כותרות אחרונות
Search

חדש "בהוט" Magnum P.I" בשידור ראשון בישראל!

 

 

Magnum P.I" בשידור ראשון בישראל!

ג'סטין לין מביים בעיבוד המחודש של סדרת האקשן הקלאסית של רשת CBS, המגיעה רק ל-HOT!

החל מ- 12.2 ב- HOT  Zone  וב- HOT VOD. ראשון-שבת בשעה 22:00

"מגנום בלש פרטי" ("Magnum P.I."), סדרת האקשן המצליחה של רשת CBS, היא עיבוד לסדרה המצליחה באותו השם שרה בין השנים 1980-1988. הגרסה החדשה של סדרת המשטרה נוצרה על ידי התסריטאי והמפיק המועמד ל"אמי" פיטר מ. לנקוב ("הוואי חמש-0", "מקגייוור") ואריק גוגנהיים ("הוואי חמש-0", "הורים במשרה מלאה"). את פרק פתיחת העונה מביים הבמאי ומפיק העל ג'סטין לין, שעומד מאחורי סרטי "מהיר ועצבני". מאז עלייתה, הסדרה חודשה כבר לשלוש עונות, וכעת העונה הראשונה מגיעה לשידור ראשון בישראל רק ב-HOT!

 

בסדרה מככבים ג'יי הרננדז ("סקנדל") בתור חייל לשעבר בחיל הים האמריקני שהופך לחוקר פרטי בהוואי ופרדיטה וויקס ("פני דרדפול") בתור סוכנת לשעבר בסוכנות הביון MI6 שכעת משמשת בתור מנהלת האבטחה במתחם בו הוא חי.

 

צילום: באדיבות חברת "הוט"

 

תומס מגנום (הרננדז) הוא חייל לשעבר שעובד כבלש פרטי בהוואי וחי בביתו של הסופר המולטי-מיליונר רובין מאסטרס. אבטחת הבית מנוהלת על ידי ג'ולייט היגינס (וויקס), שמתקשה להתמודד עם נוכחותו של מגנום בשטח שלה. מגנום חוקר מקרי פשע חמורים בעזרתם של שני חבריו אורוויל "ריק" רייט (זאקרי נייטון, "הכול לטובה") ות'יאודור "TC" קאלווין (סטיבן היל, "אימפריית הפשע", "האישה מאחורי הנקמה").

 

עם צוות השחקנים של הסדרה נמנים איימי היל ("50 דייטים ראשונים", "מוארת"), טים קאנג ("המנטליסט"), דומיניק לומבארדוזי ("הסמויה", "האירי"), ג'ון בויד ("ארגו") והופעת אורח מיוחדת של השחקנית והזמרת סינדי לאופר. בנוסף, בסדרה משתתפות דמויות מסדרה אחרת של לנקוב וגוגנהיים, "הוואי חמש-0", המתרחשת באותו יקום.

 

החל מה-12.2, ראשון-שבת בשעה 22:00, ב- HOT Zone וב- HOT VOD