כותרות אחרונות
Search

"גלידות נסטלה" משיקה את החידושים לקיץ 2024. ומחזקת את המותג "אקסטרים" (Extreme).

אקסטרים פאי לימון – צילום: "גלידות נסטלה"

 

"גלידות נסטלה" משיקה את החידושים לקיץ 2024.

העונה מחזקת "גלידות נסטלה" את המותג "אקסטרים" (Extreme) עם מהדורת מיוחדת בהשראת הקינוח האהוב שהפך לטרנד בשנים האחרונות, פאי לימון ומשיקה את אקסטרים פאי לימון ושוקולד לבן אשר פותח ביחד עם יוצרת התוכן, מאיה ורטהיימר.

הטילון החדש הוא גלידה בטעם פאי לימון, עם מטבע שוקולד לבן מפנק עם שבבי עוגיות חמאה וליבת סירופ לימון.

 

הקיץ התחיל ועימו מגיעים החידושים במקפיאי הגלידות שיהפכו את הקיץ לקריר וטעים יותר. גלידות "נסטלה" פותחת את עונת הקיץ ומציגה חדשנות מפנקת של מגוון מוצרים לעונה ובהן: אקסטרים פאי לימון ושוקולד לבן, לה פרוטה סקוויז תפוח אגס, שלגון מסטיק ענבים שהוכן בשיתוף עם תנועת כנפיים של קרמבו ומאגדות לבית של קראנץ' פקאן ומייפל, אקסטרים בייגלה וקראנץ' קורנפלקס. בהמשך הקיץ יושק מוצר נוסף ששווה לחכות לו.

 

אקסטרים פאי לימון – צילום: "גלידות נסטלה"

 

לאחר שהושק לראשונה בהצלחה רבה בשנה שעברה, לה פרוטה סקוויז, פותח העונה טעם חדש של לה פרוטה סקוויז תפוח אגס. לה פרוטה סקוויז הוא מוצר קונוס חדשני תחת סדרת לה פרוטה בקטגוריית ה- Wellnessאשר מרחיב את קהל היעד של לה פרוטה גם לילדים. הקונוס מאפשר אחיזה נוחה וחוויית צריכה מהנה. לה פרוטה סקוויז החדש בטעם פירות מרעננים, תפוח ואגס, עם 50% פרי ו-64 קלוריות בלבד ליחידה.

 

מאגדת קראנץ' פקאן ומייפל – צילום: "גלידות נסטלה"

 

בקטגוריית המאגדות לבית משיקה "גלידות נסטלה" שלוש מאגדות חדשות: מאגדת קראנץ' פקאן ומייפל הכוללת שש יחידות מיני קראנץ'. קראנץ' פקאן ומייפל היא גלידה בטעם פקאן עם ריפל מייפל בציפוי שוקולד חלב עם פצפוצי אורז ושברי פקאן מסוכר. מאגדת אקסטרים בייגלה הכוללת שש יחידות טילוני אקסטרים בייגלה. אקסטרים בייגלה היא גלידה בטעמי בייגלה ושוקולד לבן עם ממרח בייגלה. מאגדת קראנץ' קורנפלקס הכוללת שש יחידות מיני קראנץ'. קראנץ' קורנפלקס היא גלידה בטעם החלב של הקורנפלקס בציפוי שוקולד לבן, פצפוצי אורז ושבבי קרונפלקס.

 

שלגון לה פרוטה – צילום: "גלידות נסטלה"

 

בנוסף, משיקה "גלידות נסטלה" מהדורה מוגבלת של שלגון "כנפיים של קרמבו"תוצאה של שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בין חברת "גלידות נסטלה" לתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים. השלגון בטעם מסטיק ענבים, בצבעי כחול-לבן, שאת האריזה עיצבו ביחד עם פעילי התנועה. המטרה העומדת מאחורי השקת שלגון כנפיים של קרמבו לקראת הקיץ היא להנגיש ולחשוף את הציבור הרחב לפעילות המבורכת שעושה כנפיים של קרמבו ואף לקרא לצעירים להירשם לפעילת העמותה. חלק מההכנסות של השלגון יתרמו על ידי "גלידות נסטלה" לפעילות התנועה.

 

מאגדת אקסטרים בייגלה – צילום: "גלידות נסטלה"

 

לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה: "ההשקות של שנת 2024, אלו שהשקנו בחודש מרץ ואלו שאנו משיקים כעת לקיץ, הן תוצר של עבודה קשה שנעשתה ב"גלידות נסטלה" החל מזיהוי טרנדים, ושיח גולשים ברשתות החברתיות, פיתוח טעמים חדשים וחדשנויות מוצריות. כל זאת על מנת לרגש ולהפתיע את הצרכנים ולהעניק להם מעט נחמה בימים טרופים אלו. מצפה לנו עונת גלידות מעניינת ובהמשך הקיץ יושק מוצר נוסף ששווה מאוד לחכות לו. בנוסף לכך, קיימנו שיתוף פעולה מרגש עם תנועת כנפיים של קרמבו מתוך החיבור לעשייה החשובה והמיוחדת של התנועה. אנחנו מתרגשים במיוחד להשיק את השלגון ביחד איתם ופעילי התנועה".

 

שלגון "כנפיים של קרמבו" – צילום: "גלידות נסטלה"