כותרות אחרונות
Search

יצרנית האופנועים KTM מודיעה על הרחבת תקופת האחריות לשלל דגמי 2024

הרחבת אחריות – צילום באדיבות היצרן KTM

 

יצרנית האופנועים KTM מודיעה על הרחבת תקופת האחריות לשלל דגמי 2024

יצרנית האופנועים KTM מודיעה על הרחבת תקופת האחריות לשלל דגמי 2024 ובמקרים מסוימים, אף להכפלתה. הרחבת אחריות זו תוסיף ותחזק את האטרקטיביות של אופנועי KTM, היצרנית האירופית הגדולה ביותר, בקרב הרוכשים הפוטנציאליים וצפויה להיות גורם מחזק חיובי מאוד לפעילות המותג, גם בישראל.

 

* הארכת תקופת אחריות זו תמשיך להעצים ולחזק את האטרקטיביות של אופנועי KTM בקרב הרוכבים והרוכשים הפוטנציאליים.

* יצרנית האופנועים מאריכה את תקופת האחריות לשלל דגמי 2024 ובמקרים מסוימים, אף מכפילה אותה.

* האחריות לדגמים המצוידים במנועי ה-LC8 (1290, 1390) תוארך משנתיים ל-3 שנים.

 

דגמי 2024 שייהנו מהרחבת אחריות זו הם כל הכלים הדו-צילינדרים ממשפחת ה-LC8c (790, 890, 990) אשר להם תוכפל האחריות משנתיים ל-4 שנים.

 

KTM, יצרנית האופנועים האירופית הגדולה ביותר, מכריזה היום על מהלך משמעותי בתחום הדו-גלגלי – החברה מודיעה על הארכת תקופת האחריות של שלל דגמי 2024 ובמקרים מסוימים, אף על הכפלתה.

 

הרחבת אחריות – צילום באדיבות היצרן KTM

 

היצרנית מודיעה כי החל משנת 2024, כל דגמי המותג שמצוידים במנוע ה-LC8c (790, 890, 990) ובמנוע ה-LC8 (1290 ו-1390) ייהנו מהארכת תקופת האחריות, כאשר דגמי ה-LC8c ייהנו מאחריות של 4 שנים ודגמי ה-LC8 משלוש שנות אחריות במקום שנתיים עד כה. בכדי לממש את אחריות זו, על רוכשי האופנועים לשמור על רצף טיפולים במוסכי הרשת בלבד ולבצע טיפולים במרווח שאינו עולה על 12 חודשים ולפי המרחק (ק"מ) בהתאם לרשום בתעודת האחריות – המוקדם מבניהם. לקוחות אשר יבחרו שלא לטפל במוסכי הרשת המורשים, יזכו לאחריות הקיימת בהתאם לדגם האופנוע, ללא ההרחבה.

 

מהלך חשוב זה מצד KTM, היצרנית הגדולה ביותר באירופה, מהווה גורם בעל פוטנציאל השפעה משמעותי על חוזק ותפיסת המותג ולהעצים מאוד את האטרקטיביות שלו בקרב רוכבים ורוכשים פוטנציאליים. הרחבת האחריות הנה חלק ממהלך רחב וכולל של היצרנית להעצים את אחיזתה בעולם הדו-גלגלי באירופה בפרט ובשאר העולם בכלל, לצד המשך ההאצה בתחומי הטכנולוגיה, הביצועים, הבטיחות, האמינות ועוד. מהלך זה משמעותי מאוד בוודאי שגם בישראל, שבה הודעה חשובה זו מצטרפת אל זו הקודמת בדבר פתיחת חבילות ה-TECK PACK ללא עלות עבור לקוחות הדגמים הרלוונטיים.