כותרות אחרונות
Search

לקראת עונת הנסיעות והחופשות – "Dyson Corrale" מחליק השיער שתיקחי איתך לכל מקום..

צילום: יח"צ "dyson"

 

מחליק שיער – "Dyson Corrale".

לקראת עונת הנסיעות והחופשות – "Dyson Corrale" מחליק השיער שתיקחי איתך לכל מקום..

מחליק השיער היחיד עם טכנולוגיית הפלטות הגמישות מותאם ונוח לנסיעות עם תגית 'מצב טיסה' שמנתקת את הסוללה ומאפשרת להעלות אותו לטיסה.

 

צילום: יח"צ "dyson"

 

מחליק השיער Dyson Corrale בעל פטנט ייחודי של פלטות גמישות, המבטיח איסוף טוב יותר של השיער בזמן פעולת ההחלקה. לעיצוב מתקדם במחצית מהנזק לשיער. ה-Dyson CorraleTM  הינו מחליק אלחוטי המציע נוחות שימוש בכל מקום ובכל זמן.

 

מחליק Dyson Corrale  הינו המחליק הראשון והיחיד עם טכנולוגיית פלטות גמישות פורצת דרך, המספק עיצוב מתקדם יותר והגנה על השיער בהשוואה למחליקי שיער אחרים.

 

צילום: יח"צ "dyson"

 

יתרונן של הפלטות המתכווננות הוא יכולתן להפעיל חום ומתח אחידים לכל אורך השיער – בכל משיכה של המחליק – ולגרום לפעולת החלקה מהירה ומדויקת יותר תוך הפחתת ההסתמכות על חום.

 

בשונה ממחליקים מסורתיים, הפלטות הגמישות הייחודיות של מחליקDyson Corrale  תוכננו לקבץ ולאסוף את השיער טוב יותר, ולכן מאפשרות למשתמשים שליטה רבה על תוצאות העיצוב. ככל שהפלטות מותאמות לשיער, הן מפעילות מתח בצורה אחידה יותר ומפסיקות את תופעת הקצוות הקופצים. שליטה זו מאפשרת הסתמכות מופחתת על חום, במחצית מהנזק הנגרם ע"י שימוש במחליקים אחרים.

 

צילום: יח"צ "dyson"

 

מחליק ייחודי זה, המתאים לכל סוגי השיער, כולל גם את טכנולוגיית בקרת החום החכמה והמוערכת של dyson, השומרת על טמפרטורות מדויקות. ה- Dyson Corrale מציג גם את טכנולוגיית סוללות ליתיום-יון ארבעה תאים, המספקת ביצועים מצטיינים למכשירים אלחוטיים. למחליק שלושה מצבי הגדרת חום מדויקים –  °C 165, °C185 ו- °C210. טמפרטורות אלה מאפשרות להתאים את עוצמת החום לסוג השיער ולסגנון העיצוב הרצוי. גמישות זו, בשילוב עם השליטה המוגברת שמספקות הפלטות הגמישות, מאפשרות עיצוב בטמפרטורות נמוכות מבלי להתפשר על התוצאות.

 

צילום: יח"צ "dyson"

 

המחליק מותאם ונוח לנסיעות, בחיבור לחשמל או שימוש אלחוטי. עוצב עם תגית מצב טיסה שמנתקת את הסוללה ומבטיחה שהמכשיר עומד בתקני טיסה וכי ניתן לארוז אותו עם כבודת היד העולה למטוס.

 

מחיר: 2,099 שקלים

ניתן להשיג באתר: dyson.co.il ובחנויות הנבחרות.
שנתיים אחריות ושירות עד בית הלקוח על-ידי היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ. סחר.