כותרות אחרונות
Search

בוחרים נכון: בוחרים מצבר "שנפ" לרכב!

צילום חינמי: תמונה של Bruce Emmerling מ- Pixabay

 

בוחרים נכון: בוחרים מצבר "שנפ" לרכב!

המצבר מראה סימנים של סוף הדרך? נמאס לכם להיות לחוצים בבוקר? זה הזמן להזמין איש מצברים שיתקין לכם את אחד המצברים האיכותיים בשוק, מצבר "שנפ".

במאמר הבא נסביר למה כדאי לכם להתקין ברכבכם דווקא מצבר "שנפ", מה היתרונות שלו, מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים וגם, למה כדאי להזמין שירות עד הבית? מתחילים\

 

למה כדאי לבחור "שנפ"?

חברת "שנפ" היא אחת מהחברות הוותיקות והמנוסות ביותר בתחום המצברים לכל סוגי הרכב. שנפ מציעה בין השאר מצברים לרכבים, משאיות, אופנועים, קטנועים, רכבים דו גלגליים, מצברי פריקה עמוקה, סטארט אנד סטופ ועוד…

 

מצברי "שנפ" נחשבים כיום למצברים האיכותיים ביותר, כאלה שמספקים את מלוא התמורה עבור המחיר וכמובן יגרמו לכם לנסוע בראש שקט וברוגע. מכיוון שלמצבר תפקיד מכריע בכל הקשור להנעת הרכב ואספקת החשמל למערכות השונות, אתם לא רוצים לקחת סיכון ולרכוש מצבר באיכות בינונית וההמלצה שלנו עבורכם היא בהחלט לקנות מצבר שנפ.

 

צילום: freepik

 

 

יתרון נוסף של מצברי "שנפ" על פני המתחרים בא לידי ביטוי בשמירה על איכות הסביבה. איך זה קורה בפועל? החברה אוספת את כל המצברים שאינם נמצאים בשימוש ומפנה אותם לאתר מחזור ייעודי. באתרים אלה יתבצע מחזור לחומרים הפעילים שבמצבר ובכך מפחיתה החברה למעשה את זיהום האוויר.

 

מה חשוב לדעת לפני שמחליפים מצבר שנפ?

לפני שאתם ממהרים לרכוש את המצבר, ודאו שאיש המקצוע מספק לכם מצבר עם אחריות. האחריות המינימלית איתה מגיעים מצברי "שנפ" היא של 12 חודשים. יש גם מצברי "שנפ" המגיעים עם 18, 20 ו- 24 חודשי אחריות.

 

מכיוון שלכל סוג מצבר יש את תוקף האחריות שלו, ודאו מראש עם איש המצברים שמבצע לכם את העבודה כמה חודשי אחריות תקבלו על המצבר שלכם. דרשו כמובן לקל את האחריות בכתב וכמובן ודאו שעל המצבר מודבקת מדבקה המציגה את תוקף האחריות.

 

כמובן שלפני שאתם יוצרים קשר עם איש המצברים, מומלץ לבצע בדיקה קצרה בעצמכם. בדקו האם יש על המצבר סימנים של חלודה והאם יש בו מספיק מים. במידה והמצבר שלם עדיין תחת אחריות, כדאי לכם לממש אותה לפני שאתם רוכשים מצבר חדש. פשוט הציצו על המדבקה של המצבר ובדקו מה תוקף האחריות.

 

צילום חינמי: תמונה של Bruce Emmerling מ- Pixabay

 

מזמינים שירות החלפה עד הבית:

במיוחד בתקופה הזו של הקורונה והאיסור על התקהלות, אתם ודאי לא רוצים למצוא את עצמכם מטיילים עם עוד עשרות אנשים במפעל מצברים או במוסך. פשוט הזמינו איש מקצוע עד אליכם עד הבית שיבצע לכם את ההחלפה בחניה שלכם וכך תשמרו על בריאותכם ובריאות בני המשפחה שלכם.

 

חברה מקצועית ואמינה תקפיד לשלוח לכם איש מקצוע במהרה, מה שאומר שברוב המקרים תוך שעה איש המצברים יגיע אליכם עם מצבר חדש ויחליף לכם אותו. באופן כללי מדובר בחיסכון כספי גדול, שכן אתם חוסכים את הצורך בהזמנת גרר למוסך הקרוב.

 

לאור העובדה שגם הזמן שלכם שווה הרבה כסף, אין ספק שהזמנת שירות עד הבית תחסוך לכם המון זמן. במקום להתרוצץ בחיפושים אחר גרר ולהגיע למוסך שבכלל לא מתעסק עם מצברים שמתאימים לרכב שלכם, שירות עד הבית נחשב לנוח ומקצועי מאד.