כותרות אחרונות
Search

אירוח ומתנות לחגים – טיפים והמלצות שוות.

צילום: freepik

 

אירוח ומתנות לחגים – טיפים והמלצות שוות

חגי תשרי היא תקופה מרגשת כל שנה מחדש, יש באוויר הרגשה נעימה של התחלות חדשות, ותקווה לשנה טובה ומתוקה, כל שנה מחדש משפחות וחברים מתאספים סביב השולחן כדי לחגוג את חגי תשרי האהובים, יש את מי שמארח ויש את מי שמתארח, אנשים רבים נוהגים לתת למשפחה, לחברים או למארחים שלה מתנות לקראת החגים, ריכזנו לכם במאמר הקרוב טיפים לתקופת החגים הקרובה, תקופת החגים השנה מיוחדת בגלל שבשנתיים האחרונות משפחות רבות חגגו את החג מצומצם בביתם בגלל משבר הקורונה והשנה חוזרים לחגוג את החגים יחד עם המשפחה המורחבת סביב שולחן חגיגי וגדול.

 

טיפים לאירוח בחגים:

הכנה מראש:

כדי לא לעבוד קשה מדי בערב החג מומלץ להכין מראש כל מה שניתן, לדוגמא: מי שאופה לחם או עוגות אפשר לאפות יומיים או שלושה לפני לאחסן בקירור, אפשר גם לערוך את השולחן כבר יום לפני כדי שבאותו יום תהיו יותר פנויים לבשל ולארגן את הדברים האחרים, כל מה שניתן להכין מראש יחסוך לכם זמן וטרחה בערב החג.

 

תחשבו על הסביבה:

ידוע שאנשים רבים מארחים עם כלים חד פעמיים, בשנים האחרונות צצו גם כלי חד פעמיים חגיגיים ומעוצבים, אבל משבר האקלים כבר כאן, ובכל מקרה מחירי החד פעמי התייקרו מאוד, לכן אם יש לכם יכולת תמיד עדיף לארח עם כלים רב פעמיים, אמנם קצת יותר טרחה, צריך לשטוף ולפנות, אבל בשביל העתיד שלנו וכדור הארץ שלנו שווה להשקיע.

 

תקנו חכם :

בין אם מדובר בכלים לאירוח, כלים לעיצוב שולחן, מצרכים לבישול, שתיה קלה, אלכוהול וכו' הקנייה כאשר מארחים היא קנייה גדולה יותר ויקרה יותר, לכן חשוב שתבדקו תשוו מחירים ותחפשו דילים וקופונים שיוזילו לכם את העגלה של הקניות, אתר מומלץ בו תוכלו למצוא דילים, הטבות וקופונים ייחודיים הוא אתר: https://www.icoupons.co.il/ אתר אייקופונס מרכז לכם הנחות הטבות וקופונים שווים למגוון אתרים ממגוון תחומים, שווה לבדוק לפני כל רכישה.

 

תהנו מהדרך:

אירוח זה דבר מורכב ומעייף, אבל חשוב שגם אם אתם מארחים תצליחו להנות מהדרך, ויותר חשוב להנות מערב החג, אז שחררו, גם אם האורז טיפה נשרף מלמטה, ושחכתם להכין משהו שרציתם, בסופו של דבר כולם יהנו ולא ישימו לב לפגמים שאתר שמים לב אליהם, תשימו לב למה שיש וקבלו את המחמאות, הם מגיעות לכם !

 

צילום: freepik

 

טיפים לקניית מתנות לחג:

תתאימו מתנה לאדם:

חשוב שהמתנה תהיה פרקטית ומשמחת לבעלים שלה, הרי המטרה של המתנה היא לשמח ולכבד את האדם שאתם מעוניינים לתת לו אותה, אז אם תתאימו לו את המתנה למשהו שהוא רוצה, אוהב, מתאים לו המתנה תהיה יותר אישית ומרגשת ותשמח את שניכם.

 

תוסיפו טאץ' אישי: 

ברכה כתובה, אריזה יפה ומושקעת שעשיתם בעצמכם ואפילו לפעמים מתנה שאתם הכנתם בעצמכם יכולה להפוך את החוויה של המתנה ליותר מיוחדת ומוערכת על ידי האדם היקר לו בחרתם להעניק אותה.

 

תשוו מחירים ותבדקו דילים והטבות:

לקראת החגים מגוון של חנויות יוצאות עם מארזים, דילים והטבות שווים למוצרים שלהם, אם אתם רוצים לקנות דבר מסוים שווה לכם לבדוק ולהשוות מחירים והטבות באתרים שונים, גם במקרה הזה שווה לבדוק באתר:איי קופונס, באתר תוכלו למצוא קטגוריה שלמה של קופונים ולמתנות האתר מרכז לכם אתרים רבים בהם תוכלו למצוא את המתנה המושלמת לאדם היקר והאהוב לכם.

 

קופונים למתנות

תפרגנו גם לעצמכם: 

גם לקנות מתנה לעצמכם לקראת החג, בגד חדש, סלולרי חדש או כל דבר שישמח אתכם יכול לשדרג את חוויות החג וההתחדשות של תקופת חגי תשרי.

 

חג שמח, תהנו ☺