כותרות אחרונות
Search

ליהנות מקיץ בריא ומלא חיוניות עם תוסף התזונה "LIPO VITAMIN C" של חברת "סקויה" – חברה ישראלית פורצת דרך בתחום תוספי התזונה.

LIPO VITAMIN C SEQUOIA   –  צילום: יח"צ

 

ליהנות מקיץ בריא ומלא חיוניות עם תוסף התזונה "LIPO VITAMIN C" של חברת "סקויה" – חברה ישראלית פורצת דרך בתחום תוספי התזונה.

בעונת הקיץ, כשהשמש זורחת והחום עולה, החשיבות לשמירה על תזונה נכונה ומאוזנת מתבקשת היום יותר מתמיד. תוסף התזונה המוכר והמוערך, ויטמין C, הוא תוסף יעיל שאפשר להשתמש בו בקיץ על מנת לסייע להגנת הגוף והעור. השימוש בתוספי התזונה של חברת סקויה, המיוצרים בטכנולוגיה ליפוזומלית מאפשר ספיגה מקסימלית וגדולה של התוספים והערכים הבריאותיים שלהם לגופנו.

 

על הטכנולוגיה:

"LIPO VITAMIN C" מיוצר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר של סקויה באופן שמגביר ספיגת ויטמין C בגוף. מחקרים קליניים של ויטמין C ליפוזומלי במתן דרך הפה הראו זמינות ביולוגית גדולה פי 1.77 מאשר ויטמין C לא ליפוזומלי.

 

הסוד של ויטמין C ליפוזומלי חבוי בכדורי הפוספוליפידים, מולקולות שומניות שממזערות תופעות לוואי אפשריות. קרומי התאים בגוף האדם בנויים גם הם מפוספוליפידים, כך שהגוף לא רואה בזה איזושהי חדירה של חומר זר. הפוספוליפידים יוצרים בועות זרורות חלולות, וזהו הליפוזום. במרכז הליפוזום אפשר ״להעמיס״ מטען, כלומר חומר פעיל, יכול להיות ויטמינים, מינרלים, או תרופות, ובמקרה שלנו כאן – ויטמין C .

 

התוצאה:

במקום ויטמין שעובר דרך כל מערכת העיכול, מתפרק, יכול ליוצר תופעות לוואי שליליות בכמות גבוהה מדי, בזכות הטכנולוגיה אנחנו יכולים להגיע לספיגה מקסימלית של אותו ויטמין ולמזער תופעות לוואי.

 

"LIPO VITAMIN C" של סקויה מגיע בטעם תפוז מתקתק ובצורה נוזלית וקלה לצריכה!

 

LIPO VITAMIN C SEQUOIA   –  צילום: יח"צ

 

הנה כמה מהיתרונות של השימוש בlipo vitamin c בעונת הקיץ:

הגנה על העור: החשיפה הממושכת לשמש בקיץ עלולה לגרום לנזקים לעור, כגון הצהרות וקמטוטים. תוסף התזונה LIPO VITAMIN C הוא נוגד חמצון חזק, שיכול לעזור להגן על העור מפני נזקי השמש ולשמור על מראה רענן ובריא. התוסף מסייע בהזדקנות העור ונותן לו מראה בריא וזוהר.

 

חיזוק המערכת החיסונית: בקיץ, הגוף נדרש להתמודד עם חום גבוה ומזיק, וכן עם חיידקים ווירוסים נפוצים. LIPO VITAMIN C משפר את מערכת החיסון ומחזק את הגוף בזמן התמודדות עם עומסים הקשורים לחום ולאור השמש. כתוצאה מכך, הסיכוי לחלות במחלות קיץ נמוך והגוף יוכשר יותר להתמודדות עם גורמי סיכון שונים.

 

תמיכה בסינתזת קולגן: ויטמין C הוא חומר חיוני לסינתזת קולגן, החלבון המשפיע על מראה העור, השיער והציפורניים. בקיץ, העור עשוי לאבד לחות ולהתעשר. בעזרת תוסף LIPO VITAMIN C, ניתן לשפר את גמישות העור, לתמוך בצמיחת השיער ולשמור על בריאות הציפורניים. התוצאה – מראה נעורים ובריא יותר.

 

כאשר הקיץ מגיע, השימוש בתוסף תזונה "LIPO VITAMIN C" יכול להיות הבחירה הנכונה להגנה על העור, חיזוק של המערכת החיסונית ותמיכה בסינתזת הקולגן.