כותרות אחרונות
Search

מטבחי next125 – מגמות בעיצוב מטבחים לשנת 2021.

 

 

5 מגמות בעיצוב מטבחים לשנת 2021

יש לנו המון ציפיות ממגמות העיצוב לשנת 2021. אחרי שנה בה הבית שלנו הפך לכל עולמנו כמעט, כשהמטבח הוא המרכז, הבנו עד כמה משמעותיים הם התכנון והעיצוב של הבית, ובפרט עיצוב המטבח, שאמור לשרת אותנו שנים רבות, הרבה מעבר לטרנדים חולפים.

בשנת 2021 יתחדדו כמה מגמות בולטות בעיצוב המטבחים, חלקן כבר הנצו ואף מלוות אותנו, בעיקר במטבחי היוקרה כפורצי דרך.

 

5 מגמות עיקריות ראויות לתשומת לב בתכנון מטבח חדש:

מטבח עם אי בסגנון מודרני מינימליסטי:

תכנון של מטבח עם אי איננו מגמה חדשה ומינימליזם אינו ערך חדש בעיצוב מטבחים אולם שניהם מתקדמים לשיאים חדשים בקולקציית 2021. הודות לטכנולוגיות חדשות ואפשרויות תכנון מתאפשרת ארכיטקטורה מינימליסטית במיוחד בעזרת דלתות כיס מתמשכות וארוכות, שיכולות להסתיר חלקים שלמים במטבח, כמו משטחי עבודה, מוצרי חשמל ואפילו מטבחים שלמים. מה שנראה לעין הן דלתות שלמות הומוגניות. התוכן שלהן נחשף רק כאשר הן פתוחות לרווחה ונכנסות לתוך כיס מיוחד בצדי הארון על מנת שלא תפרענה להתנהלות השוטפת בחלל.

 

האי יכול להכיל נקודות פונקציונליות חשובות כמו כיור וכיריים ועדיין לשמור על מראה מודרני מינימליסטי נקי וברור כאשר מרבית המוצרים, שאולי מפריעים ויזואלית לעיצוב המינימליסטי מוסתרים מאחורי דלתות נקיות.

 

צבעים מהטבע:

התקופה שהכניסה אותנו פנימה מבקשת להחזיר אותנו לשורשים העמוקים שלנו ולחבר אותנו חזרה לרוגע ולטונים שקטים של צבעים מהטבע. מרבית הצבעים, מלבד צבעי בסיס כמטבח לבן או מטבח שחור, הם בטונים שקטים של אפורים, צבעי אדמה, כחול ירוק עדין וגווני חול.

דלתות למטבח מחומרים כמו גרניט פורצלן מוסיפים ומביאים איתם גם אופי וטקסטורות של אבן טבעית.

 

צילום: מטבחי next125

 

מדפי מתכת:

מערכות מדפים פתוחים ממתכת מכניסים למטבח אסתטיקה שימושית חדשה שיכולה להפוך כל מטבח למופע מרשים בעל תוכן עיצובי אינדיבידואלי. המדפים המסוגננים ממתכת מתאימים כמעט לכל עיצוב ומעניקים למטבח מראה מודרני, קליל ואוורירי.

מערכות מדפי המתכת של מטבחי next125 יכולות לשבת על משטחי העבודה, הן יכולות להיות תלויות על מסילות מיוחדות בחיפויי הקיר או להרכיב ספריות מדפים בגדלים שונים. שילוב של תאורת לד נסתרת תוסיף ממדים חדשים של אסתטיקה למדפי המתכת ולמטבח כולו.

 

בחיפויי הקיר מזכוכית, פניקס או פורצלן של מטבחי next125 אפשר לקבוע מסילות מיוחדות עליהן אפשר להוסיף אביזרים שימושיים שונים מתכת בגוון אוניקס שחור או נירוסטה, כמו מתקן לנייר מגבת, מתקן מתכת בשילוב בוצ'ר עם מגנט שיחזיק את סכיני השף, מתקן לכוסות יין, לתבלינים, למגבות, לוח זכוכית מחיק לרשימת הקניות ועוד.

 

ריהוט משלים:

מטבח מודרני יוקרתי הוא הרבה מעבר למטבח. הוא מקום שגם מארח, הוא מקום בילוי, הוא מקום שבו מתכנסים המשפחה וחברים ולפעמים הוא גם פינת עבודה או למידה. ריהוט משלים שיצטרף למטבח, שאיננו ארונות מטבח מובהקים, יאפשר למטבח להיות מקום הרבה יותר מזמין ואישי עם אסתטיקה ייחודית. אפשר להוסיף למטבח ארונות תצוגה מעניינים לכלים יפים, ארונות מרחפים על רגלי מתכת או ספריות מותאמות. הריהוט המשלים יכול להמשיך את קו הארונות או להתייצב בניתוק.

 

שמירה על הכדור:

חברות רבות מבינות היום כמה חשוב להשתמש בחומרים איכותיים שאינם מזיקים ולשנות את הרגלי הייצור על מנת לשמור עלינו ועל כדור הארץ שלנו. חברת מטבחי Shuller ומותג הפרימיום שלה, מטבחי next125 המיובאים לארץ, פועלות על פי תקנים מחמירים ובשמירה קפדנית על מדדי איכות הסביבה והפחתת צריכת האנרגיה (ISO 50001). כל החומרים מהם עשוי המטבח הם חומרים איכותיים וידידותיים לסביבה, שעומדים בתקנים המחמירים, פסולת הנגרות הופכת לאנרגיה שימושית והחברה מחויבת לשימוש אחראי בעץ.

 

אפשר להתרשם מקולקציית 2021 באולם התצוגה של מטבחי next125 ברחוב גלגלי הפלדה 19 באזור התעשייה של הרצליה פיתוח. 09-9569903.