כותרות אחרונות
Search

פסטיבל ג'אז כפר יונה הראשון יוצא לדרך – בין התאריכים 14.2-18.2.21 – הצפייה ללא תשלום.

 

 

פסטיבל ג'אז כפר יונה הראשון יוצא לדרך

הפסטיבל יתקיים  בין התאריכים 14.2-18.2.21

(הצפייה ללא תשלום)

 

עיריית כפר יונה בשיתוף משרד התרבות והספורט, המרכז הקהילתי והקונסרבטוריון העירוני, שמחים להזמינכם לפסטיבל ג'אז שיתקיים לראשונה במשך 5 ימים, בימים ראשון עד חמישי, בין התאריכים 14-18.2.21 – הצפייה ללא תשלום.

 

רביעיית מתן קליין, צלם – ירון אמיתי

 

לראשונה, כפר יונה תארח את מיטב אומני הג'אז בארץ על כל גווניו, לחגיגת מוסיקה מרוממת נפש ומציתה את הדמיון, לרגל ציון "פברואר יוצא מן הכלל" בחברה למתנסים. בין המשתתפים בפסטיבל:  הרכב ה"אולסטארס" של סצנת הג'אז בארץ שיפתח את הפסטיבל אהרל'ה קמינסקי, אברהם פלדר, נחום פרפקוביץ', רם ארז והזמרת האגדית עדנה גורן. דורי בן זאב במופע מיוחד לרגל יום הרדיו בינלאומי, מופע אינטימי של אלון אולארצ'יק, אנסמבל מתן קליין מארח את אומן כלי ההקשה מברזיל ג'וקה פרפניאן, רביעיית קובי סלמון במחווה לבני גודמן ולסווינג, שישית "חגיגה" במוסיקת ג'אז מקורית.

 

רביעיית קובי סלומון – צלם – אבנר שלם

 

הפסטיבל שכולו בהפקה מקורית, מתקיים בתמיכת משרד התרבות והספורט.

כל המופעים ישודרו LIVE בפייסבוק "ג'אז כפר יונה" ובערוץ היוטיוב של עיריית כפר יונה, במטרה להחזיר את האהבה לעולם התרבות בקרב שוחרי מוזיקת הג'אז בישראל ובכפר יונה. כל המופעים ישודרו ללא עלות.

 

אלון אולארציק – צלם – אילן בשור

 

מדברי ראשת העיר כפר יונה שושי כחלון כידור: "דווקא בעת הזו, חשוב ביותר להנגיש את מוזיקת הג'אז הנצחית, לשוחרי התרבות שבקרבנו. דמיינו שאתם במופע ייחודי באולם רחב ידיים, שהופק עבורכם ותהנו מכל רגע, עד שנשיב יחד את התרבות לשגרתה."

 

עדנה גורן – צילום שי גורן

 

 

לו"ז הפסטיבל:

יום ראשון, 14.2.21: הפסטיבל יפתח במופע "רדיו חזק דבר אלי" – דורי בן זאב בשעה 20:30.

יום שני, 15.2.21: מופע ה"אולסטארס", עדנה גורן, אהרל’ה קמינסקי, אברהם פלדר, נחום פרפקוביץ׳, רם ארז. בשעה 20:30 .

יום שלישי, 16.2.21: יתקיימו 2 מופעים: רביעיית קובי סלמון – מחווה לבני גודמן ולסווינג, בשעה 19:00. מופע ׳נטו הרמטו׳, ישראל-ברזיל, אנסמבל מתן קליין מארח את ז׳וקה פרפניאן (כלי הקשה – ברזיל) בשעה 21:00 .

יום רביעי, 17.2.21: מופע "שישיית חגיגה" בשעה 20:30 , חגיגה אמיתית של ג’אז מודרני בהנהגת אלון פרבר (סקסופון) . יום חמישי, 18.2.21 מופע סיום אינטימי עם אלון אולארצ'יק בשעה 20:30.

 

דורי בן זאב – צלם – קובי מנורה

 

כל המופעים ישודרו בלייב ישירות לעמוד הפסטיבל  https://www.facebook.com/jazz.kfar.yona/ ובערוץ היוטיוב של עיריית כפר יונה