כותרות אחרונות
Search

תחרות הוידאו-ארט הבינלאומית של "AHAVA" יוצאת לדרך זו השנה השנייה.

AHAVA MASK צילום: יחצ אהבה

 

 

תחרות הוידאו-ארט הבינלאומית של "AHAVA" יוצאת לדרך זו השנה השנייה.

נושא הסרטונים השנה יהיה "Behind the Mask"

פרסים כספיים לזוכים בשלושת המקומות הראשונים: פרס ראשון 3,000$, פרס שני 2,000$ ופרס שלישי 1,000$

 

יפעת יפה, סמנכ"לית השיווק של "AHAVA": "חברת "AHAVA" תומכת באומנות לאורך השנים, מתוך אמונה כי לאמנות יש את הכח לעורר את חיי היומיום של כל אחד מאיתנו בכל מקום בעולם, בכל שפה ובכל גיל. השנה, החלטנו לפתוח את התחרות ליוצרים ואמנים מכל רחבי העולם, ואנו נרגשים להזמין אתכם גם השנה, אמנים ויוצרים עם ראייה חדשנית, לשתף אותנו בפרשנות היצירתית שלכם שתשקף את הנושא השנתי – "Behind the Mask".

 

לחברת "AHAVA" מעבדות ים-המלח יש חיבור רב שנים עם תחום האומנות, הכולל בין היתר שיתוף פעולה עם אמנית הפיסול במלח ענת אשד גולדברג, פרוייקט משותף עם האמן דוד גרשטיין לקולקציית מתנות ייחודית, חיבור עם אמנים צעירים שונים מהארץ ומסין לרגל חגיגות 30 שנה למותג ועוד…

 

בשנה שעברה, חברת "AHAVA" הכריזה על יוזמה אומנותית חדשה: תחרות סרטי וידיאו, במטרה ליצור חיבור בין "AHAVA" ובין רובד אמנותי נוסף וחדש – הוידאו ארט.

 

במסגרת התחרות, בכל שנה ייבחר נושא חדש הקשור לעולם התוכן של "AHAVA", סביבו יוצרי וידיאו יוזמנו ליצור, ולהעניק את הביטוי האישי שלהם לנושא הנבחר ברוח אמנות הוידיאו העכשווית והבועטת.

 

AHAVA MASK צילום: יחצ אהבה

 

"Behind the Mask":

התחרות השניה שתתקיים השנה תעסוק בנושא הכל כך רלוונטי לתקופתנו: "Behind the Mask". "AHAVA" מזמינה כל יוצר לשלוח סרטון הכולל את הפרשנות שלו לנושא, בין אם היא מצחיקה, אומנותית, נוקבת, מקצועית וכד' – כל עוד שהיא מחוברת לתחום הקוסמטיקה וטיפוח העור.

 

התחרות:

"AHAVA" מזמינה כל אמנית ואמן וידיאו, להירשם לתחרות ולהגיש את יצירותיהם: ההרשמה חינם ואורך הסרטון אינו מוגבל, בפורמט MP4 בשפה עברית או אנגלית.

 

הפרסים:

שלושת היוצרים הנבחרים יזכו בפרסים כספיים: פרס ראשון 3,000$, פרס שני 2,000$ ופרס שלישי 1,000$. ובנוסף, הזוכים במקומות הרביעי והחמישי יזכו במוצרים של "AHAVA" לשנה שלמה.

 

הסרטונים יישפטו על ידי שקלול של מספר הצבעות וצפיות באתר התחרות, שיהוו 70% מהתוצאה הסופית, ועל ידי צוות השופטים של AHAVA, אשר יהוו 30% מהתוצאה הסופית.

 

הזוכים יוכרזו ב-26 ביוני, 2020.

 

הרשמה לתחרות: http://ahava.com/videocontest

 

אודות "AHAVA":

"AHAVA" מעבדות ים המלח היא החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח. "AHAVA" משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות יחד עם סגולות המינרלים מים המלח.

 

חטיבת המחקר והפיתוח של "AHAVA" הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת למעלה מ-30 שנים על חקר המינרלים, רשמה למעלה מ-15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים אודות תרומתם המובהקת של מינרלים מים המלח לטיפוח העור.

 

האיכות הגבוהה והבלתי מתפשרת של מוצריה הקנו ל-"AHAVA" שם עולמי, ועבור ישראלים הנוסעים לחו"ל, מוצרי "AHAVA" הם המתנה המבוקשת ביותר .

 

מוצרי "AHAVA" נמכרים בלמעלה מ-40 מדינות ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט.