוחות והשותפים בישראל, בסין ובאנגליה מהווים בסיס איתן לקפיצת המדרגה העתידית של החברה. בכוונתנו להמשיך ולהשקיע בפיתוח טכנולוגיות מוצרים ושירותים שיאפשרו לאנשים בעולם כולו ליהנות ממים בטוחים וטעימים .אסתי  כרמלי שמצטרפת אלינו ומביאה עמה ניסיון מגוון ויכולות ניהול של חברות גלובליות הכולל בין היתר עבודה בתחומיB2C , הובלת תהליכי חדשנות, עיצוב פיתוח מוצרים לצרכן הביתי, בניית עסקים מבוססי E-commerce, ומבוססי DATA, תוכל להוביל את המשך המסע של שטראוס בתחום זה בהצלחה, ואף תהווה שותפה להמשך התפתחותה  של קבוצת שטראוס".

 

אסתי כרמלי למנכ"לית "שטראוס מים" צילום:  יח"צ שטראוס

 

אסתי כרמלי החלה את תפקידיה במגזר העסקי בדלתא גליל תעשיות ככלכלנית, התקדמה לניהול בכיר בשיווק ובהמשך מונתה למנכ"לית חטיבה שסיפקה מוצרים למותגים גלובליים כגון קלווין קליין, הוגו בוס, ויקטוריה סיקרט, מידנפורם ועוד.

 

לפני כשש עשרה שנים הצטרפה כסמנכ"ל שיווק בחברת Stanley Black & Decer  בישראל והתקדמה להיות מנכ"לית הפעילות בישראל. לאחר שש שנים כמנכ"לית מונתה לתפקיד סמנכ"לית שווקים מתעוררים בחברה ועבדה במזרח. בשש השנים האחרונות עברה לארצות הברית למטה של החברה בקונטיקט ולאחר מכן למטה במרילנד וכיהנה כסמנכ"לית גלובלית של חטיבת Hand Tools & Storage  בהמשך התקדמה לתפקיד סמנכ"לית גלובלית לחדשנות, פיתוח מוצרים E-commerce  של המותג Black & Decker, מותג בן 100 שנים בתחום  הGoods  Consumer.

 

שטראוס מים מפתחת, מייצרת, מוכרת, משווקת ומפיצה בישראל ובאנגליה מכשירי סינון, טיהור והגזה של מי שתיה. בנוסף, לשטראוס מים השקעה מהותית (49%) בחברה כלולה שהינה מיזם משותף שהוקם על ידי שטראוס מים עם קבוצת האייר, הפועל בטיהור וסינון מי שתיה בסין. נכון להיום שטראוס מים מובילה את השוק בישראל, וביחד עם HAIER היא אחת מהחברות המובילות

 

בסין בעולם בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות לסינון, חימום וקירור מי שתייה בעיקר לשוק הביתי. החברה מעסיקה בישראל ובבריטניה כ-1100 עובדים והיקף המכירות שלה בשנת 2019 עמד על כ-630 מיליון ₪.