כותרות אחרונות
Search

אנדרס ריכטר, מנכ"ל "פריוריטי סופטוור" פורש מתפקידו – יחליף אותו שגיב גרינשפן.

אנדרס ריכטר המנכ"ל הפורש – צילום: צילום עמרי מירון

 

לאחר 7 שנים כמנכ"ל "פריוריטי  סופטוור", אנדרס ריכטר הודיע כי יסיים את תפקידו.

המנכ"ל הנכנס שגיב גרינשפן,  המכהן כיום כמנכ"ל "פינסטרה" ישראל, יחל את תפקידו בתחילת מרץ.

 

מנכ"ל "פריוריטי סופטוור", אנדרס ריכטר הודיע היום כי יסיים את תפקידו וזאת לאחר 7 שנים בחברה. במהלך כהונתו שהחלה מעט אחרי שהחברה נרכשה על ידי קרן "פורטיסימו" בשנת 2014, צמחה "פריוריטי" באופן משמעותי וכיום החברה מעניקה את שירותיה ל-75,000 חברות וארגונים.

 

בשנים האחרונות, הוביל ריכטר מהלכי חדשנות, בניית מותג, וצמיחה של פי 4 הן מבחינת מחזור החברה, והן מבחינת מספר העובדים המונים כיום כ-230 איש. בין הישגיו המרכזיים: הרחבת החברה בעולם ופתיחת משרדים בארה"ב, אנגליה ובלגיה, גידול מסיבי בפעילות הבינלאומית של החברה וניהול עסקאות רכישה של מספר חברות מובילות, מודרניזציה של המוצר וכתוצאה מכך, הגדלת מספר הלקוחות המשתמשים במערכת ה-ERP בענן והרחבה משמעותית של מאגר הלקוחות האסטרטגיים של החברה כמו אשטרום, דנאל, ברינקס Monday.com, Checkmarx, איילון ביטוח, קרביץ, בנק יהב, ארקיע ועוד…

 

אנדרס ריכטר המנכ"ל הפורש – צילום: צילום עמרי מירון

 

במכתב לעובדים כתב אנדרס ריכטר: " הגעתי לפריוריטי לפני שבע שנים, עוד כשקראו לה "אשבל", ומצאתי מוצר מעולה וצוות איכותי, המורכב משחקני נשמה אמיתיים. יחד גדלנו, המשכנו לפתח את המוצר, רכשנו חברות, פתחנו משרדים בחו"ל, גייסנו שותפים, חלמנו והגשמנו. זכיתי להוביל את החברה בתקופה של צמיחה מטאורית להשגת יעדים, אשר נראו בהתחלה כמעט בלתי אפשריים.  הכנסות החברה גדלו פי ארבעה, כמות הלקוחות הוכפלה, והפעילות הבינלאומית צמחה ממשהו כמעט שולי, לכמעט 40% מהכנסות החברה. עדות להצלחה שלנו, ובהחלט אחד השיאים מבחינתי, הגיעה עם רכישתה של "TA Associates", קרן השקעות בינלאומית מובילה בעולם, כ- 50% ממניות פריוריטי. אני מסתכל לאחור ומסכם את התקופה הזו בגאווה גדולה ובסיפוק עצום. אף אדם לא יכול להגיע להישגים כאלה בכוחות עצמו, זה הכל הודות לעבודת צוות. אני זכיתי להכיר ולעבוד עם צוות יוצא דופן של עובדים ומנהלים חכמים, יצירתיים, חרוצים, נחושים ומחויבים מאין כמותם. כל אחת ואחד מכם – פשוט משהו מיוחד".

 

בתחילת מרץ יצטרף לחברה שגיב גרינשפן ויחל את תפקידו כמנכ"ל "פריוריטי סופטוור". כיום גרינשפן מכהן כמנכ"ל "פינסטרה ישראל". במסגרת תפקידו ניהל גרינשפן את הפעילות העולמית של מוצר התשלומים הבין בנקאיים. בין לקוחותיו נמצאים מאות מהבנקים הגדולים בכל רחבי העולם – בארה"ב, אירופה, אפריקה אסיה, אוסטרליה וגם הבנקים הגדולים בישראל. על מוצרי התשלומים מועברים מעל 23 טריליון דולר ביום.  בפעילות התשלומים של גרינשפן עובדים מעל 700 אנשים, כ-300 מתוכם בישראל. תחת הנהגתו, תחום התשלומים גדל משמעותית ונכנס לשווקים חדשים ובנוסף מערכת התשלומים עברה מהפך טכנולוגי במעבר לענן בארכיטקטורה מתקדמת. 

 

שגיב גרינשפן מנכל פריורטי הנכנס – צילום: אלן צ'פלסקי

 

לפני "פינסטרה" – כיהן גרינשפן במספר תפקידי ניהול בכירים בחברת אמדוקס במשך למעלה מעשור, במספר משרדים בארצות הברית וכלל ניהול שתי חטיבות שכללו פיתוח מוצרים, רכישת מספר חברות, כניסה לשווקים חדשים, וניהול לקוחות מפתח בצפון אמריקה, דרום אמריקה ואירופה.

 

במסגרת תפקידו כמנכ"ל "פריוריטי", גרינשפן יהיה אמון על חיזוק האצת הצמיחה של "פריוריטי בישראל", הגדלת הנוכחות הבינלאומיות של פריוריטי, המשך ההתפתחות הטכנולוגית, חיזוק הצמיחה המאסיבית, הגידול האורגני וניהול הרכישות העתידיות של החברה בישראל ובעולם.

 

שגיב גרינשפן: "אני מצטרף למשפחת "פריוריטי" בשל ההשפעה העצומה שיש לחברה על מספר אדיר של עסקים וחברות בישראל ומחוץ לישראל אך בעיקר בשל הפוטנציאל העצום הקיים בחברה. הקורונה האיצה תהליכים דיגיטליים שמשפיעים על עשרות אלפי לקוחותינו ותפקידנו כספק מערכות ליבה לעסקים אלה הוא לאפשר האצה שלהם לעבר העתיד ולאפשר להם להיות יעילים יותר ומובילים בתחומם בעזרת הטכנולוגיה והחדשנות שלנו".