כותרות אחרונות
Search

חברת "פגסוס" טיולים מציעה מגוון טיולים מאורגנים ברחבי הארץ לזמן איכות סבים-נכדים, הורים- ילדים.

צלם: טל שובל

 

 

לטייל עם סבא וסבתא ….

חברת "פגסוס"  טיולים מציעה מגוון טיולים מאורגנים ברחבי הארץ לזמן איכות סבים-נכדים, הורים- ילדים.

לאחר הבידוד הממושך של סבא וסבתא, והריחוק מהנכדים והילדים מציעה חברת פגסוס טיול מאורגן המתאים לכל בני המשפחה.

 

"פגסוס", מתמחה בטיולים מאורגנים בכל העולם, משיקה בימים אלה מגוון טיולים מאורגנים ברחבי הארץ, בהתאמה לכל בני המשפחה וברוח הפגסוסית, עם צוות המדריכים המובילים ובהקפדה על הנחיות משרד הבריאות,  באוטובוסים מחוטאים ובתפוסה שלא תעלה על 75% מהמושבים.

 

החברה מציגה מגוון טיולים, ברחבי הארץ, החל מיולי 2020, המציגים את המקומות המוכרים והפחות מוכרים מזוויות חדשות ומרתקות.

 

בין מגוון המסלולים שהחברה מציעה ליום אחד או לשלושה ימים:

ירושלים העתיקה ושוק מחנה יהודה: העיר ירושלים היתה ועדין מהווה מרכז עולמי דתי, תרבותי, שלטוני וכלכלי. שליטים וממלכות רבות במהלך ההיסטוריה שאפו לשליטה בעיר שמלאה באתרים המנציחים אלו שהצליחו. הביקור בירושלים יחשוף חלק מהפאזל המרתק המתקיים בה, של קודש וחול, עבר הווה, תרבויות עתיקות וקידמה.   

 

צלם: טל שובל

 

אבירים וימאים מעכו העתיקה ועד ראש הנקרה: העיר עכו מתהדרת בהיסטוריה רציפה של 3000 שנה ומוזכרת עוד במקורות של מצרים העתיקה, ממלכות וצבאות רבים שלטו בעיר והטביעו בה את חותמם ובינהם מסדר אבירי הטמפלרים המפורסם שראה בעיר את בירת הממלכה הצלבנית בארץ ישראל. 

 

צלם: טל שובל

 

סיור לנצרת: העיר נצרת קשורה באופן מובהק במסורת הדת הנוצרית. לאורך מאות בשנים העיר היתה ועודנה עיר צליינות של הפלגים השונים של הדת. במהלך היום נסייר בעיר, נבין את חשיבותה ונלמד על האירועים שהתרחשו בה. במהלך יעבור הסיור בבזיליקת הבשורה, בשוק המספק חוויה מיוחדת של צבעים וריחות, משם לכנסיית בית הכנסת, כנסיית מנזה כריסטי, כנסיית המעיין ומשם לכנסיית גבריאל הקדוש. 

 

צלם טל: שובל

 

טיול אל רמת הגולן לאזור המרהיב של בגליל התחתון ועמק יזרעאל, מהמראות והתצפיות הטובות בארץ בפן ההיסטורי והתרבותי, הבניאס, הר בנטל, אלי כהן, גבעת הצעקות המטען התרבותי של העדה הדרוזית וכל הירוק מסביב.

 

צלם: טל שובל

 

המחירים החל מ -260 ₪ כולל מע"מ הכולל הדרכה, אוטובוסים מחוטאים לפי הוראת משרד הבריאות בתפוסה של 50% וכניסה לאתרים, ארוחות מלאות בחלקם ועוד…

 

צילום: ישראל גלר

 

 איתמר ניר סמנכ"ל "פגסוס": "לאחר הבידוד הממושך בבתים והשמים הסגורים אנו רואים הזדמנות נפלאה להציע מגוון טיולים המותאמים לזמן איכות עם בני המשפחה, לגיבוש ולצבירת חוויות חדשות ומעשירות. חוויה של פעם בחיים, להתחבר מחדש לאנשים היקרים לנו ולגלות את הארץ הנפלאה שלנו מחדש".

 

חברת "פגסוס" חברה לטיול מאורגנים, הוקמה לפני 24 שנה והצליחה להטביע את חותמה בעולם הטיולים המאורגנים ברחבי הגלובוס ובארץ. "פגסוס" רואה בטיול הגשמת חלום, והפכה עם השנים לשם נרדף לטיולים מאורגנים. לטייל בעולם זה מקצוע, לכן יש לעשות זאת בדרך מקצועית, או כפי שנוהגים לומר ב"פגסוסית" קבלת תמורה מלאה. החברה פועלת בכמה מישורים האופי וההשראה, הפן התכנוני, המימד הביצועי, הפקת לקחים ומסקנות והפן היישומי, בכל אחד מהמישורים.

 

החברה משקיעה משאבים רבים. טיול מאורגן מצריך התאמה אישית, ראייה מרחבית, התאמה לתקציב, הסתכלות חברתית ועוד. צוות העובדים הגדול של החברה עושים ימים ולילות כדי להעניק את חווית הטיול. מדיניות פגסוס היא שקיפות מלאה בכל הנוגע לבתי מלון, עלויות כניסה לאתרים ועוד. החברה רואה בקהל לקוחותיה אוהדים ואוהדות ולומדים רבות מהמשובים שמקבלים בחזרתם מהטיול.

 

 לטיולים לחץ כאן!