כותרות אחרונות
Search

לקראת חג שבועות: "אסם נסטלה" משיקה מהדורה חגיגית ומוגבלת של בייגלה "פיטנס כרובית"!

"אסם נסטלה" – בייגלה "פיטנס כרובית" – צילום: סטודיו אסם

 

לקראת חג שבועות: "אסם נסטלה" מרחיבה את סדרת בייגלה "פיטנס" (Fitness)  ומשיקה מהדורה חגיגית ומוגבלת  של בייגלה "פיטנס כרובית"! חטיף אפוי המשלב את ערכי "פיטנס" בבייגלה טעים המכיל דגנים מלאים וכרובית.

המוצר יהיה זמין במהדורה מוגבלת החל מחודש מאי ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

 

"אסם-נסטלה", יצרנית החטיפים והבייגלה הגדולה בישראל, משיקה לקראת חג השבועות את בייגלה "פיטנס כרובית" – שילוב בין "פיטנס" לבייגלה, המכיל דגנים מלאים וכרובית, כ-120 קלוריות במנה (30 גרם).

 

מותג "פיטנס" הינו אחד המותגים המובילים וצומחים בישראל בזירת better for you, קטגוריה עולמית צומחת של חטיפים בריאים יותר. בשנים האחרונות, הצרכנים מחפשים הן בעולם החטיפים והן בעולם הבייגלה פתרונות טובים יותר, איכותיים וללא התפשרות על חווית הטעם. לכן השיקה "אסם נסטלה" בשנה שעברה את סדרת בייגלה "פיטנס" דגנים מלאים בשילוב ירקות אשר זכתה להצלחה רבה עם שני טעמים – בטטה וסלק.

 

"אסם נסטלה" – בייגלה "פיטנס כרובית" – צילום: סטודיו אסם

 

כעת, החליטה "אסם נסטלה" למנף את הצלחת הסדרה ולהשיק מוצר חדש לקראת חג השבועות. בייגלה "פיטנס כרובית" שהינו חטיף אפוי העשוי מרכיבים איכותיים, בין השאר דגנים מלאים וכרובית שמעניקה ארומה מיוחדת וטעמים נפלאים למוצר. המוצר יהיה זמין במהדורה מוגבלת החל מחודש מאי ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות. תכולה: 150 גרם.

 

עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות חטיפים ב "אסם נסטלה": "בייגלה "פיטנס" עם ירקות נותן מענה למגמה שהולכת וצוברת תאוצה של צרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים במדפי החטיפים ומכניס גיוון מרענן לעולם הבייגלה. לאור הצלחת הסדרה, לקראת שבועות, חג שבו מרבים לאכול מוצרי חלב וירקות, אנחנו מרחיבים את הסדרה עם טעם חדש של כרובית. המוצר החדש מציע איזון בין טעם נהדר, מרקם פריך וארומה משגעת".