כותרות אחרונות
Search

מבצע מרגיע ברשת ברא צמחים – 20% הנחה על מגוון מוצרי ברא צמחים המסייעים להפחתת מתח.

צילום: מייקל מן, ברא צמחים

 

 

מבצע מרגיע ברשת ברא צמחים.

20% הנחה על מגוון מוצרי ברא צמחים המסייעים להוריד הילוך ולהפחית את המתח.

 

רשת 'ברא צמחים' המפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה צמחיים, יוצאת במבצע מיוחד על מגוון מוצרים המסייעים להוריד הילוך ולהפחית את המתח. כבר זמן רב שאנו נתונים בתוך מערבולת מתחים ואי וודאות המייצרים עלייה בתחושות של לחץ וחרדה, מועקה ואף קושי להירדם. רשת ברא צמחים מציעה מגוון של מוצרים המכילים צמחי מרפא המסייעים בהתמודדות טובה יותר עם מצבי סטרס ועומס נפשי ועוזרים לגוף לחזור למקצבו הטבעי גם כשקשה יותר.

 

זה למעלה מ-20 שנה שברא מביאה אל הלקוחות שלה את עולם תוספי התזונה באופן הטבעי והאיכותי ביותר, ידע ומחקר המשלבים את רפואת המזרח עם הקדמה של רפואת המערב. חומרי הגלם עברו סדרת בדיקות איכות קפדניות בהתאם לתקנים המחמירים ביותר בכדי להבטיח את איכותם וניקיונם. מופק באמצעי מיצוי טבעיים, ללא תוספות מלאכותיות וחומרים משמרים.

 

כשרות בד”ץ חתם סופר בני ברק

 

צילום: מייקל מן, ברא צמחים

 

במסגרת המבצע, מציעה הרשת 20% הנחה על מגוון מוצרים מסדרת גוף ונפש:

ברא נייט – פורמולה הכוללת תמצית של מגוון צמחי מרפא ביניהם קמומיל, פסיפלורה, מליסה ועוד. איכותם המרפה, והאנרגיה המרגיעה שאצורה בהם, משרים תחושת נינוחות כללית, שמאפשרת לכבות את “הרעש הפנימי” ולשקוע בשינה רצופה.

ברא רוגע – תמצית נוזלית של צמחי מרפא, ביניהם זנב הארי וולריאן, המסייעים בהשראת תחושת נינוחות, מסייעים בהורדת רמות מתח ומעניקים תחושה של רוגע. 

תמצית ולריאן – הולריאן המקסיקני הוא שיח רב שנתי הנפוץ בדרום אמריקה , בעל ריח מודגש וטעם דומיננטי, מוכר ברפואת הצמחים המסורתית כמסייע בהרפיית הגוף, להרגעה כללית ממתחים ושקט פנימי וכן לשנת לילה טובה ועמוקה. 

 

לרשימתה החנויות ברחבי הארץ: https://bit.ly/2p2nWWS

**המבצע תקף החודש (פברואר) ברשת חנויות ברא צמחים ובחנות האון ליין  

 

אודות רשת ברא צמחים:

רשת ברא צמחים, שהוקמה ב- 92' ע"י שרון קוצר, מומחה לצמחי מרפא ורפואת צמחים, היא היצרנית הגדולה בישראל בתחום המוצרים הצמחיים. החברה, המחזיקה שמונה סניפים ברחבי הארץ, מפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה צמחיים, ומשלבת בין ידע קליני, חומרי גלם איכותיים וטכנולוגיות ייצור מתקדמות, עבור שורה ארוכה של מוצרים. מתקן הייצור ומרכז המבקרים, הממוקמים ביקנעם, כוללים מחלקה מקצועית לקהילת המטפלים, מחלקת ייעוץ ושירות לקוחות המעניקה לתמיכה יום יומית לאנשי מקצוע ולקהל הרחב, וכן מחלקת מחקר ופיתוח מתקדמת.  

 

למען הסר ספק מידע זה אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.