כותרות אחרונות
Search

כל הסיבות לחגוג בחדר פרטי במסעדה!

צילום: freepik

 

 

כל הסיבות לחגוג בחדר פרטי במסעדה!

לאורך החיים אנחנו חוגגים לא מעט אירועים ושמחות. ימי הולדת, מסיבות גיוס ושחרור, ימי נישואין ועוד. לפעמים בא לנו לארח את הקרובים לנו ולחגוג בבית, אולי אפילו לבשל ולארח מכל הלב, לפעמים באירועים ממש מיוחדים כמו חתונה או בר מצווה נבחר אולם, גן אירועים או בית מלון, אבל יש אירועים שבהם פשוט בא לנו לחגוג במסעדה. ואם כבר מסעדה עם אוכל טוב, שירות מעולה, עיצוב ואווירה, אז מסעדה עם חדר פרטי. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל הסיבות לחגוג בחדר פרטי במסעדה.

 

המסעדה עובדת עבור כולם אבל מרגיש כאילו רק אנחנו נמצאים בה:

שאנחנו בוחרים לחגוג בחדר פרטי במסעדה, אנחנו נהנים מאינטימיות. אמנם במטבח, השפים, הטבחים והקונדיטורים מכינים אוכל עבור כולם, הברמנים משקשקים קוקטיילים ומוזגים יין לכוסות עבור כל האורחים אבל לנו זה מרגיש כאילו המסעדה פתוחה רק בשבילנו. מדוע? משום שאנחנו מבודדים מכל ההמולה והרעש, אנחנו נמצאים בחדר פרטי, סגור, נעים באווירה סופר מיוחדת ויוצאת דופן. שבוחרים חדר פרטי במסעדה לאירועים שונים, לפעמים אפשר אפילו להנות מאזור נפרד לגמרי ואז המוסיקה היא לשביעות רצוננו, העוצמה שלה, אפשר לשלב גם מקרן ומערכת סאונד במידה ונרצה להקרין סרט שהופק או להקריא ברכות. הכל פתוח ומותאם לנו באופן אישי. ממש כמו באולם, רק בקטן.

 

תפריט מותאם אישית:

שבוחרים להפיק אירוע ייחודי בחדר פרטי בתוך מסעדה, הרבה מסעדות מציעות תפריט פיקס מותאם אישי. זה אומר שאתם יכולים לבחור כמה ראשונות, כמה עיקריות וכמה קינוחים מהתפריט ולסגור תפריט ייחודי רק לאירוע שלכם. באירועים כאלה, מסעדות רבות גם מראות יותר גמישות, מציעות מנות שהרבה פעמים לא מופיעות בתפריט הרגיל של המסעדה, באות לקראת צמחונים, טבעונים ואורחים הרגישים לגלוטן או לקטוז וזה בהחלט הופך הכל ליותר קל וגם הרבה פעמים ליותר מגוון וייחודי. בהיבט של ההגשה, יש מסעדות שמאפשרות להזמין את כל המנות למרכז השולחן ואז האורחים חולקים את המנות, לעומת מסעדות שיאפשרו לכל סועד לבחור את הראשונה, העיקרית והקינוח שהוא רוצה. (לרוב שיטת ההגשה השניה, תהיה יקרה יותר בהשוואה לראשונה).

 

צילום: freepik

 

איך בוחרים מסעדה עם חדר פרטי לאירוע?

  1. מיקום – בראש ובראשונה, אתם צריכים לבחור מסעדה שמתאימה למיקום שלכם בין אם אתם חוגגים בתל אביב, אשדוד או באר שבע.
  2. זמינות – כדאי לבחור מסעדה שתהיה זמינה בהתאם לתאריך בו אתם רוצים לחגוג.
  3. סגנון – יש מסעדות המציעות אווירה רומנטית, אחרות דווקא באווירה כפרית, יש מסעדות פיוז‘ן בסטייל מודרני… בחרו את המסעדה לפי הסגנון אליו אתם מתחברים זה יבוא לידי ביטוי בתפריט, במוזיקה, בעיצוב וגם בשירות.
  4. תפריט – מה בא לכם לאכול? איטלקי או ספרדי? אוכל יווני או טורקי? ים תיכוני או צרפתי קלאסי?

 

מחפשים מסעדה עם חדר פרטי? דרך האתר "CALLEVENT"  תוכלו לבחור חדר פרטי במסעדה לאירועים שונים בהתאמה מדויקת לצרכים שלכם. הבחירה תיעשה כמובן לפי הסגנון והאווירה שאתם מחפשים, כמות האנשים אותם אתם מזמינים לאירוע, התפריט בו אתם חושקים והתקציב העומד ברשותכם. כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח להעניק לכם שירות וללוות אתכם בתהליך הבחירה שלב אחר שלב.