כותרות אחרונות
Search

חטיפי אסם האהובים הופכים לקינוחים מושלמים בחג שבועות!

פודינג בטעם בייגלה ופודינג בטעם במבה מתוקה מבית "אסם" – צילום: סטודיו אסם

 

לקראת חג שבועות – חטיפי "אסם" האהובים הופכים לקינוחים מושלמים!

"אסם-נסטלה" משיקה פודינג בטעם במבה מתוקה ופודינג בטעם בייגלה במהדורות מיוחדות לקראת חג שבועות.

 

חג שבועות הוא חג העוגות המפנקות והקינוחים הייחודיים, במיוחד אלו החלביים. השנה אסם החליטה להפתיע ולרגש את קהל הצרכנים ומשיקה מהדרות פודינג מיוחדת וחדשנית – בהשראת החטיפים האהובים על הישראלים: פודינג בטעם במבה מתוקה ופודינג בטעם בייגלה.

 

הטעמים החדשים, מהווים בשורה קולינרית מרעננת לחובבי האפייה והקונדיטוריה המחפשים לגוון את קינוחי החג וליצור מאפים, עוגות וקינוחים במראה מרהיב וייחודי ובמיוחד וטעימים ולשדרג את עוגות הגבינה המובילות בחג השבועות. הפודינג מעניק טעם עשיר לכל עוגה, גם בציפוי וגם בתוך מלית הגבינה עצמה. כעת יכולים הצרכנים להכין עוגת גבינה במבה מתוקה משגעת, ועוגות בטעמי מתוק – מלוח עם פודינג בטעם בייגלה.

 

פודינג בטעם בייגלה ופודינג בטעם במבה מתוקה מבית "אסם" – צילום: סטודיו אסם

 

הצרכן הישראלי ידוע כצרכן שאוהב ריגושים וחידושים, ומעוניין לגוון את ההיצע תמיד עם כל הטרנדים החדשים והמובילים בעולם. "אסם נסטלה" מסייעת לצרכן להגשים את התשוקה הזאת, לאפות ולבשל ברמה גבוהה וחדשנית, בקלות וללא מאמץ.

 

הטעמים החדשים זכו בציונים גבוהים במבחני הטעימה שנערכו בישראל, ומצטרפים לשאר טעמי הפודינג המוכרים, בהם; פודינג וניל, פודינג וניל צרפתי, פודינג שוקולד, פודינג ריבת חלב ופודינג שוקולד מריר בלגי.

 

אוקסנה מרום מושייב, מנהלת פעילות במחלקה הקולינארית ב "אסם-נסטלה": "אנחנו ב "אסם-נסטלה" תמיד מאתרים את ההזדמנויות לגיוון המוצרים שלנו על מנת להעניק לצרכן את היכולת לבשל ולאפות בקלות וללא מאמץ, בהתאם לטרנדים העולמיים ולביקושים העולים מהשטח. השנה אנו משיקים חדשנות מרגשת בסדרת הפודינג, ומכניסים אל הפודינג את טעמי החטיפים האהובים על הישראליים.  אנו גאים להביא לצרכנים שלנו את הבשורות החדשניות ביותר ולהיות שותפים בהכנת המנות הטעימות לשולחן החג."

 

כשרות: בד"ץ העדה החרדית