כותרות אחרונות
Search

חב' קליל משיקה מערכת חלונות הזזה לפתחים גדולים (ויטרינה) עם מקסימום שקיפות בין הבית לסביבת ובמראה מינימליסטי אלגנטי עם 99% זכוכית מהרצפה ועד התקרה.

צילום: יח"צ חברת ,קליל"

 

חב' קליל משיקה מערכת חלונות הזזה לפתחים גדולים (ויטרינה) עם מקסימום שקיפות בין הבית לסביבת ובמראה מינימליסטי אלגנטי עם 99% זכוכית מהרצפה ועד התקרה.

 חברת "קליל" השקיעה בפיתוח מערכות החלונות "FINE7400" כ-1.5 מיליון ₪.

 

 פרדי אבוקרט מנכ"ל קליל: "סגמנט מערכות החלון המינימליסטיות הולך ומתעצם וקליל כחברה המובילה, מנגישה את המוצר לקהל רחב יותר ע"י מתן מענה פורץ דרך בייצור מקומי, כחול – לבן עם קליל "FINE 740

 

חברת קליל שהינה החברה הגדולה והמתקדמת בישראל בתחום פיתוח ייצור ושיווק של מערכות אלומיניום וחלונות פיתחה את מערכות "קליל" "FINE7400" שהפרופילים ואיבזור שלה סמויים מן העין, הסדרה מתקדמת מאוד ברמה הטכנית – בעלת זיגוג רחב, ומותאמת לנשיאת משקל כבד באמצעות מערכת גלגלים עוצמתית מנירוסטה, המיועדת למניעת שחיקה ותפעול יומיומי נעים ובטיחותי וגם כוללת מנגנון נעילה רב נקודתי. במערכת שולבו כל הדרישות הפונקציונלית האיכותיות.

 

צילום: יח"צ  חברת "קליל"

 

מגמות העיצוב בקרב אדריכלים ומובילי דעה הוא "מראה פתוח, טשטוש מוחלט של גבולות פנים – חוץ, ומינימום "הפרעות" בעיצוב, מה שמביא לתחושת חלל מינימליסטית ונקיה. כך עולה ממחקרים רבים וחיבור לקהל מקצועי מוביל ולטרנדים עולמיים. בשנים האחרונות יש לגידול בדרישה למערכות מינימליסטיות לפתחי הבית המשתלבות כחלק מהותי מתפיסת העיצוב הכוללת. גידול זה מתרכז בעיקר בסגמנט האולטרה פרמיום היות והוא נענה בעיקר ע"י מערכות מיובאות מאירופה.

 

חברת "קליל" השקיעה כ-1.5 מיליון ₪ בפיתוח מערכות החלונות "FINE7400".

 

צילום: יח"צ  חברת "קליל"

 

צורי דבוש יו״ר קליל: "מערכות חלונות מינימליסטיות יובאו עד היום מחו״ל ונרכשו עד היום בעיקר על ידי האלפיון העליון, קליל כחברה ישראלית עשתה מאמץ הנדסי ועיצובי להנגיש את העיצוב והיכולות של מערכות מינימליסטיות לקהל הרחב. קליל FINE 7400 מביאה את הבשורה לקהל הרחב במחיר אטרקטיבי ביחס לאלטרנטיבות״.

 

פרדי אבוקרט מנכ"ל חב' קליל: "סגמנט מערכות החלון המינימליסטיות הולך ומתעצם וקליל כחברה המובילה, מנגישים את המוצר לקהל רחב יותר ע"י מתן מענה פורץ דרך בייצור מקומי, כחול – לבן עם קליל "FINE 7400" שמציעה יתרונות ייחודיים ביחס למערכות מקבילות בשוק. הן ברמת העיצוב, הן ביתרונות טכניים ובנגישות גבוהה".

 

שלי אברהם סמנכ"לית השיווק בחב' קליל: "מגמת המינימליזם לא פסחה על קטגורית מפתחי הבית, וקליל כמותג המוביל מביאים בשורה אמיתית של מערכת מינימל תחת המותג קליל הפונה לטווח קהל רחב. כבכל הפיתוחים של קליל, גם סדרת FINE 7400 פותחה בשיטת "קליל סיסטם" בה כל אביזרי האיטום, הבידוד, ההנעה, הפירזול פותחו ועוצבו באופן ייחודי ובלעדי עבור סדרה זו וכך הם גם נבדקו במצבי קיצון ולפי תקנים מחמירים".