כותרות אחרונות
Search

"שניב תעשיות נייר" ממשיכה לבסס מעמדה!

סרטון יוטיוב באדיבות "שניב תעשיות נייר"

 

"שניב תעשיות נייר" ממשיכה לבסס מעמדה!

משקיעה 25.5 מיליון ₪  בחברת אופל אריזות בע״מ בתמורה להקצאה של 51% ממניות החברה.

פסח ברנט, מנכ"ל "שניב" במכתב למנהלי החברה: "העסקה מקדמת את חזון החברה להיות יצרן ומשווק מוביל בתחום מוצרי צריכה בישראל."

 

בהסכם שותפות שנחתם אמש בין חברת שניב תעשיות נייר לבין אופל אריזות בע״מ, תשקיע הראשונה 25.5 מש״ח בתמורה להקצאת 51% מהון המניות של אופל. 

 

שניב תעשיות נייר פועלת בענף מוצרי הצריכה ומתמחה בייצור מוצרי נייר, ניקיון, טואלטיקה, קוסמטיקה, מוצרים לרכב ולתעשייה. 

 

בין מותגיה הבולטים של שניב ניתן למצוא את טאץ', אחד ממותגי הניקיון הצומחים בישראל, אליו גייסו בשניב בשנה האחרונה את אילנית לוי כפרזנטורית. 

 

חברת אופל, ממנה רכשה שני 51% מהמניות בתמורה ל-25.5 מיליון שקלים מעסיקה כ-100 עובדים ועוסקת בייצור, ייבוא, אריזה, שיווק והפצה של תבניות ורדידי אלומניום, מוצרי ניילון, אריזה ונייר שונים.

 

                                              צילום תמונה חינמית של: Jochen Haltern מ- Pixabay 

 

במסגרת עסקת השותפות תרחיב שניב את סל המוצרים והשירותים שלה, תרחיב את מערך המכירות ותהנה מכניסה מהירה לתחומי פעילות חדשים. 

 

חברת אופל תמשיך להתנהל במתכונת הנוכחית הן עסקית והן תפעולית.

 

במכתב של מנכ"ל שניב, פסח ברנט לעובדי ומנהלי החברה סיפר ברנט על השלמת העסקה: ״השלמתה של העסקה מקדמת את חזון החברה להיות יצרן ומשווק מוביל בתחום מוצרי צריכה בישראל. חברת אופל היא יצרן איכותי, ותיק ואמין ומוצריה מגדילים את סל המוצרים שבו החברה פעילה, חברת אופל תמשיך להתנהל עם העובדים והמנהלים הקיימים שעושים עבודתם נאמנה ובהצלחה רבה.״