כותרות אחרונות
Search

חדש במסעדת "פרליטה": תפריט טברנה מיוחד לימי שישי בצהריים.

 

 

חדש במסעדת  "פרליטה": תפריט טברנה מיוחד לימי שישי בצהריים.

לרגל השקת התפריט, הופעה של רובי לוי לבאי המסעדה – יום שישי 26.6 בשעה 13:00.

 

מסעדת פרליטה, השוכנת במתחם משוחזר ומשומר מתקופת הבילויים, שהוקם בשנות ה-80 של המאה ה-19, במרכזה של המושבה הוותיקה ביותר, גדרה, מציעה לאורחיה מנות בניחוח איטלקי המחברות בין שורשיה האיטלקיים, לחוויית חייה החדשים בגדרה: פסטות איטלקיות מנצחות הנעשות על פי מתכון מסורתי, דגים טריים יום יום לצד אלכוהול מובחר ויין משובח.

 

צילום: יח"צ  באדיבות perlita

 

מסעדת פרליטה מזמינה את הקהל הרחב מידי יום שישי לקבלת שבת חדשה וקצת אחרת, ומשיקה "תפריט טברנה" שיוגש מידי שישי בשעות הצהריים החל מיום שישי 26.6. התפריט החדש הנו אקלקטי ומשלב מנות מהמטבח האיטלקי ומהמטבח הים תיכוני המאופיין במנות שניתן לחלוק עם החברים והמשפחה ומתאים היטב לשילוב אלכוהול על מנת לייצר אווירה נפלאה כיאה לטברנות.

 

צילום: יח"צ באדיבות perlita

 

 

לרגל השקת התפריט ועל מנת לייצר חוויה שלמה של טברנה, יופיע בפני באי המקום הזמר הים תיכוני, רובי לוי, שיסלסל, ישמח וינעים את זמנם של הטועמים מתפריט הטברנה החדש.

 

צילום: יח"צ באדיבות perlita

 

לדברי אבי רווח, מבעלי המקום: "העיצוב הפסטורלי של חצר המסעדה והנופים הירוקים הנגלים מבעד למבנה ההיסטורי, שם נארח את באי המקום, מייצרים אווירה של טברנה אותנטית. אני מזמין את הקהל הרחב, להגיע, לטעום, ליהנות, להירגע, זה בדיוק מה שאנחנו צריכים בתקופה זו" .

 

לפרטים נוספים: בדף הפייסבוק של 'פרליטה' – בית כשר לאוכל בניחוח איטלקי או בטלפון 08-8696414. רח' הבילויים 12, גדרה, כשרות הרבנות הראשית