כותרות אחרונות
Search

מועדון הצרכנות "הוט" מחדש את שיתוף הפעולה עם בנק לאומי.

לוגו מועדון צרכנות "הוט" – צילום באדיבות מועדון צרכנות "הוט"

 

מועדון הצרכנות "הוט" מחדש את שיתוף הפעולה עם בנק לאומי.  

מועדון הצרכנות 'הוט', הכריז הבוקר על המשך שיתוף הפעולה עם בנק לאומי, במסגרתו מאות אלפי עמיתי המועדון יוכלו ליהנות מתנאים ייחודיים ואטרקטיביים בעת פתיחת חשבון בלאומי. שיתוף הפעולה בין שני הגופים, שהחל לפני כשנתיים, הביא עד עתה להצטרפותם של עשרות אלפי עמיתים לשורות הבנק.

 

לוגו מועדון צרכנות "הוט" – צילום באדיבות מועדון צרכנות "הוט"

 

צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הוט: "הצעת הערך הבנקאית שהעמדנו לעמיתי המועדון היא הטובה ביותר בישראל כיום. מצאנו בבנק ובהנהלתו פרטנר אמיתי למעשה, ייצרנו יחד עם בנק לאומי הצעת ערך מובילה, נוחה וייחודית עבור אלפי עמיתי המועדון, ואנו נמשיך לפעול בכל התחומים על מנת לאפשר לעמיתנו להנות מההטבות המשתלמות והחסכוניות ביותר".

 

צביקה וילנאי – צילום: חן גלילי

שמוליק ארבל, ראש החטיבה הבנקאית בלאומי: "אנו מודים לחברי מועדון הצרכנות הוט על הבעת האמון בבנק לאומי ובחירתם להמשיך את שיתוף הפעולה עמנו. עד עתה הצטרפו אלינו עשרות אלפי עמיתים, שנהנים כיום מהבנקאות המתקדמת והנוחה ביותר בישראל. אנו נמשיך לפתח עבורם – ועבור המצטרפים החדשים – הצעות ערך ייחודיות ומותאמות לצרכיהם הפיננסיים, לצד חווית שירות אישית ומקצועית". 

 

שמוליק ארבל – צילום: אורן דאי

 

מועדון הצרכנות הוט, מיסודה של הסתדרות ההנדסאים, הוקם ב־1996 כדי להגדיל את רווחת האוכלוסייה ההנדסית-טכנולוגית בישראל, וחברים בו כיום קרוב ל־300 אלף איש בכ-170 אלף בתי אב. עמיתי המועדון הינם: הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, הממוקמים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיית השכירים במשק.