כותרות אחרונות
Search

חברת Yale® ישראל מציגה לקראת קיץ 2022 ותקופת החופשות סדרת מוצרים לאבטחת הבית

"מולטילוק" מצלמת אבטחה של חב' "ייל ישראל" צילום: יחסי ציבור "Yale" ישראל

 

חברת Yale® ישראל מציגה לקראת קיץ 2022 ותקופת החופשות סדרת מוצרים לאבטחת הבית.

* עינית דיגיטלית לדלת עם חיישן תנועה ומצלמה מובנית,

* מצלמת אבטחה אלחוטית לאזורים גדולים בבית,

* מצלמת אבטחה המשלבת אזעקה ותאורה,

* כספת לפתיחה קלה באמצעות אצבע.

 

חברת Yale® ישראל מציגה לקראת קיץ 2022 ותקופת החופשות סדרת מוצרים לאבטחת הבית: מצלמת אבטחה אלחוטית לאזורים גדולים בבית, מצלמת אבטחה המשלבת אזעקה ותאורה, כספת לפתיחה קלה באמצעות אצבע, עינית דיגיטלית לדלת עם חיישן תנועה ומצלמה מובנית.

 

*עינית דיגיטלית לדלת של Yale® עם מסך באיכות HD, בעלת חיישן תנועה ומסך בגודל 4.5" המשלבת מצלמה מובנית ופעמון. מסך ה – LCD של העינית מעניק זווית צפייה רחבה במיוחד, יכול להתאים לילדים, מבוגרים ו/או אנשים הסובלים מליקוי ראייה. בזכות המסך האיכותי, יוכלו לצפות בתמונה מוגדלת, ברורה וחדה יותר באיכות HD 1080P של המתרחש מעבר לדלת הבית.

העינית כוללת חיישני אינפרא-אדום המאפשרים צילום בתנאי חושך.

חיישן התנועה מאפשר הקלטה כוללת צליל ותמונה באופן אוטומטי של הנעשה מעבר לדלת והפעלת הפעמון מאפשרת צילום תמונה של האורחים.

העינית הדיגיטלית של Yale® כוללת כרטיס זיכרון המאפשר שמירה תמונות וסרטוני ווידאו עד לנפח זיכרון של- GB 4 ומוחקת באופן מחזורי ואוטומטי את הסרטונים הישנים.

התקנת העינית הדיגיטאלית פשוטה, ללא חיווט וללא קידוחים או פגיעה בדלת, על סמך חור העינית הקיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 700 ש"ח (כולל מע"מ).

 

עינית לדלת – צילום: יחסי ציבור Yale ישראל

 

*כספת מסדרת Yale® High Security – המעניקה את האפשרות להגן על חפצים אישיים ויקרים בכספת המאפשרת פתיחה קלה באמצעות טביעת אצבע ובעלת יכולת אחסון עד 100 טביעות אצבע.

את הכספת ניתן לפתוח גם על ידי קוד ספרות (3-8 ספרות) או מפתח.

הכספת כוללת תצוגת לוח מקשים LCD, אפשרות לחיבור סוללת גיבוי חיצונית  V9, הגדרת קוד מאסטר, בריחים בקוטר 20 מ"מ, גוף פלדה, תאורה פנימית, חיתוך בלייזר עם מרווח מזערי בין הדלת לקירות המקשה על פריצת הכספת, שכבת מגן רכה בתחתית הכספת לשמירה על חפצי ערך, מנגנון הנעילה מופעל על ידי סוללות, מערכת מכנית לגיבוי והתראה על סוללות חלשות.

מחיר השוק: 1,200 ₪  (כולל מע"מ).

 

צילום: יחסי ציבור Yale ישראל

 

*מצלמה משולבת אזעקה ותאורה של Yale®  – מתאימה לבעלי בתים פרטיים עם שער כניסה, חצר או בריכה, מצלמה עמידה גם לתנאי חוץ ומשולבת אזעקה ותאורה עם צפייה בתנאי חשיכה בטווח של עד 10 מ' וכוללת גם חיישן תנועה, אפשרות לקירוב והגדלת התמונה באמצעות האפליקציה, יכולת שמע ודיבור, איכות צילום P1080 ועוד. באפליקציה יש אפשרות להגדרת אזורים ממוקדים להתראות והקלטות תנועה וניתנת גם האפשרות לקישור האזעקה והתאורה על סמך אותם האזורים.

מחיר מומלץ לצרכן: 449 ₪ (כולל מע"מ)

 

"מולטילוק" מצלמת אבטחה של חב' "ייל ישראל" צילום: יחסי ציבור "Yale" ישראל

 

*מצלמת אבטחה אלחוטית HD – הכוללת יכולת צפייה בתנאי חשכה, רזולוציית תמונה ווידאו P1080, אפשרות לבחור את אזורי התנועה, יכולת שמע ודיבור ועוד… המצלמה מתאימה לכל המעוניין לדעת מה מתרחש בביתו ולהשגיח על היקרים לליבו.

מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪ (כולל מע"מ)

 

צילום: יחסי ציבור Yale ישראל

 

*מצלמת אבטחה אלחוטית HD לצילום אזורים גדולים בבית עם יכולת תזוזה ומעקב חכם – ממונעת מתאימה לרוצים לדעת מה נעשה באזורים גדולים בבית מכיוון שהיא בעלת יכולת תזוזה ומעקב חכם אחר אובייקטים בחלל החדר –כוללת יכולת תזוזת המצלמה לצדדים (כולל מעלה ומטה), רזולוציית תמונה ווידאו P1080, צפייה בתנאי חשכה, יכולת בחירת אזורי תנועה להתראות בזמן אמת והפעלת אזעקה בזמן אמת, הקלטה על גבי כרטיס זיכרון על פי אזורי תנועה, צפייה ותפעול המצלמה על ידי האפליקציה, יכולת שמע ודיבור ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן: 299 ₪ (כולל מע"מ).

 

 

את המוצרים ניתן להשיג בסניפי Yale® אקספרס.