כותרות אחרונות
Search

מועדון הצרכנות "הוט" נערך לחג השבועות ועמיתי המועדון נהנים מהנחות אטרקטיביות על מגוון מוצרים.!

 

 

מועדון הצרכנות "הוט" נערך לחג השבועות ועמיתי המועדון נהנים מהנחות אטרקטיביות על מגוון מוצרים.!  

עם החזרה לשגרה של המשק הישראלי ולקראת חג השבועות , הודיע מועדון הצרכנות "הוט" על מבצעי המועדון לקראת שבועות. במסגרתם, ייהנו עמיתי המועדון מהנחות משמעותיות ומכפל מבצעים על מגוון מוצרי חשמל שיעזרו להם להכין את ארוחת החג. כך למשל מיקסרים בהנחות משמעותיות, יינות לבנים המתאימים לארוחת החג ועוד…

 

אז מה בתכנית?

מחדשים את הבית והמטבח לקראת החג במגוון סניפי שקם אלקטריק:

עמיתי המועדון יזכו להטבה ייחודית המעניקה 12% הנחה אוטומטית בעת חיוב כרטיס האשראי בכל סניפי שקם אלקטריק. המבצע תקף למשך חמישה ימים (18-23.5). שימו לב – המבצע כולל כפל מבצעים.

 

נהנים מיינות מובחרים בחג של יקב ירושלים:

עמיתי המועדון יזכו להנחה ברכישת מארז יינות לבנים ורוזה שילוו ויחמיאו לארוחת החג. המארז מוצע לעמיתי המועדון ב-100 ש"ח במקום 120 ש"ח. המבצע תקף לשבוע (25.5-2.6) שימו לב – בנוסף להנחה במחיר המארז יזכו עמיתי המועדון להנחה נוספת של 10% במעמד חיוב כרטיס האשראי.

 

הופכים את הטבע למפנק ומתחדשים בריקושט:

עמיתי המועדון נהנים למשך חמישה ימים במבצע בו קונים בסכום של 300 ש"ח ומשלמים רק 200 ש"ח (לא כולל כפולות). המבצע תקף עד ה-26.5.20.  שימו לב – בנוסף למבצע ייהנו עמיתי המועדון מ-5% הנחה במעמד חיוב כרטיס האשראי.

 

מחדשים את ארון המצעים בורדינון:

עמיתי המועדון נהנים ממתנה בסך של 50 ש"ח על כל קנייה מעל ל-200 ש"ח. המבצע יהיה בתוקף לשבוע ימים (25.5-2.6) שימו לב – עמיתי המועדון נהנים בנוסף למתנה גם להנחה של 3% במעמד חיוב כרטיס האשראי. המבצע כולל כפל מבצעים וכולל כפולות.  

 

מגוון מיקסרים בהנחות משמעותיות ברשת טרקלין חשמל:

עמיתי המועדון נהנים מהנחות משמעותיות על מגוון דגמי מיקסים ברשת טרקלין חשמל. מיקסר קומפקטי ב-799 ₪ במקום 1,299 ₪ ומיקסר שף ב-2190 במקום 2,699. המבצע יחל ב-24.5 ויימשך עד לסוף חודש מאי (31.5). שימו לב – עמיתי המועדון נהנים בנוסף למחיר האטרקטיבי גם ל-4% הנחה במעמד חיוב כרטיס האשראי. 

 

שומרים על העיניים ומתחדשים במגוון משקפיים בהנחה בכל רשת אירוקה ובאתר:

עמיתי המועדון נהנים מהנחה משמעותית של 20% אוטומטית בחיוב כרטיס האשראי על מגוון משקפיים ברשת חנויות אירוקה ובאתר. המבצע תקף בתאריכים 25.5-6.6.20.

 

מועדון הצרכנות "הוט" הוקם ב־1996 על ידי הסתדרות ההנדסאים והטכנאים, וחברים בו כיום כ־270 אלף איש בכ-165 אלף בתי אב. עמיתי המועדון הינם: הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, הממוקמים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיית השכירים במשק.