כותרות אחרונות
Search

מלונות "פרימה ספא קלאב" ו"פרימה אואזיס" בים המלח ייפתחו עד סוף יולי לזוגות בלבד.

פרימה ספא קלאב ים המלח – צילום: מקס מורון

 

מלונות "פרימה ספא קלאב" ו"פרימה אואזיס" בים המלח – לזוגות בלבד.

עד סוף יולי וכחלק מהחזרה המתונה לשגרה, האירוח בשני המלונות  יהיה במתכונת של אירוח זוגי בלבד.

  • רשת מלונות "פרימה" חוזרת לשגרת אירוח ופותחת את מלונותיה באופן מדורג.
  • מלונות "פרימה" בים המלח ובכל הארץ יפעילו את הספא ללא ג'קוזי וסאונה – בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
  • הרשת פותחת את מלונותיה תוך שמירה על רמת אירוח ושירות גבוהה ביותר, מבלי להתפשר על הקפדה יתרה בנושא ההיגיינה ובטיחות הנופשים והצוות.

 

מלונות "פרימה" בים המלח ספא קלאב ואואזיס, נפתחים מחדש, לעת עתה לזוגות בלבד. זאת כחלק מהחזרה המתונה לשגרה של כל מלונות הרשת.

 

מלונות "פרימה" בים המלח יארחו זוגות בלבד עד לסוף חודש יולי, אז יחזור מלון "אואזיס" לארח גם קבוצות ומשפחות. מלון "ספא קלאב", ימשיך לארח זוגות ומבוגרים בלבד, כפי שנהג מאז ומתמיד, עוד לפני משבר הקורונה.

 

פרימה אואזיס ים המלח – צילום: אסף פינצ'וק

 

מלונות "פרימה" נפתחים תוך שמירה מלאה על רמת אירוח ושירות גבוהה ביותר ומבלי להתפשר על הקפדה יתרה בכל הנוגע להנחיות משרד הבריאות, שמירת ההיגיינה ובטיחות האורחים וצוות העובדים.  עובדי המלונות והאורחים עוטים מסכות, נשמר מרחק של 2 מטר בין אדם לאדם והרשת נוקטת בכל האמצעים לשמירה על היגיינה בכל מתחמי המלון – נקבעו פרוטוקולי ניקיון לחדרים ולשטחים הציבוריים, הוטמעה מערכת דיגיטלית להפחתת מגע בעת ביצוע Check In/Out,  תשלום מרחוק, הוצבו עמדות חיטוי ידיים בנקודות מרכזיות במלון, הוצבו מחיצות הפרדה ועוד. בנוסף לאלה, בכל חדר מחכות לאורחים ערכות אישיות שכוללות מסיכה לפנים, אלקוג'ייל וכפפות.

 

גם מתקני הספא במלונות חוזרים לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בשלב זה יתאפשרו טיפולים וכן שימוש בחדרי כושר, כאשר שימוש בג'קוזי ובסאונה לא מתאפשר בשלב זה. 

 

פרימה ספא קלאב ים המלח – צילום: מקס מורון

 

מלונות "פרימה" בים המלח נפתחים תחת מדיניות מחירים גמישה ואטרקטיבית, כך גם מדיניות הביטולים גמישה ומתאפשר ביטול הזמנה עד 24 שעות לפני מועד ההגעה למלון. מלון "פרימה אואזיס" יארח על בסיס של לינה וארוחת בוקר ו"מלון פרימה ספא קלאב" יאפשר אירוח גם על בסיס חצי פנסיון.