כותרות אחרונות
Search

פורמולה E: DS AUTOMOMILES נערכת למירוץ הראשון בליגת הפורמולה E בטוקיו!

 

 

ליגת הפורמולה E מגיעה לטוקיו בפעם הראשונה.

פורמולה E: DS AUTOMOMILES נערכת למירוץ הראשון בליגת הפורמולה E בטוקיו!

* בשבת ה-30 מרץ, העיר טוקיו תארח בפעם הראשונה את אליפות העולם בליגת ה-ABB פורמולה E/

* קבוצות DS AUTOMOBILES ו-PENSKE AUTOSPORT מדורגות נכון לרגע זה במקום השלישי באליפות היצרנים.

* ז'אן אריק וורגן, פעמיים אלוף הפורמולה E, מדורג כעת במקום הרביעי (מספר נקודות זהה למקום 3) וסטופל וונדורן, אלוף עונת 2022 מדורג כעת במקום ה-12.

ה-TOKYO E-PRIX יערך ביום ראשון, 30 מרץ בשעה 16:00 שעון מקומי.

 

אליפות הפורמולה E שוב עושה היסטוריה. בעוד ימים אחדים, 11 הצוותים המתחרים באליפות הפורמולה E יאירו את רחובות בירת יפן – טוקיו, במסלול שעובר בסמוך למרכז הכנסים הגדול (Tokyo Big Site) ולחוף הים. המסלול החדש שאורכו 2.5 ק"מ כולל 20 פניות מבטיח נקודות עקיפה מרובות והפתעות חסרות תקדים.

 

קבוצת DS PENSKE מדורגת כעת במקום השלישי באליפות היצרנים וערוכה למירוץ המאתגר עם ה-DS E-TENSE FE23 אשר פותחה על ידי DS PERFORMANCE כדי לגרוף נקודות חשובות באליפות.

 

בקרב הנהגים המבטיחים בסבב חמישי זה של הפורמולה E, נמצאים נשי נהגי המפעל של הקבוצה הצרפתית-אמריקנית. ז'אן אריק ורגן, פעמיים אלוף העולם בפורמולה E, מדורג כעת במקום הרביעי באליפות הנהגים (מספר נקודות זהה למקום השלישי), בעוד שאלוף עונת 2022, שטופל ונדורן מדורג כעת במקום ה-12.

 

צילום: יח,צ

 

"ה-TOKYO E-PRIX יערך ביום ראשון, 30 מרץ בשעה 16:00 שעון מקומי."

 

יוג'ין פרנזטי, מנהל קבוצת DS PERFORMANCE: "המירוץ האחרון בסאו-פאולו אולי לא הביא את הנקודות להן קיווינו, אבל הוא הראה שה-DS E-TENSE FE23 שלנו היא מהירה מאוד! כעת עלינו לנצל את הביצועים של המכונית שלנו ושל הנהגים שלנו. 15 ימים בלבד לאחר ברזיל, אנחנו מוצאים את עצמנו במדינה נפלאה אחרת, יפן, כאשר אליפות העולם בפורמולה E מבקרת בטוקיו בפעם הראשונה. הדבר מסמן כיוון חדש לכל 11 הקבוצות ואתגר אמיתי לכולם. בשנה שעברה, תמיד היו לנו תוצאות טובות על גבי מסלולים חדשים. כעת, נרצה שהמסורת הזו תמשיך הודות לביצועי המכוניות שלנו ולכישרון של הנהיגים שלנו. אנחנו מרגישים בטוחים!".

 

מספרים חשובים מאז הצטרפה DS לאליפות הפורמולה E:

  • השתתפות ב-109 מירוצים.
  • 4 תארי אליפות.
  • 16 ניצחונות.
  • 48 פודיומים.
  • 23 פול-פוזישן.

 

 

 

אודות "DS AUTOMOBILES":

מותג DS שנולד בשנת 2014, מונע על ידי רוח האוונגרד ומגובה במורשת יוצאת דופן, שואף לגלם את האומנות הצרפתית בעולם הרכב. DS AUTOMOBILES משווקת מוצרים יוצאי דופן, יוקרה צרפתית מובחנת, יחד עם חבילת שירותים מותאמים אישית וחוויה ייחודית לפני, במהלך ואחרי כל נסיעה.

 

דגמי DS מיועדים ללקוחות המעוניינים להתבלט, שרוצים לטייל בעולם וליהנות מכל רגע, בשילוב של עידון וטכנולוגיה. מותג DS מציע מגוון רחב של כלי רכב שכולל את ה-DS3, DS4, DS7 ו-DS9.

 

DS AUTOMOBILES נמצאת בחזית החשמול על ידי מכירת גרסאות מחושמלות לכל דגמי החברה, בהתבסס על שיאים רבים מאז כניסתה לאליפות המורמולה E ב-2015, כולל תארים כפולים של צווי ונהגי DS. תחת השם DS E-TENSE, DS AUTOMOBILES מציעה מערכות הינע 100% חשמליות, היברידיות פלאג-אין בהספק של עד 360 כ"ס והנעה לכל הגלגלים. משנת 2024, כל דגם חדש שיושק על ידי DS AUTOMOBILES יהיה 100% חשמלי.

 

עבור לקוחותיה הנאמנים, DS AUTOMOBILES יצרה חבילת שירותים בלעדיים הנקראת "ONLY YOU". לצד נוכחות ב-41 מדינות, המותג DS יצר ומפתח רשת הפצה בלעדית הכולל 450 חנויות DS ברחבי העולם.

 

עקבו אחר חדשות DS ב- www.DSautomobiles.com

 

אודות "PENSKE AUTOSPORT":

PENSKE AUTOSPORT  היא קבוצת מרוצים אמריקנית שנוסדה בשנת 2007 על ידי ג'יי פנסקה. מטה הצוות נמצא בלוס-אנג'לס, קליפורניה, שוק ה-EV הגדול ביותר בעולם.

 

לאחר שנים רבות של תחרות ב-IndyCar (2007-2014), הקבוצה אימצה את המעבר לניידות חשמלית והפכה לאחד מהצוותים המייסדים של אליפות הפורמולה E של ה-ABB FIA.

 

המוטו של הקבוצה הוא הביטוי הלטיני, “E Pluribus Unum” – כלומר, "מתוך רבים, יש אחד".