כותרות אחרונות
Search

קיץ 2023 – מבצעים וחידושים במגוון בתי מלון.

בריכה בשקיעה מלון ג'ייקוב אילת – צילום: סימפלקס  360

 

קיץ 2023 – מבצעים וחידושים במגוון בתי מלון.

הטבות ומבצעים בחודשי יולי אוגוסט.

סיורי חינם וכניסות לאטרקציות באיביס ישראל * מבצעים והנחות ברשת מלונות JACOB  שפתחה לאחרונה מלון חדש באילת * מלון וולדורף אסטוריה פותח את המלון לילדים זו השנה השניה ועוד…

 

מבצעי קיץ במלונות ibis ירושלים

מבצעי יולי – חדר זוגי החל מ- 600 ₪ על בסיס לינה וארוחת בוקר.

מבצעי אוגוסט – חדר זוגי החל מ- 720 ₪ ע"ב לינה וארוחת בוקר.

 

הטבה נוספת למזמינים ביולי אוגוסט במסגרת קמפיין הקיץ – ילד אחד בחדר הורים – חינם.

 

במסגרת חגיגות יום הולדת לאיביס באוגוסט יוענקו 20 אחוזים הנחה למזמינים בתאריכים .1-6.8.23

 

מבצע מיוחד לרגל ט"ו באב בין ה 1-2 באוגוסט:  חדר זוגי – החל מ 740 ₪ ע"ב לינה וארוחת בוקר כולל הפתעה מתוקה בחדר + סיור ערב אהבות אסורות בירושלים.

 

מלונות ibis ירושלים ממוקמים ממש 'היכן שכל האקשן קורה' – לב מרכז העיר, במיקום הטוב ביותר שקיים ומהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע.

 

ibis styles ממוקם על מדרחוב 'בן יהודה' ומלון ibis ירושלים מרכז העיר ממוקם מעברו השני של מדרחוב בן יהודה, בסמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, מסעדות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ושלל אטרקציות. מלונות ibis ירושלים, שייכים לרשת  ACCOR הבינלאומית, המונה מעל 5,500 בתי מלון ברחבי העולם הפרושים על 110 מדינות עם מעל 40 מותגים שונים.

 

המלונות מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים הגבוהים של הרשת, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet Bed TM by ibis מבית היוצר של מותג  ibis העולמי. במלונות WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים ועוד...

 

מלון ibis  ירושלים מרכז העיר כולל 124 חדרי אירוח מאובזרים, משתייך לקטגוריית העולמית של המותג. מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה, צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים בצבעים חמים (עץ ואדום). חלק מהחזון של יצירת  אינטראקציה בין אורחי המלון, מציע המלון שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל.

 

מלון ibis Styles  מרכז העיר, שוכן בבניין היסטורי בלב מדרחוב בן יהודה ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת שוק מחנה יהודה הקרוב. השטחים הציבוריים וחדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית. כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה- 8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.

 

איביס ירושלים מרכז העיר – צילום: יעל הרמן

 

פרטים והזמנות: מלונות איביס ירושלים  *9709  או  www.ibis.co.il

 

קיץ של ילדים במלון וולדורף אסטוריה ירושלים

צ'ק אין מותאם לילדים * כל ילד יקבל דרכון להחתמה באזורי המלון השונים * חלוק ונעלי בית מותאמים לילדים * חדר ג'ימבורי * חדר משחקים משודרג * מנות אהובות וקינוחים מיוחדים לילדים במזנון נפרד ועוד…

יולי-אוגוסט החל מ- 2200 ₪ לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר.

 

ילד עד גיל 18 בחדר הורים חינם.

 

פעילויות הילדים במלון יתקיימו בין 30 ליולי עד ה31 באוגוסט

במהלך הקיץ מציע מלון וולדורף אסטוריה חווית אירוח מיוחדת לאורחים הצעירים ומזמין את הילדים למגוון פעילויות מותאמות כמו:  צ'ק אין חוויתי בקבלה במיוחד לילדים, בחדרים יחכה להם חלוק לבן קטן יחד עם נעלי בית קטנות, מנות ילדים במזנון מיוחד עבורם, חדרי משחקים לקטנטנים ולגדולים, חדר ג'ימבורי, חדר משחקים אלקטרוני ועוד. עם הגעתם מקבלים הילדים ערכה הכוללת דרכון ילדים שיאפשר להם להחתימו בכניסה וביציאה מהמתחמים השונים במלון, ערכת ציור וצביעה, ואת כרית אסטור- קמע הילדים של וולדורף אסטוריה.  כל הזמנה הכוללת מיטת תינוק בחדר תכלול: כרית עם קמע הילדים של וולדורף אסטוריה -אסטור הבל בוי, חבילת מגבונים, סינר תינוקות עם לוגו המלון, חיתול, חיתול המיועד לשחייה וכן כרית של אסטור לילדים גדולים יותר.

 

לרשות הילדים יעמוד חדר משחקים עם צעצועים, משחקי חברה והעשרה וחדר ג'ימבורי, הפועל 7 ימים בשבוע ובו מדריכ/ת ילדים.  בנוסף מוזמנים חובבי הגיימינג והקונסולות – לחדר משחקים אלקטרוני הכולל מסכים ועמדות משחק. מזנון ייחודי המותאם במידותיו לילדים מאפשר עצמאות מוחלטת לכל ילד וילדה. מלבד המגוון המוצע לילדים במזנון המיוחד, ניתנים כלים ייחודים וצבעוניים, ניתן להזמין מגוון מנות אה לה-קארט. בתפריט לילדים:  בר פנקייקים וופלים עם תוספות טעימות וצבעוניות, דגני בוקר לילדים, יוגורטים ומעדנים לילדים, שיפודים של פירות ירקות חתוכים, פיצות קטנות,  גבינות, מגוון מיצים, שוקולד ועוד…

 

מלון וולדורף אסטוריה נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם –  פאלאס בירושלים ונחשב בזמנו לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, ספא, חדר כושר ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.

 

ילדים בקבלה של מלון וולדורף אסטוריה – צילום: יעל הכט

 

פרטים והזמנות מלון וולדורף אסטוריה, 

הזמנות ופרטים נוספים 02-5423333 או באתר.

רח' גרשון אגרון 26-28 ירושלים

 

קיץ ברשת מלונות JACOB

רשת מלונות JACOB מזמינה את הקהל הרחב להנות מחופשת קיץ בלתי נשכחת בששת מלונות הרשת: תל אביב, ירושלים, חדרה, נהריה טבריה ובמלון החדש באילת.

המחירים תקפים ליולי אוגוסט בלבד ולחברי מועדון לאחר הנחה של 10%.

 

תל אביב, מלון שנקין:

החל מ-869 ₪ לזוג ע"ב לינה וארוחת בוקר

מלון בוטיק הממוקם בלב ליבה הפועם של העיר הלבנה, באחת השכונות היפות והמיתולוגיות בתל אביב. המלון מוקף עשרות ברים שוקקים, מסעדות ומזללות מקומיות ובחנויות בוטיק מסקרנות. בעיצובו העכשווי של המלון, שיק על זמני המשלב עיצוב ישראלי קלאסי, הושקעה מחשבה רבה וכל פרט וכל חפץ במלון נבחרו בקפידה תוך שימת לב ליצירת אווירה רגועה ומיוחדת שנועדה לעטוף את אורחיו בתחושת שלווה אינסופית. בלובי, פינה מפנקת עם בר קפה איכותי ונשנושים על חשבון הבית. המלון מציע שני חדרי ספא למעוניינים בטיפול מפנק. גג המלון המרווח פונה אל נופה האורבני של העיר תל אביב ובו מיטות שיזוף, פינות ישיבה, ג’קוזי ומקלחת התרעננות. מלון שנקין זכה בפרס TripAdvisor’s Travelers’s Choice Award בשל חווית אירוח יוצאת דופן המוענקת לכל אורח.

 

ברנר 21 תל אביב.

פרטים נוספים: הזמנות 6367*  אתר שינקין תל אביב או במייל

 

מלון שינקין תל אביב –  צילום: אסף פינצ'וק

 

ירושלים, מלון בת שבע:

החל מ-765 ₪ לזוג ע"ב לינה וארוחת בוקר

ממוקם במרכז העיר ירושלים וסמוך לכל האטרקציות המובילות והאתרים ההיסטוריים החשובים: בית הכנסת הגדול, הכותל המערבי, שדרות ממילא, שוק מחנה יהודה ועוד. מלון בת שבע הינו סיפור של ישן וחדש, עתיק ומודרני, פסיפס של טעמים ועירוב של ניחוחות. במלון 79 חדרים שכולם פונים לנופה של העיר ירושלים ההיסטורית: כיפת הזהב, הכותל או נוף גגות העיר ירושלים. הקונספט העיצובי עוסק בהקפאת רגע בזמן בירושלים, עיר שעברה העשיר הוא מוטיב ניכר ודומיננטי, והפיכתו לשפה עכשווית בירושלים המודרנית. עיצוב החדרים נועד להשרות אווירה נוסטלגית וחמימה, של זיכרונות מתקופות שונות ומימים אחרים, או כמו שאומרת דנה אוברזון, אדריכלית הפרויקט: "המלון הוא סיפור של חיבור בין תקופות, של מסע בזמן". מטבח המלון, בניצוחו של השף משה אסולין, מגיש ארוחות בוקר ובראנצ'ים מיוחדים, המבוססים על חומרי גלם מקומיים, טריים ואיכותיים בניחוחות ובטעמים ירושלמיים. במלון חדר כושר מאובזר, טרקלין עסקים משובח ומהודר, אולם כנסים המתאים לאירועים עד 80 איש, גג מרהיב המשקיף לנוף הירושלמי הייחודי, המאפשר לנוח ברוגע בפינות ישיבה נעימות ואווירה קסומה.

 

רחוב קינג ג'ורג' 42. 

לפרטים נוספים: הזמנות 6367* או באתר אתר מלון בת שבע או במייל

 

נהריה, ריזורט סי לייף

החל מ-855 ₪ לזוג ע"ב לינה וארוחת בוקר

המלון ממוקם על קו החוף הצפוני ומכל חדריו נשקף נוף מרהיב לים התיכון ומציע חווית ריזורט הכוללת חוף ים, מדשאות פתוחות אל מול רצועת החוף, בריכה חיצונית ופינות שיזוף וישיבה. במלון בריכה מקורה הפתוחה לאורך כל השנה, ספא בקונספט ייחודי, ספא  Halo (מלח ביוונית), שהינו הספא היחיד בארץ המורכב כולו מקירות מלח, שהובאו ממכרות מלח טבעיים ממזרח אירופה. חלל הספא כולו עטור מלח העובר כחוט השני לאורכם של הקירות וחדרי הטיפול, מה שמעניק תחושת רוגע אולטימטיבית וחוויה אקזוטית שאין בשום מקום אחר. בנוסף, בספא המלון קיים חדר מלח מיוחד, בתוכו פינות ישיבה נוחות לשהייה של כרבע שעה. הישיבה הממוקדת בחדר המלח מסייעת באיזון הנוזלים בגוף. בספא טיפולי גוף ופנים המשלבים מינרלים ומלחים התורמים לבריאות הגוף והעור, ג'קוזי, סאונה לחה וסאונה יבשה. המלון מציע 64 חדרים הפרושים במבני המלון: מבנה מרכזי עם 40 סוויטות הפונות לנוף הים, ועוד 16 סוויטות גרדן וטרסה מסוגננות המציעות חווית אירוח פרטית ונינוחה במבנה בוטיק. מיקומו של המלון סמוך למוקדי תיירות, טיילת נהריה שלאחרונה עברה שיפוץ ניכר, מסלולי טיולים וטבע פופולריים בגליל.

רחוב העלייה 75.

פרטים נוספים והזמנות: 6367* או באתר אתר סי לייף נהריה או במייל

 

בריכת סי לייף נהריה 2023- צילום: מקס מורון

 

ג'ייקוב טבריה:

החל מ-560 ₪ לזוג ע"ב לינה וארוחת בוקר

מלון ג'ייקוב טבריה ממוקם בתוך מבנה היסטורי בסגנון עות'מני במרכז העיר טבריה. המלון משלב ישן וחדש, קלאסי ואופנתי. על עיצוב המלון הופקד יהודה גדליהו ששילב אלגנטיות אירופאית בתוך ההשפעות העות'מאניות המאפיינות את המבנה. הסגנון אנין הטעם של המלון מעניק תחושה של תקופה אחרת לצד עיצוב מסוגנן ויוקרתי. המלון מעניק טוויסט מודרני לטבריה ההיסטורית, ישוב עתיק המכיל חלק מאתרי הקדושה החשובים ביותר למספר דתות אל מול נופה הייחודי של הכנרת. במלון 72 חדרים מרווחים ונוחים שתוכננו ועוצבו תוך חשיבה על המטייל העכשווי, ל-18 מהחדרים מרפסת המשקיפה על העיר טבריה. החדרים ממוזגים ומאובזרים בטלוויזיה 32", פינה להכנת שתייה חמה, שולחן עבודה, כספת, מקרר מיני-בר וחדר רחצה עם מייבש שיער ואביזרי רחצה המתאימים לנוסע יחיד, לזוגות ולמשפחות. המלון ממוקם במרכז העיר קרוב למסעדות ולאטרקציות תיירותיות רבות ונמצא במרחק הליכה של כ- 10 דק' מטיילת העיר וכ- 15 דקות מחופי הכנרת.

רחוב אוהל יעקב 2.

לפרטים נוספים: הזמנות 6367* או באתר אתר ג'ייקוב טבריה או  במייל

 

ריזורט חדרה:

החל מ830 ₪ לזוג ע"ב לינה וארוחת בוקר

ריזורט חדרה הינו מלון פנאי, ספא ועסקים יוקרתי הממוקם ברצועת חוף מהיפות בישראל. אחד המלונות הקרובים ביותר לחוף ים הקיימים בישראל. המלון המשופץ עוצב ע"י עמנואל שטרן בסגנון מהודר ואלגנטי בנגיעות אווירה ים תיכונית. במלון 170 חדרים מודרנים ומאובזרים, כולם פונים אל נוף חוף הים עם הלגונה המרהיבה והציורית שבו.   בנוסף, מציע ריזורט חדרה חלל רחב ידיים לאירועים, כנסים, ימי עיון וגיבוש, כמו גם חדרי ישיבות, המותאמים למגוון קהלים. במלון ספא מפנק הפתוח לקהל הרחב ומציע יום כיף במלון עם ארוחת בוקר ופינוק באושן ספא גם למי שלא אורח במלון. מחירי הטיפולים נוחים ומדי פעם מוצעים מבצעים.

 

במלון בריכה חיצונית המשקיפה לים (פתוחה בעונת הקיץ בלבד) מדשאות שיזוף, מתחם מרחצאות הכולל בריכה מקורה הפתוחה כל ימות השנה, ג'קוזי, סאונה פינית, סאונה לחה וחדר כושר. ארוחת הבוקר מצוינת ומגוונת (פתוחה לקהל הרחב) עם שלל אופציות; בין היתר מזנון לחמים ומאפי הבית, עמדת בריאות, מזנון גבינות, סלטים, דגים מלוחים, כנאפה, פנקייק, שקשוקה, בורקס טורקי ועוד ועוד…

 

לטובת אורחי ומבקרי המלון חניה בשפע ללא תשלום. בקרבת המלון מתחם שופינג פתוח עם בריכת גלישה ראשונה מסוגה בארץ, החלקה על הקרח, מתקני משחק לילדים, ועוד. בקרבת מקום – נחל אלכסנדר וחוף תל גדור הנחשב לאחד החופים היפים בארץ.

רחבעם זאבי 2.

פרטים נוספים: הזמנות 6367* או באתר ג'ייקוב חדרה  או במייל 

 

ג'ייקוב אילת:

החל מ-630 ₪ לזוג ע"ב לינה וארוחת בוקר

מלון ג'ייקוב אילת החדש ממוקם באזור המלונות החדש בכניסה לעיר אילת, ליד קניון אייס-מול ובמרחק הליכה קצר ממרכזי הבילוי, הטיילת והמסעדות הטובות בעיר. המלון מתאים למגוון קבוצות ומגוון גילאים החל מצעירים, מבוגרים, משפחות וזוגות. המלון עבר שיפוץ נרחב במהלכו חודשו כל התשתיות והשטחים הציבוריים, שעוצבו מחדש עם צמחייה טבעית ומקומות ישיבה. לובי המלון מרווח וכולל בר אוכל ושתייה הפועל במשך כל היום ונוף פנורמי לבריכה.

 

בריכות השחייה שופצו ורוצפו מחדש, בהן בריכת שחייה גדולה עם עשרות מיטות שיזוף לכלל האורחים ובריכת רחצה לפעוטות. במתחם הוקם בר בריכה מפנק שכולל תפריט לכל המשפחה עם מגוון רחב של מנות עיקריות, נשנושים, שתייה וגלידות. בנוסף, לרשות האורחים בר עם קוקטיילים ואלכוהול איכותי למי שמעוניין להעביר ערב רגוע במתחם המלון.במלון 157 חדרים (חלקם עם מרפסת) הפרושים על פני 5 קומות. החדרים מאובזרים במסכי טלוויזיה חכמים (כולל ספורט 5+), חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח איכותיים, מיני בר, כספת ועוד. במלון חדר אוכל חדש ששופץ ורוהט כולו בעיצוב חדשני, ארוחות עשירות ומגוונות עשויות מחומרי גלם טריים ואיכותיים וגם מנות מפנקות ללא גלוטן. ארוחת הבוקר כוללת סלטים טריים הנחתכים במקום, גבינות מובחרות, מאפים, מבחר דגים, לחמים טריים, בורקסים הנאפים במקום, מבחר פשטידות ביתיות, עמדת הכנת חביתות, מיצים טבעיים ועוד…

 

שדרות חטיבת הנגב 3 אילת.  

 פרטים נוספים: הזמנות 6367* או באתר מלון ג'ייקוב אילת

  

בריכה בשקיעה מלון ג'ייקוב אילת – צילום: סימפלקס  360