כותרות אחרונות
Search

חדש ברכישת פריטי אופנה – תוסף אינטרנטי חדש מאתר את הגזרה המדויקת לפי מבנה הגוף

תמונה של Photo Mix מ- Pixabay 

 

 

"סייז פיפל" מבטלת את המידות S M L 

  • מדובר בתוסף אינטרנטי חדש המאתר את הגזרה המדויקת לפי מבנה הגוף, בעת ההזמנה באון-ליין.
  • בעתיד הקרוב טכנולוגיה חדשנית תחליף טבלת המידות המוכרת מאז 1885 ב"סייז פיפל".

 

עידן דנילוב, מנכ"ל "סייז פיפל": "הפחתת שיעור ההחזרות משמעותה חיסכון בעלויות השליחויות ובהיקפי ייצור מיותר – אלה מגולמים במחיר הבגדים לצרכן, שבנוסף ייהנה מדיוק הגזרה האמיתית שלו."

 

"סייז פיפל" www.sizeppl.com מבטלת את טבלת המידות S, M, L ה"מסורתיות" ושאלוני המידה הארוכים והמייאשים באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) ועיבוד תמונה מתקדמת ובלעדית, שמתאימה כל דגם הנמכר ברשת, למידות הגוף האישיות והמדויקות של הלקוח. מוצר טכנולוגי זה ישנה לחלוטין את האופן שבו ימכרו חברות האופנה בגדים לצרכנים, ללא התערבות או הערכת המידה מצד הלקוח. למעשה, תוסף חדש לאתרי האופנה, יאתר את הגזרה המדויקת והנכונה לבגד, לפי מבנה הגוף הרוכש, בעת ההזמנה. אוטומטית.

 

המערכת החדשנית והייחודית של "סייז פיפל" קלה להטמעה באתרי אופנה, חוסכת זמן ומפחיתה משמעותית חששות, התלבטויות, חסמים והיסוסים מצד הלקוחות בעת הרכישות, מפחיתה את נטישת עגלת הקניות ומבטיחה את העלאת שביעות הרצון והפידבקים החיוביים לאתר. עם איתור מידות הלקוח, תזהה המערכת,  מאותו הרגע, את הלקוח באמצעות קוד חד-חד ערכי (Fashion ID ייחודי ל"סייז פיפל") בכל רכישת פריטי אופנה שיבצע. הבכירים שבמנכ"לי חברות האופנה דיברו לאחרונה על הצורך בשינוי עולם המידות על ידי דאטה עדכנית ובימים אלה עומד להיחתם הסכם ראשון עם חברה אמריקאית מובילה.

 

עידן דנילוב, מנכ"ל "סייז פיפל", "העולם עובר מרכישה לפי מידה מסורתית, הנהוגה משנת 1885, להזמנה שמותאמת באופן המדויק ביותר למידות הגוף. "הטכנולוגיה שלנו מאתרת את המאפיינים הייחודיים לכל אחת ואחד באמצעות תמונות ומאפשרת תרגום מהיר של הדגם המבוקש לגזרה האישית".

 

לדברי דנילוב, "מדובר במהפכה כלכלית, שכן ההתמודדות היומיומית שחוות חברות האופנה עם פריטים, המוחזרים אליהן, גובה משאבים תפעוליים וכסף רב. מעבר ליתרונות התפעוליים הגלומים במשלוחי בגדים במידות מדויקות לפי מבנה הגוף של הלקוחות, משום הפחתת שיעור ההחזרות – מדובר גם בחיסכון ניכר בעלויות של שליחויות ושל ייצור בהיקפי-ענק, הגורמים להוצאות מיותרות עבור חברות האופנה, המגולמות, בסופו של דבר, במחיר הבגד לצרכן. יתרה מכך, שביעות הרצון של הלקוח תתרום לעליה ברמת נאמנותו לאתר ולמותג ולדירוג גבוה מצידו של הפריט והאתר".

 

מוסיף דנילוב "הלקוחות התרגלו להזמין מספר רב של פריטים תוך ידיעה כי יוכלו להשיבם במידה ולא יתאימו למידותיהם. חברות האופנה, מבקשות לספק את מאוויי הלקוחות מחד אך מאידך, אין באפשרותן להשיב את הפריטים למחסנים בקלות, משום שהפעולות הללו גוזלות זמן ניכר וכוח עבודה. הנזקים הסביבתיים הנגרמים כתוצאה מניסיונות להיפטר ממאות טונות של בד בשנה נחשבים בלתי הפיכים והם מצטרפים לנזקים בגין השינוע של הפריטים בחזרה ליצרנים ולמשווקים. "מהיום תוכלנה חברות האופנה לחסוך החזרות רבות ובכך גם כסף ומשאבים, שכן, פריטי האופנה יגיעו ללקוחות כשהם מותאמים בדיוק למידות גופם. האבולוציה של האופנה ברשת נעוצה בשינוי שיטת התאמת המידה".

 

תמונה של Photo Mix מ- Pixabay 

 

"סייז פיפל" היא מערכת אוטומטית ומתקדמת למדידה ללא  חיכוך (Frictionless measurement system) עבור יצרני ומשווקי אופנה ברשת. המערכת מביאה בשורה לשוחרי-אופנה במידות גדולות, הנדרשים להתאמה באזורים שונים של הגוף וכן לכל אחת ואחד.

 

"סייז פיפל" משתתפת כיום בתכנית היוקרתית SigmaLabs Accelerator, המאיצה סטארטאפים מתחילים בשלב מתקדם באמצעות מנטורים ואנשי מקצוע מהתעשיה המלווים את הפיתוח במגוון תחומים במטרה להעלות אותו לשלב הבא, וכרגע נמצאים בשלבי גיוס SEED ומחפשת משקיעים שמוכנים להצטרף לדרך.