כותרות אחרונות
Search

יניב בנימיני מונה לדובר האגודה למלחמה בסרטן.

תמונה מאת: מיגל Á. Padriñán מן Pexels
 

 

דובר חדש לאגודה למלחמה בסרטן.!

יניב בנימיני מונה לדובר האגודה למלחמה בסרטן.

האגודה נוסדה בשנת 1952 במטרה להקטין את התחלואה והתמותה ממחלת הסרטן ולשפר את איכות חיי החולים.

 

 

יניב, בעל ניסיון של למעלה מ 20 שנה בתקשורת, שימש בין היתר כדובר בתחום הציבורי, האקדמי והחברתי ומשמש גם כמרצה בתחום וכשדר בתחנת הרדיו Eco99fm. הוא בוגר תואר ראשון בתקשורת במכללת עמק יזרעאל ו-2 תארים שניים – במנהל עסקים ותקשורת באוניברסיטה בברצלונה ובמנהיגות פוליטית ציבורית באוניברסיטת תל אביב.

 

האגודה למלחמה בסרטן בישראל (ע"ר) פועלת מאז 1952 כמוסד ללא כוונות רווח, הודות לתרומות הציבור. הפעילות של האגודה נקבעת על ידי ועדות מקצועיות שחברים בהן בהתנדבות נציגים ממיטב אנשי הרפואה והמחקר ברחבי הארץ, והיא מגוונת ומתפרסת על פני תחומים רבים, בהם: תמיכה במימון חקר הסרטן; ייזום וסיוע בהפעלה של תכניות לאומיות למניעה ולגילוי מוקדם של מחלות הסרטן; סיוע בבנייה ושיפוץ מרכזים רפואיים ורכישת מכשור רפואי לאבחון, לטיפול ולמעקב; סיוע, תמיכה, שיקום ורווחה לחולים, מחלימים ובני משפחותיהם; מימון הכשרה והדרכה מקצועית לאנשי צוות המטפלים בחולי סרטן ובבני משפחותיהם; קידום בריאות והסברה מקיפה לציבור הרחב להפחתת הסיכון לחלות בסרטן על ידי אימוץ אורח חיים בריא ועוד.

 

מלשכת מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, משה בר חיים, נמסר:

לצערנו, מחלת הסרטן אינה עושה הבחנה בין אדם לאדם, וכל חולה סרטן זקוק למידע ותמיכה. האגודה פועלת ללא כל מימון מתקציב ממשלתי כלשהו, כך שהיא פועלת על בסיס שיקולים מקצועיים בלבד. פעילות האגודה היא משמעותית ונחוצה לחברה הישראלית ועושה ככל שביכולתה, במטרה לשפר את איכות חיי החולים ולהקטין את התחלואה והתמותה במדינת ישראל. אני שמח על מינויו של יניב והצטרפותו לאגודה למלחמה בסרטן. אני משוכנע שניסיונו הרב יסייע רבות לקידום פעילות האגודה ולהעברת מסריה, שבכוחם להציל חיים בישראל ולשפר את איכותם.