כותרות אחרונות
Search

עם הפנים לקהילה.! נחנכה יחידה חדשה להתפתחות הילד בעדי ירושלים.

יחידה חדשה להתפתחות הילד עדי ירושלים – צילום: יח"צ "עדי ירושלים"

 

עם הפנים לקהילה.!

נחנכה יחידה חדשה להתפתחות הילד ב "עדי" ירושלים.

 

לא רק סיוע לילדים עם מוגבלויות. השבוע חנכו במרכז עדי ירושלים יחידה חדישה ונפרדת להתפתחות הילד במבנה מרווח וייעודי, תוך שמירה על המקצועיות ואנשי הצוות המובילים. היחידה החדשה תיתן מענה שיקומי לכלל ילדי ירושלים, ועובדת בהשתתפות ובהפניית כלל קופות החולים. בערב הפתיחה המיוחד השתתפו לא פחות מ-300 מילדי שכונת רוממה והסביבה, שנהנו ממגוון רחב של פעילויות ובהן יצירה לקראת חנוכה, צלם מגנטים וכמובן סופגניות.

 

יחידה חדשה להתפתחות הילד עדי ירושלים – צילום: יח"צ "עדי ירושלים"

 

מרכז עדי ירושלים נותן מענה למאות ילדים עם מוגבלויות שונות בירושלים ומפעיל מזה עשור גם יחידה מקצועית להתפתחות הילד, המציעה את סל הטיפולים הפרא-רפואיים לילדים הזקוקים להם, כגון: טיפולי קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק ופיזיותרפיה, והכל קרוב לבית וללא זמני המתנה ארוכים.

 

בעדי ירושלים ציינו, כי הורים רבים הביעו את התרגשותם מהמבנה החדיש והמזמין: "מדובר בבשורה של ממש לשכונה. עדי ירושלים גאה להוביל בתחום המקצועי ולהציע שירות מותאם לכלל האוכלוסייה."

 

יחידה חדשה להתפתחות הילד עדי ירושלים – צילום: יח"צ "עדי ירושלים"

 

מנכ"ל עדי ירושלים, שלומית גרייבסקי: "מרכז עדי ירושלים מהווה חלק חשוב בקהילה עבור כולם. היחידה להתפתחות הילד התרחבה, גדלה, השתדרגה מאוד והעתיקה את מקומה למרחב חדש. באירוע הפתיחה המרגש פתחנו את דלתותינו והקהילה חיבקה אותנו והגיעה בהמוניה וגם הביעה רצון וצורך גדול בהמשך ואף בהגדלת השירותים הניתנים".

 

עדי ירושלים הינו מרכז טיפולי, חינוכי ושיקומי לילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית, התפתחותית ומצבים רפואיים מורכבים ומציע שירותים גם לכלל הקהילה – יחידה להתפתחות הילד, מעון יום שיקומי ובריכה טיפולית.