כותרות אחרונות
Search

רשת 'ברא צמחים' המפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה צמחיים, יוצאת במבצע מיוחד בחודש פברואר.

צילום: מייקל מן, ברא צמחים

 

מיליארד סינים לא טועים!

רשת 'ברא צמחים' המפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה צמחיים, יוצאת במבצע מיוחד החודש (פברואר).

20% הנחה על מגוון מוצרים מהקטגוריה הסינית לחיזוק ההגנה הטבעית בחורף.

 

רשת 'ברא צמחים' המפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה צמחיים, יוצאת במבצע מיוחד החודש (פברואר). במסגרת המבצע, מציעה הרשת 20% הנחה על מגוון מוצרים מהקטגוריה הסינית לחיזוק ההגנה הטבעית בחורף, ומותאמים לשימוש גם למבוגרים וגם לילדים. 

 

כיום, יותר מתמיד, חשוב לתמוך ולסייע בהגנה הטבעית של גופנו. 'ברא צמחים' המפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה, סופר פוד ומוצרי טיפוח טבעיים, פיתחה שורת מוצרי חורף המבוססים על הרפואה הסינית הקלאסית, שיקלו על תופעות החורף הטורדניות ויסייעו לכם לעבור את העונה הקרה בשלום. כל המוצרים מיוצרים  בטכנולוגיות ייצור מתקדמות בשיטת 'המיצוי השלם' לשמירה על מקסימום הרכיבים העיקריים, תוך שימוש בחומרי גלם מוקפדים ואיכותיים.

 

צילום: מייקל מן, ברא צמחים

 

בין המוצרים שבמבצע:

 איסטיס ספריי – תמצית צמחים בתרסיס המבוססת על מרשם סיני עתיק יומין שכולם מכירים. מתאים למצבים שהסינים מכנים 'קוץ בגרון', להתזה מקומית מיד כשהעקצוץ מתחיל.

 

בי יאן פיאן – תמצית צמחים המבוססת על מרשם סיני עתיק לאף  דולף, עם 4 צמחים להם נודעת ברפואה הסינית איכות פותחת, מנקזת ומייבשת. כל המוצרים מיוצרים תוך שימוש בחומרי גלם מוקפדים ואיכותיים ובטכנולוגיות ייצור מתקדמות בשיטת 'המיצוי השלם' לשמירה על מקסימום הרכיבים העיקריים בצמח.

 

גן מאו לינג – פורמולה סינית מצמחים במיצוי נוזלי. השם הסיני של הפורמולה מורכב מצמד המילים GAN MAO שפירושן “צינון” והמילה- LING  שפירושה “מהיר/יעיל”. הפורמולה נפוצה וזמינה במקומות רבים בעולם כפורמולת מדף שמומלץ לשמור בבית מבעוד מועד.

 

זה למעלה מ-20 שנה שברא מביאה אל הלקוחות שלה את עולם תוספי התזונה באופן הטבעי והאיכותי ביותר, ידע ומחקר המשלבים את רפואת המזרח עם הקדמה של רפואת המערב. חומרי הגלם עברו סדרת בדיקות איכות קפדניות בהתאם לתקנים המחמירים ביותר בכדי להבטיח את איכותם וניקיונם. מופק באמצעי מיצוי טבעיים, ללא תוספות מלאכותיות וחומרים משמרים כשרות בד”ץ חתם סופר בני ברק.

 

לרשימתה החנויות ברחבי הארץ: https://bit.ly/2p2nWWS

**המבצע תקף החודש (פברואר) ברשת חנויות ברא צמחים ובחנות האון ליין  

 

אודות רשת ברא צמחים

רשת ברא צמחים, שהוקמה ב- 92' ע"י שרון קוצר, מומחה לצמחי מרפא ורפואת צמחים, היא היצרנית הגדולה בישראל בתחום המוצרים הצמחיים. החברה, המחזיקה שמונה סניפים ברחבי הארץ,  מפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה צמחיים, ומשלבת בין ידע קליני, חומרי גלם איכותיים וטכנולוגיות ייצור מתקדמות, עבור שורה ארוכה של מוצרים. מתקן הייצור ומרכז המבקרים, הממוקמים ביקנעם, כוללים מחלקה מקצועית לקהילת המטפלים, מחלקת ייעוץ ושירות לקוחות המעניקה לתמיכה יום יומית לאנשי מקצוע ולקהל הרחב, וכן מחלקת מחקר ופיתוח מתקדמת.  

 

למען הסר ספק מידע זה אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.