כותרות אחרונות
Search

חוסכים כסף – כך תמנעו מהזמנת מנעולן בפעם הבאה.

צילום תמונה חינמית:  של BurningWell מ- Pixabay 

 

חוסכים כסף – כך תמנעו מהזמנת מנעולן בפעם הבאה.

גם במידה והמנעולן שהזמנתם היה מנעולן אמין, מקצועי וגבה מכם מחיר הוגן, אנחנו בטוחים שתרצו לחסוך קצת כסף בפעם הבאה שיש לכם תקלה. במאמר הבא נסביר איך תוכלו להימנע מתקלות שיצריכו מכם להזמין מנעולן.

 

אולי לא תאמינו, אבל אחד הגורמים הנפוצים ביותר לתקלות בצילינדר הוא דווקא אתם. אם המפתח שלכם מלוכלך ומלא חול ואתם מכניסים אותו בכל זאת למנעול, דעו שאתם מחדירים את החול הזה לצילינדר ושפוט דופקים אותו.

 

לכן, אם חזרתם מהים והמפתח נפל לכם לחול או לבוץ, לפני שאתם מכניסים אותו למנעול נקו אותו ואפילו שטפו אותו במים. אחרת, הדרך להזמנת מנעולן להחלפת צילינדר קצרה מתמיד.

 

צילום תמונה חינמית:  של BurningWell מ- Pixabay 

 

שמנו את הצילינדר:

הצילינדר, כמו כל מנגנון אחר שעובד ללא סוף, נוטה להחליד ולפתח קורוזיה. במצב כזה, סביר להניח שלא תצליחו לפתוח את הדלת כמו שצריך והבריחים של הצילינדר יתקעו. לכן, הקפידו לשמן את הצילינדר של הדלת אחת למסר חודשים.

 

ההמלצה שלנו היא להקפיד ולעשות זאת ממש בכל פעם שאתם מרגישים שלמפתח קשה להיכנס לדלת או שקשה לכם לסובב אותו.

 

צילום תמונה חינמית:  של ג'יימס טימותי פיטרס מ- Pixabay 

 

כוונו את צירי הדלת:

בכל דלת יש צירים שהתפקיד שלהם לאפשר את התזוזה שלה קדימה ואחורה לפתיחה וסגירה. עם הזמן וכתוצאה משימוש תדיר שלנו, הצירים הללו עלולים לצאת מכיוון ואתם תתקשו לפתוח ולסגור את הדלת מבלי שזו תשמיע חריקה מעצבת על הרצפה.

 

אחת למספר חודשים הציצו על הצירים הללו וודאו שהם לא יצאו מכיוון, שהדלת נסגרת כמו שצריך ושהם לא שקועים. את הצירים הללו תוכלו לכוון בעצמכם באמצעות מברג, או לפחות לשמן אותם על מנת שלא ישמיעו רעש.

 

השאירו מפתח גיבוי אצל השכנים:

למי מכם לא קרה שננעלתם מחוץ לבית ושכתם את המפתח בתוכו. מקרים כאלה קורים בדלתות עץ ישנות בהן יש ידית אחת בלבד שנמצאת בצידה הפנימי. במצב כזה, תצטרכו להזמין מנעולן שיפרוץ לכם את הדלת על מנת שתוכלו להיכנס הביתה.

 

אז אם אתם גרים בבית מספיק שנים ויש לכם שכנים שהם חברים ואתם יכולים לסמוך עליהם, השאירו אצלם מפתח רזרבה שישמש אתם כגיבוי ממש למקרים כאלה.

אם כבר מזמינים – חוסכים

 

נאלצים בכל זאת להזמין מנעולן שיבצע החלפת מנעולים או כל עבודה אחרת? בצעו סקר שוק ובדקו כמה נהוג לגבות על העבודה שאתם צריכים שהוא יבצע עבורכם. הקפידו לקחת מספר הצעות מחיר ואל תסתפקו אף פעם בהצעה אחת, גם אם המנעולן נשמע לכם ממש אחלה.

 

בנוסף, במידה ותנצלו את ההזדמנות שהמנעולן כבר אצלכם לעבודות נוספות, זה עשוי להשתלם לכם מאד. ברוב המקרים, מנעולנים שמבצעים מספר עבודות בבית נוהגים לעשות הנחה על העלות הכוללת של העבודה.

 

אתם לא חייבים להזמין את המוצר הכי יקר שיש למנעולן, במיוחד ואתם גרים בדירה שכורה. לדוגמה, במידה והזמנתם את המנעולן להחלפת צילינדר, תוכלו להסתפק במוצר ברמת מחיר ביניים, הוא גם יעשה את העבודה כמו שצריך, רק ודאו שאתם מקבלים אחריות.

 

חשוב לציין – אמנם המטרה שלכם היא לחסוך, אך אם הצעת המחיר שהמנעולן נותן לכם היא זולה באופן חריג מההצעות האחרות, יש מצב שזה יבוא על חשבון המקצועיות שלו.