כותרות אחרונות
Search

ליימן שליסל ממשיכה להפתיע עם מוצרי האפייה של מותג הרשי ומשיקה נטיפים משוקולד מריר…..

בשורה לחובבי האפייה והקונדיטוריה !

ליימן שליסל ממשיכה להפתיע עם מוצרי האפייה של מותג הרשי (HERSHEY'S)n ומשיקה: הרשי Semi Sweet – נטיפים משוקולד מריר 40% מוצקי קקאו  לאפייה

ליימן שליסל מרחיבה את משפחת מוצרי האפייה של מותג  הרשי (HERSHEY'S) בישראל ומשיקה את הרשיSemi Sweet – נטיפים לאפייה עשויים שוקולד מריר (40 % מוצקי קקאו) .

 

נטיפי האפייה של הרשי עשויים שוקולד מריר איכותי וטעים.  הם מתאימים בעיקר לשימוש באפייה ולקישוט מאפים וקינוחים מסוגים שונים.

צילום: הרשי חו"ל

נטיפי השוקולד המריר של הרשי, מצטרפים כאמור למשפחת מוצרי האפייה של הרשי- ריסז, בהם גם נטיפי חמאת בוטנים, ממרח שוקולד וחמאת בוטנים וסירופ שוקולד. מוצרי האפייה של הרשי, כמו גם כל מוצרי המותג, מיוצרים תחת סטנדרטים גבוהים ומוקפדים במיוחד.

 

מחיר והיכן ניתן להשיג: את נטיפי השוקולד המריר לאפיה, של הרשי, ניתן להשיג ברשתות המובילות ובחנויות הפרטיות, במחיר של  19.90 ₪ לשקית המכילה 340 גרם נטיפים.

 

המוצר כשר פרווה בהשגחת ה-OUD ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

צילום: הרשי חו"ל

הרשי, יצרנית השוקולד הגדולה ביותר בצפון אמריקה משווקת את מוצריה ב-60 מדינות ברחבי העולם. מותג הרשי העולמי בעל מחזור מכירות של כ- 7 מיליארד דולר בשנה ומחזיק בכ-45% נתח שוק משוק השוקולד האמריקאי  הנאמד ב- 12 מיליארד דולר. הרשי הינו מותג מוביל ואהוב מאד בקרב הצרכנים בארה"ב.

 

מוצרי הרשי מיובאים ומשווקים בישראל על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 ונחשבת מובילה ביבוא, שיווק והפצה של מוצרי מתיקה ומזון נבחרים.  ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 איש. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il  ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים המובילים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.