כותרות אחרונות
Search

"כלמוביל מרצדס" משיקה את "מרצדס EQB" – מרצדס SUV חשמלי יוקרתי.

 

"מרצדס EQB"

"כלמוביל מרצדס" משיקה את "מרצדס EQB".

מרצדס" SUV" חשמלי יוקרתי היחיד עם 7 מקומות ישיבה.

טווח נסיעה מרבי של עד 423 ק"מ – סוללת 66.5 קילוואט שני מנועים חשמליים והנעה כפולה לביצועים אופטימליים בכביש ובשטח.

 

גילי פריאנטה, מנכ"ל מרצדס ישראל: "ה- EQB  מציע 7 מקומות ושומר על ערכי היוקרה, הנוחות והחדשנות הטכנולוגית של מרצדס EQ.  הדגם החמישי המצטרף למשפחת מרצדס EQ. מדובר בבשורה אמיתית ללקוחות שמחפשים רכב יוקרה, עם מרחב פנימי נדיב – במחיר נגיש. בכך אנו נותנים מענה ראשון מסוגו ללקוחות בישראל ומצפים ללקוחות חדשים שיצטרפו למותג ויחוו את חווית היוקרה של מרצדס לראשונה. 

 

צילום: יח"צ חו"ל

כלמוביל מרצדס משיקה היום את "מרצדס EQB" מדובר ב- "SUV" חשמלי, קומפקטי בעל 7 מקומות עם מרחב פנימי נדיב ששומר על ערכי היוקרה, הנוחות והביצועים הידועים של מרצדס EQ. ה-EQB קובע סטנדרט חדש בסגמנט רכבי ה-SUV לעיר הצפופה ולשטח. "מרצדס EQB" משווק בישראל בגרסת 4Matic EQB 300.

 

"מרצדס EQB" מציע מרחב שימושי במיוחד שמציע 7 מקומות ישיבה. את המושבים ניתן לסדר בגמישות רבה, בדיוק לפי הצורך, כך שניתן יהיה בקלות להוביל נוסעים וציוד. עם קיפול המושבים ניתן להגיע עד לנפח פנימי של 1,620 ליטר.

 

כמו בכל דגמי משפחת EQ, גם ה-"EQB" עושה שימוש ביחידת הנעה חשמלית e-ATS שביחד עם הסוללה ומערכות הבקרה מאפשרת טווח נסיעה מרבי של עד 423 ק"מ. למנועים של מרצדס EQB 300 4Matic הספק משולב של 168 קילוואט (228 כ"ס) עם מומנט מרבי של 39.7 קג"מ הזמינים באופן מידי ומאפשרים לרכב הפנאי להאיץ ל-100 קמ"ש ב-8 שניות בלבד. יעילות אנרגטית גבוהה של המנועים החשמליים בשילוב ניהול האנרגיה החכם מביא לצריכת חשמל נמוכה במיוחד של 18.1 עד 19.4 קוט"ש ל-100 ק"מ, המתפרשים בפועל לטווח נסיעה גבוה ושימושי ועלויות תפעול וטעינה מהנמוכות בסגמנט.

 צילום: יח"צ חו"ל

 

הסוללות של "מרצדס EQB" פותחו על ידי מרצדס בייצור עצמי. סוללת הליתיום-יון של ה-"EQB" מורכבת מחמישה מודולים והיא מציגה צפיפות אנרגיה גבוהה, עובדת במתח מרבי של 420 וולט ובעלת קיבולת אופטימלית של 66.5 קוט"ש. טכנולוגיית הטעינה של ה- "EQB" תומכת בקצב טעינה של עד 100 קילוואט בעמדות DC ציבוריות. טעינה בעמדות אלו מאפשרות להשיג טעינה מ-10% ל-80% ב-32 דקות בלבד. בטעינה ביתית או בעמדות טעינה בזרם חילופין (AC) תומכת מערכת הטעינה של "EQB" בקצב טעינה של 11 קילוואט. איכות הסוללה ותכונותיה מאפשרות למרצדס להעניק לה בביטחון אחריות של 8 שנים או עד 160 אלף ק"מ.

 

עיצובו של "מרצדס EQB" משלב בין אלמנטים מעולמות ה-"SUV", לצד מאפיינים אווירודינמיים של משפחת ה-EQ. חזית הרכב תורמת לשיפור האווירודינמיות של  רכב הפנאי וביחד עם אלמנטים נוספים כמו מסיטי רוח מלפנים ומאחור וחישוקים בעיצוב ייחודי מושג מקדם גרר של 0.28CD – מהנמוכים בעולם לרכבי "SUV" מסוגו.

 

קו עיצוב הפנים משלב אלמנטים קמורים לצד מראה נקי המתקבל באמצעות שימוש בשני מסכים צבעוניים מחוברים כיחידה אחת וקונסולה מרכזית מינימליסטית. זאת לצד תאורת אווירה עשירה המשתנה בהתאם למצב הנהיגה הנבחר ורצונו של הנהג. אלמנטים דקורטיביים בצבעי EQ הייחודיים על פתחי המיזוג, המושבים ומפתח הרכב משלימים את האופי החשמלי בתא הנוסעים של ה- EQB. בדומה לשאר רכבי ה-EQ, הנהג והנוסעים במרצדס EQB נהנים מממשק MBUX מתקדם ומתפעול קולי (Hey Mercedes).

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

אורכו של המרצדס החדש 4.468 ס"מ ולו בסיס גלגלים של 283 ס"מ. נתון זה יחד עם תכנון חכם של חלל הפנים ומיקום הסוללה ברצפת הרכב מעניק מרחב מקסימלי לנוסעים. המושבים בשורת המושבים השלישית כוללים עיגוני איזופיקס תקניים להתקנת מושבי בטיחות לילדים. בנוסף, שורת המושבים השלישית ניתנת לקיפול קל ונוח לתוך רצפת הרכב להשגת נפח גדול במיוחד של 495 ליטר. כמו כן, ניתן להגדיל את נפח חלל ההעמסה ל-1,620 ליטר באמצעות קיפול שורת המושבים השנייה.

מבחינת בטיחות, כל דגמי "מרצדס EQB" בישראל מגיעים עם חבילה מקיפה של מערכות עזר ובטיחות אקטיבית לנהג מבוססות רדאר, מצלמות וחיישנים היקפיים. מפרט אבזור הבטיחות כולל מערכות חכמות ואקטיביות למניעת תאונה, כולל מניעת סטייה מנתיב ובקרת שיוט חכמה, התרעה בעת פתיחת דלתות ביציאה מהרכב, מערכת לשליטה אדפטיבית באורות הגבוהים ועוד…

מחיר:

דגם

רמת גימור

מחירים

EQB 300 4MATIC

Electric

349,900 ₪

EQB 300 4MATIC

Electric ART

389,900 ₪

EQB 300 4MATIC

Electric AMG Line

429,900 ₪