כותרות אחרונות
Search

כצעד להתמודדות עם יוקר המחיה רשת "מחסני השוק" מודיעה כי תציע לחם פרוס בפיקוח ב-1 שקל בלבד

רשת "מחסני השוק" – סניף "האורגים" צילום: יח"צ מחסני השוק

 

כצעד להתמודדות עם יוקר המחיה ובהמשך להחלטה שלא להעלות את מחיר המוצרים המפוקחים לצד רשתות נוספות, רשת "מחסני השוק" מודיעה כי:

*  תציע לחם פרוס בפיקוח ב-1 שקל בלבד, בכל 62 סניפיה ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

*  מהלך זה נועד לאותת לממשלת ישראל לחזור בה מהחלטתה לייקר את הלחם בפיקוח.

 

כצעד חהתמודדות ביוקר המחיה ובהמשך להחלטה שלא להעלות את מחיר המוצרים המפוקחים לצד רשתות נוספות, רשת "מחסני השוק", בבעלות משפחות נעמן וכהן, תציע לחם פרוס בפיקוח ב- 1 שקל בלבד, בכל 62 סניפיה ברחבי הארץ ובאתר האונליין. מהלך זה נועד לאותת לממשלה לחזור בה מהחלטתה לייקר את הלחם בפיקוח ולאפשר לכולם –ללא יוצא מן הכלל, לרכוש לחם, שהוא מוצר צריכה בסיסי.

 

מרשת "מחסני השוק", נמסר: "האיום על העלאת מחיר הלחם בפיקוח, הוא אחד הקווים האדומים שאל לנו לחצותם בחברה הישראלית, כחלק מהמלחמה על יוקר המחיה. לחם הוא מוצר צריכה בסיסי שלטעמנו  אמור להיות נגיש לכולם ועל כן, כצעד מחאתי להחלטה זו, אנו ברשת לוקחים את המושכות לידינו ונשווק לחם פרוס בפיקוח של המותגים השונים בשקל אחד בלבד ".

 

***כל לקוח יוכל לרכוש עד 2 כיכרות לחם בקניה אחת.

 

אודות רשת "מחסני השוק":

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלותן ובניהולן של משפחות נעמן וכהן, אשר הוקמה לראשונה בשנת 1996 בעיר באר-שבע. הרשת מונה כיום 62 סניפים בפריסה ארצית מצפת ועד אילת.  בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ. סניפי קו-אופ הוסבו לסניפי "מחסני השוק בשבילך".

 

הרשת מפעילה אתר סחר מתקדם במקביל לסניפיה וכן, מציעה כרטיס אשראי עצמאי wincard+ בשיתוף חברת max, המשלב הטבות כלליות ומבצעים אטרקטיביים של הרשת. מחסני השוק, מפעילה מועדון לקוחות חזק ופעיל המונה כחצי מיליון לקוחות.