כותרות אחרונות
Search

חב' MAN במקום הראשון במכירת אוטובוסים חשמליים באירופה – בשנת 2023.

צילום: יח"צ MAN

 

חברת "MAN" במקום הראשון במכירת אוטובוסים חשמליים באירופה – בשנת 2023.

בשנת 2023 מכרה החברה 780 אוטובוסים חשמליים מסדרת "LION" – בנתח שוק של 13.3% מכלל המכירות של אוטובוסים חשמליים באירופה.

 

חדירת הרכב החשמלי באירופה לא פוסחת גם על עולם הרכב הכבד. בתחום האוטובוסים התמקמה חברת MAN Truck & Bus במקום הראשון עם 780 אוטובוסים חשמליים חדשים מסדרת ה Lion שעלו לכביש בשנת 2023.

 

נתח שוק של MAN עומד כעת על 13.3% מכלל מכירות האוטובוסים החשמליים ביבשת – מה שמעמיד את MAN במקום הראשון ביחס לשאר יצרני האוטובוסים באירופה. 

 

מכירות האוטובוסים החשמליים של MAN מסדרת Lion's City E גדלו בכמעט פי 3 בהשוואה לשנה הקודמת (263 eBuses בשנת 2022). המדינות המובילות בתחום בהם MAN התמקמה במקום הראשון הינן גרמניה, שבדיה, בלגיה, אוסטריה, סלובנה, נורבגיה וספרד.

 

צילום: יח"צ MAN

 

מדינות סקנדינביה לדוגמא, נחשבות לחלוצות בתחום הניידות החשמלית ומעל ל 230 אוטובוסים נוסעים בבירות שוודיה, נורבגיה ודנמרק. ברברוס אוקטאי, ראש מחלקת האוטובוסים  MAN Truck & Bus מסר "אנו שמחים על ההצלחה בתחום זה. בשנה הקרובה נמשיך להניע את השינוי לעבר ניידות בת קיימא ולהגדיל את המכירות שלנו של אוטובוסים חשמליים על מנת לקדם את הגנת הסביבה והאקלים. החברה מחויבת במלואה למטרות הסכם האקלים של פריז".

 

הובלת השוק מצטרפת לסדרת הפרסים בהם זוכים האוטובוסים של MAN באירופה. האוטובוס החשמלי של החברה  Lion's City E זכה בתואר "אוטובוס השנה 2023" ובתחרות הבינלאומית " "Coach of the Year חבר מושבעים בינלאומי של מומחים בחר בו גם כ"אוטובוס בר קיימא של השנה 2024".

 

קבוצת מכשירי תנועה הינה יבואנית של משאיות ואוטובוסים MAN בישראל.