כותרות אחרונות
Search

אירוע "מלכי הדריבל" עם כוכבי העבר מברזיל, יהפוך למסורת בישראל.

רונאלדיניו עלה על המגרש עטוף בדגל ישראל – צילום:  אלכס גולדנשטיין

 

אירוע "מלכי הדריבל" יהפוך למסורת בישראל.

בעקבות ההצלחה של אירוע "מלכי הדריבל" בישראל – משחק כדורגל שהפך בעשור האחרון לפסטיבל כדורגל בברזיל בהשתתפות כוכבי כדורגל  בינלאומיים באצטדיון סגור (משחק המשלב :כדורגל קטרגל, פריסטייל ופוצ'יוולי ולהטוטים) החליטה חברת "7MTR" לארגן אירוע כזה מדי שנה בישראל בפורמט משחקי "מלכי הדריבל" בברזיל.

 

באירוע "מלכי הדריבל" בישראל שהתקיים באצטדיון מנורה בת"א צפו כ- 16,000 צופים ( 2 אירועים) והאירוע זכה ל-200 מיליון חשיפות ברשתות החברתיות של השחקנים. המשחק שודר בשידור ישיר בערוץ פלאקו בברזיל בלייב ברייטינג 100,000 צופים.

 

בנבחרת החלומות של "מלכי הדריבל" בתל אביב שיחקו אגדות הכדורגל: רונאלדיניו, פלקאו, שון גרנייה, צ'רלי יקונו ועוד ( 16 שחקנים).

 

זה אירוע בינלאומי נוסף  שחברת "MTR7" הפיקה לצד ארועים גדולים: משחק השלום בין קבוצות האגדות בישראל שנערך בסמי עופר באוקטובר 2019 ומשחק EL Cl'asico Legends בין ברצלונה לריאל מדריד שהתקיים בתל אביב ביולי 2021.

 

מלכי הדריבל בעלי חברת MTR7 עם כוכב הבריזלאי diego מימין לשמאל יונתן ליבוביץ, כוכב הבריזאלי diego, מוטי סובל מנכל, מאורו רוזנשיין, מייק צופנס – צילום:  אלכס גולדנשטיין

 

בעקבות ההצלחה של אירוע "מלכי הדריבל" בישראל שנערך בפסח – משחק כדורגל שהפך בעשור האחרון לפסטיבל כדורגל ענק בברזיל בהשתתפות כוכבי כדורגל בינלאומים בעבר ובהווה החליטה חברת "MTR7" שיזמה והפיקה את האירוע בישראל לארגן ארוע "מלכי הדריבל" מדי שנה בישראל בפורמט משחקי הדריבל בברזיל.

 

משחק "מלכי הדריבל" הינו משחק כדורגל מלהיב באצטדיון סגור עם 2 קבוצות של כוכבי כדורגל בינלאומים בעבר ובהוות שבכל קבוצה  4 שחקנים , המשחק משלב כדורגל, קארטל, פריסטייל, פוצ'יוולי ולהטוטים עם חוקי משחק ייחודים המאפשרים לקהל ליהנות לא רק ממשחק כדורגל משובח אלא גם ממהלכים מרהיבים עם הרבה גולים ושואו גדול.

 

באירוע "מלכי הדריבל" בישראל שהתקיים באצטדיון מנורה בת"א צפו כ- 16,000 צופים ( 2 אירועים) והאירוע זכה ל-200 מיליון חשיפות ברשתות החברתיות של השחקנים והמשחק שודר בשידור ישיר בערוץ פלאקו בברזיל בלייב ברייטינג של 100,000 צופים.

 

רונאלדיניו עלה על המגרש עטוף בדגל ישראל – צילום:  אלכס גולדנשטיין

 

רגע שיא מרגש ביותר במשחק של "מלכי הדריבל" בישראל היה כאשר רונאלדיניו עלה על המגרש עטוף בדגל ישראל כהוקרת תודה על האהבה שהוא מקבל מהקהל במדינת ישראל.

 

בנבחרת החלומות של "מלכי הדריבל" במשחק תל אביב שיחקו אגדות הכדורגל:

רונאלדיניו – נחשב לאחד השחקנים הכי טובים בכל הזמנים שכיכב בנבחרת ברזיל ובקבוצות ברצלונה, מילאן , פריז , סן ז'רמן.

פלקאו – מלך השערים של כל ענפי הכדורגל, שיחק בנבחרת ברזיל וזכה פעמים באליפות עולם, ונחשב לשחקן הקטרגל הטוב ביותר בכל הזמנים.

שון גרנייה – נחשב לפריסטייל הטוב בכל הזמנים

צ'רלי יקונו – אומן להטוטי כדור וזכה ב-3 אליפויות עולם

נטליה גיטלר – כדורגלנית ואלופת הפוצ'יוולי, נחשבת לשחקנית הכדורגל הטובה ביותר בעולם.

דניאל שולמן – כדורגלנית ישראלית ילידת ארה"ב , שיחקה בליגת העל האמריקאית ושיחקה בנבחרת ישראל ועוד…

 

מלכי הדריבל רונאלדיניו מתעופף באוויר בבעיטת מספריים אחורית – צילום:  אלכס גולדנשטיין

 

חברת "MTR7" מתכננת כאמור להפוך את משחקי מלכי הדריבל למסורת מדי שנה עם הטמנת טכנולוגיה חדשנית מעולם הספורט הבינלאומי במהלך המשחק כגון מצלמות d3  בחדר הלבשה ובמהלך המשחק מצלמות גוף שיותקנו על החזה של כל אחד מהשחקנים שנותנת לצופים הרגשה שהם חלק מתוך המשחק והרבה פירוטכניקה.

 

חברת "MTR7" הינה בבעלות מאורו רוזנשיין (מנכ"ל), יונתן ליבוביץ, מוטי סובל, מייק צופנס והרקורד המקצועי של חב' "MTR7" כולל את "משחק השלום", משחק בין קבוצות האגדות מברזיל וישראל, שנערך באוקטובר 2019 באצטדיון סמי עופר חיפה. במשחק הופיעו בין היתר רונאלדינו קאקה, ריבאלדו, רוברטו קרלוס, אמורוסו. צפו בו כ- 28,000 איש, וכ-30 מיליון איש ברחבי העולם. 

 

El Clásico Legends משחק בין ברצלונה לריאל מדריד, שהתקיים בתל אביב (יולי 2021), במשחק זה צפו כ-26,000 והמשחק הועבר צופים והועבר בשידור ישיר ל-12 מדינות ברחבי העולם. משחק זה זכה גם לחשיפה למאות מיליונים ברשתות החברתיות. משחקים אלו זכו לתשומת לב בינלאומית.