כותרות אחרונות
Search

קרפור ישראל פותחת את הסניף ה- 80 של הרשת בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב – לוקיישן חדש ומרכזי.

השקת סניף "קרפור" בדיזינגוף סנטר – צילום: אבי בר

 

"קרפור" ישראל פותחת את הסניף ה- 80 של הרשת בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב – לוקיישן חדש ומרכזי.

"קרפור" ישראל, ענקית המזון הבינלאומית, ממשיכה להתרחב במוקדים נוספים בפריסה ארצית ומשיקה את הסניף ה-80 של הרשת בדיזינגוף סנטר. הסניף החדש מצטרף ל- 13 סניפי הרשת הפרוסים ברחבי תל אביב.

 

סניף דיזינגוף סנטר, יפעל במתכונת סיטי ובדומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, גם הסניף החדש תוכנן בקפידה על ידי קרפור והוקם לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה.

 

גזירת סרט בהשקת הסניף בדיזינגוף סנטר – צילום לנס הפקות

 

כזכור, בפתיחת הרשת במאי 2023, הכריזה קרפור על פתיחת בין 80-100 סניפים בישראל עד מאי 2024, ונראה כי היא עומדת ביעדים שהציבה. מתוך כך, ממשיכה הרשת בפתיחת הסניפים המואצת בפריסה ארצית במגוון מוקדים ומציעה לקהל הצרכנים מוצרים איכותיים בסטנדרט אירופאי ובמחירים זולים ביותר מ-50% מהמותגים בישראל כולל היצע רחב של מוצרי מזון, מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה, ניקיון ועוד..

 

השקת סניף "קרפור" בדיזינגוף סנטר – צילום: אבי בר

 

בסניף החדש שנפתח אתמול (ג', 6.2), ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של מוצרי קרפור, מאפייה צרפתית איכותית, ירקות ופירות אורגניים ממיטב החקלאות הישראלית, מעדניית גבינות, מעדניית נקניקים, קצביה משובחת ודגים טריים ארוזים במגוון סוגים.

 

השקת סניף "קרפור" בדיזינגוף סנטר – צילום: אבי בר

 

מיכאל לובושיץ משנה למנכ"ל קרפור ישראל: "הרשת נצמדת אל תכנית העבודה שלה ובדגש על המשך צמיחה והתרחבות משמעותית של הסניפים ברחבי הארץ. מתוך כך, ממשיכה קרפור להתרחב במוקדים נוספים בדגש על לוקיישנים מרכזיים כמו דיזינגוף סנטר, בו יוכל קהל הצרכנים המתגורר בסביבה ליהנות מהאיכות, השפע והסטנדרט הגבוה של חווית הקניה ברשת קרפור. פתיחת 80 סניפי קרפור בפרק זמן כזה היא תוצאה של המטרה העיקרית של הרשת – פריסה ארצית רחבה, הצעת מחירים אטרקטיביים , בדגש על מוצרי קרפור האיכותיים עבור קהל הצרכנים הישראלי".

 

השקת סניף "קרפור" בדיזינגוף סנטר – צילום: אבי בר