כותרות אחרונות
Search

הזמר והיוצר אליעד נחום נבחר להיות הפרזנטור שיוביל את הקמפין החדש של "במבה".

אליעד נחום קמפיין "במבה" – צילום: יח"צ

 

הזמר והיוצר אליעד נחום נבחר להיות הפרזנטור שיוביל את הקמפין החדש של "במבה".

"אסם" יוצאת בקמפיין חדש ל "במבה" שמטרתו לעודד את הישראלים לחגוג את האהבה לטבע הישראלי ביחד עם "במבה"

 

אליעד נחום קמפיין "במבה" – צילום: יח"צ

מותג "במבה" של "אסם" עולה בקמפיין חדש בהובלת הזמר, היוצר והשחקן אליעד נחום, הקורא לישראלים לצאת ולטייל ברחבי ישראל ביחד עם "במבה". הקמפיין יעלה במהלך חודש יולי בכלי מדיה נרחבים תחת המסר "אין אין אין כמו לטייל בישראל עם במבה". במהלך הקמפיין, אליעד נחום ביחד עם התינוק של "במבה" מטיילים בנופים האהובים והמזוהים ביותר בישראל מהצפון ועד הדרום.

 

"במבה" הוא מותג אייקוני ואהוב שכבש את לב הצרכנים מזה 60 שנה והפך לחלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית. בכל יציאה לטיול עם חברים או משפחה, בחיק הטבע, בשמורות או בחופים המרהיבים של ישראל, "במבה" מלווה את הישראלים בתיקים של המטיילים. לשם כך בחרו ב"אסם" להעצים בקמפיין החדש את החוויה הישראלית של טיולים בטבע ביחד עם "במבה". בקמפיין, במבה מעודדת את הישראלים לחגוג את האהבה לטבע הישראלי ולצאת לטייל בנופיה הקסומים וגם לשמור עליה נקייה במיוחד בעונת הקיץ ובפרט במהלך החופש הגדול שבו יצאו מיליוני אנשים ומשפחות לטייל.

 

אליעד נחום קמפיין "במבה" – צילום: יח"צ

 

במסגרת המהלך, "במבה" תעודד ותסייע למטיילים לטייל בהנאה וגם לנקות אחריהם באמצעות שקית ירוקה ממותגת, רב פעמית אשר תשמש לאיסוף הפסולת במהלך הטיול. השקית הרב פעמית תוכל לשמש את המשפחות המטיילות במהלך הטיולים השונים. בכך ניתן יהיה לחגוג את החיבור המושלם שבין "במבה", הישראלים וארץ ישראל. השקית של "במבה" תוצע לצרכן בחנויות הנוחות הנבחרות ברחבי הארץ. כל מי שיקנה חטיף "אסם" בחנות נוחות יוכל לקבל את השקית הרב פעמית ללא תשלום.

 

אליעד נחום קמפיין "במבה" – צילום: יח"צ

 

לצד התינוק של "במבה", יככב אליעד נחום, אחד האומנים האהובים והמצליחים ביותר בישראל, אשר חוגג עשור של קריירה מוזיקלית והוציא בימים אלה את אלבומו החמישי החדש "בין עולמות". שני שירים מתוכו: "מאמסיטה" ו-"בין עולמות" כבר הפכו ללהיטים גדולים; "מאמסיטה" הוא השיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו מרגע שיצא  ו-"בין עולמות" גם הוא נמצא בין שלושת השירים הכי מושמעים ברדיו. אליעד הוא מחלוצי הז'אנר של הפופ הישראלי החדש, סגנון שמתכתב עם הז'אנר בחו"ל אבל נשאר מחובר לשורשים הישראליים והפך בשנים האחרונות לפופולארי ולחלק בלתי נפרד מתרבות המיינסטרים במוזיקה הישראלית.

 

אליעד נחום קמפיין "במבה" – צילום: יח"צ

 

עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות חטיפים ב"אסם נסטלה": "המותג האייקוני "במבה" מלווה את הישראלים בטיולים בישראל והוא חלק מחיי היומיום של כולנו כבר שנים רבות. לשם כך בחרנו להתמקד בקמפיין בתובנה הזו ולעודד את הישראלים להמשיך ליהנות מהטבע הישראלי ביחד עם "במבה". מסיבה זו גם בחרנו באליעד נחום כפנים החדשות של "אסם". אליעד הוא אחד האומנים המושמעים ביותר בישראל ואהוב על חלקים רחבים באוכלוסייה, בדיוק כמו "במבה". כמו כן, במקביל לעליית הקמפיין, אנחנו משיקים את השקית הירוקה של "במבה" במטרה לעודד את הישראלים גם לטייל וגם להשאיר את הטבע נקי. השקית הירוקה תחולק בחנויות הנוחות הנבחרות ברחבי ישראל  ותוכל לשמש את המשפחות המטיילות במהלך הטיולים השונים".