כותרות אחרונות
Search

כתר מציגה קופסאות בטוחות לאחסון מזון – Smart Eco" 100%" פלסטיק ממוחזר.

"כתר" קופסאות פלסטיק – צילום: יחסי ציבור "כתר"

 

חוזרים ללימודים ושומרים על הסביבה.

חדש "מכתר": סדרת קופסאות המזון  Smart Eco 100% פלסטיק ממוחזר.

הקופסאות בטוחות לאחסון מזון ולשימוש במיקרוגל ומיוצרות  לפי תקנים מחמירים של האיחוד האירופי.

 

כתר גאה להביא לישראל את סדרת Smart Eco, אשר נמכרת בהצלחה ב-20 מדינות סביב העולם. קופסאות המזון החדשניות והאיכותיות עשויות מ-100% פלסטיק ממוחזר והן עומדות בתקנים המחמירים של האיחוד האירופי לאחסון מזון ואף בטוחות לשימוש במיקרוגל (לפי תקן 5MO) ובמקפיא.

 

"כתר" קופסאות פלסטיק – צילום: יחסי ציבור "כתר"

 

קופסאות המזון האיכותיות והידידותיות לסביבה מסדרת Smart Eco מגיעות במגוון גדלים. חלקן עם חלוקה פנימית, סכו"ם ואפילו כלים מיוחדים לרטבים, גם הם עשויים כמובן מ-100% פלסטיק ממוחזר. הקופסאות פונקציונליות במיוחד, עם סגירה אטומה לחלוטין לשמירה על הטריות, המבטיחה שדבר לא ישפך בתיק או בילקוט. ניתן לקחת אותן לכל מקום שתרצו- לבית הספר, למשרד או לטיול ובסיום השימוש ניתן לשטוף אותן במדיח הכלים.

 

"כתר" קופסאות פלסטיק – צילום: יחסי ציבור "כתר"

 

סדרת Smart Eco של כתר הינה חלק מתכניותיה השפאתניות של החברה לעשות שימוש ב- 55% חומר גלם בממוצע במוצריה, עד שנת 2025. כבר כיום מעל 40% בממוצע מחומר הגלם שבמוצרי כתר, הינו ממוחזר.

 

הקופסאות מסדרת Smart Eco מוצעות במחיר שווה לכל כיס. עגולות, מלבניות עם או בלי חלוקה לתאים. עם או בלי סכו"ם וב-6 גדלים שונים המתאימים כמעט לכל סוג של מנה או ארוחה. בסדרה גם ספלים אטומים לשתייה או מרק בנפח 0.4 או 0.6 ליטר.

 

"כתר" קופסאות פלסטיק – צילום: יחסי ציבור "כתר"

 

את סדרת Smart Eco האיכותית כמו גם את כל מוצרי מותג כתר בישראל, ניתן להשיג ברשת חנויות כתר ובאתר, בטווח מחירים של 19.9- 29.9 ש"ח בלבד.