כותרות אחרונות
Search

כיצד תגנו על עורו העדין של התינוק ובאילו תכשירים מומלץ להשתמש?

מוצרי קמיל בלו אקסטרה סופט לתינוק – צילום: יעל האן

 

כיצד תגנו על עורו העדין של התינוק ובאילו תכשירים מומלץ להשתמש?

כדי להעניק טיפול אופטימלי לעור העדין של התינוק, מומלץ להשתמש בתכשירים המותאמים במיוחד לעור עדין, תכשירים המעניקים לחות ומתאימים לעור התינוק. חשוב להכיר בכך ולוודא שמוצרים כמו קרם גוף, סבון ושמפו מכילים מרכיבים המסייעים בהזנת העור ובהענקת לחות כמו פרו ויטמין B5 , תמציות אלוורה וקמומיל.

 

מוצרי קמיל בלו אקסטרה סופט לתינוק – צילום: יעל האן

 

באמצעות העור התינוק חווה את העולם. עורו של תינוק אולי נראה מושלם, אבל הוא עדין מאוד וזקוק לתשומת לב רבה, במיוחד בשנות חייו הראשונות. למעשה, עור התינוק עדין ודק במיוחד, מה שהופך אותו לפגיע ודורש טיפול ייחודי. עור התינוק מציב אתגרים ייחודיים הנובעים ממספר גורמים. ראשית, שכבות האפידרמיס והדרמיס דקות במיוחד, מה שמותיר את העור פגיע יותר. בנוסף, ייצור המלנין, פיגמנט המגן על הגוף מפני קרינה מזיקה, מופחת אצל תינוקות. יתר על כן, רמת ה-pH של עור התינוק נמוכה יותר בהשוואה למבוגרים. ביחד, גורמים אלה מגבירים את הסיכון לרגישויות עור, שלפוחיות, קילופים, אדמומיות וגירויים שונים.

 

תופעת היובש בעור הינה אחת התופעות השכיחות ביותר בקרב תינוקות בעיקר בשנת חייהם הראשונה לעיתים כתוצאה מהלידה, לעיתים כתוצאה משינויי אקלים ומזג אויר או כתוצאה מנטייה תורשתית.  התופעה יכולה להתבטא החל מחספוס קל, עור אדמומי ומגורה ועד סדקים וקילופים של ממש והופעת קשקשים לבנים.

 

הטיפול האפקטיבי ביותר בתופעת היובש בעור הוא באמצעות יצירת שכבת מגן עמידה לאורך זמן רב השומרת על רמת לחות מיטבית.

 

כדי להעניק טיפול אופטימלי לעור העדין של התינוק, מומלץ להשתמש בתכשירים המותאמים במיוחד לעור עדין אשר מעניקים לחות ומתאימים לעור התינוק. חשוב להכיר בכך ולוודא שמוצרים כמו קרם גוף, סבון ושמפו מכילים מרכיבים המסייעים בהזנת העור ובהענקת לחות כמו פרו ויטמין B5 , תמציות אלוורה וקמומיל.  כמו כן, חשוב לוודא כי תכשירים אלו הינם היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ועברו את מבדק סנסיטיב המעיד על  התאמתם לעור עדין ורגיש. כדאי לבחור בשמפו המסומן "ללא דמעות" כדי להבטיח חווית רחצה עדינה. על ידי הקפדה על הנחיות אלו לשימוש ובחירת מוצרים מותאמים, ההורים יכולים לסייע בשמירה על עורו העדין של התינוק ולמזער את הסיכון ליובש ולבעיות עור אחרות.

 

סדרת קמיל בלו אקסטרה סופט של ד"ר פישר מציעה פתרון לנושאים הללו, כלל מוצרי הסדרה מעניקים הזנה, ריכוך ואקסטרה לחות לעורו העדין של התינוק. סדרה זו כוללת נוסחה ייחודית בשילוב מרכיבי לחות, המעשירים את העור בלחות ביעילות בטווח הקצר והארוך. הנוסחה מכילה רכיב חדשני  המעניק לחות מיידית ומסייע בשיפור יכולתו הטבעית של העור לספוג ולאגור לחות לאורך זמן, וכן רכיב פטנטי נוסף בטכנולוגיה ייחודית וחדשנית המאפשרת שחרור איטי של רכיבי הלחות.

 

הסדרה כוללת שלושה מוצרים המותאמים במיוחד לעורם העדין של תינוקות לרבות קרם גוף המעניק לחות ל-48 שעות, אל סבון המעניק לחות ל-24 שעות ושמפו ללא דמעות. המוצרים נבדקו דרמטולוגית על ידי רופא עור, היפואלרגניים, עברו בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש, ללא פראבנים ועברו מבדק הערכת הבטיחות על ידי מומחה, המעיד על בטיחותו של המוצר לעורם העדין של תינוקות.

 

עם סדרת קמיל בלו אקסטרה סופט של ד"ר פישר, ההורים יכולים להתמודד ביעילות עם החששות סביב עור תינוקם ולספק טיפול והגנה מיטביים.

 

בעולם מלא בהבטחות אני סומך על ד"ר פישר. בד"ר פישר משלבים כ- 60 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.

 

מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.