כותרות אחרונות
Search

קמפיין הפרסום הגדול ביותר של אפליקציית ההכרויות "אוקייקיופיד" מגיע לישראל

צילום: ״אוקייקיופיד״

 

קמפיין הפרסום הגדול ביותר של אפליקציית "אוקייקיופיד" בישראל: חגיגה של מערכות יחסים מגוונות ופתיחות לכל סוגי הקשרים והמגדרים.

אפליקציית ההיכרויות הפופולרית "אוקייקיופיד", יוצאת בקמפיין מתוצרת כחול-לבן בהיקף 2 מיליון שקלים, שיעלה במקביל בטלוויזיה, שלטי חוצות, רכבות ודיגיטל.

 

"אוקייקיופיד" ("OkCupid"), אחת מאפליקציות ההיכרויות הפופולריות ביותר בתחום הדייטינג בעולם ובישראל, משיקה את קמפיין הפרסום הגדול ביותר שלה בישראל עד היום. האפליקציה, הידועה בשאלוני העומק שמשמשים להתאמת בני/בנות זוג, מזמינה את המשתמשים לבחון מקרוב איזו מערכת יחסים מתאימה להם יותר. ההיקף הצפוי של הקמפיין מוערך בכ-2 מיליון שקלים והוא יכלול טלוויזיה, שילוט חוצות, רכבות ונוכחות רחבה בדיגיטל.

 

בקמפיין מככבים זוגות צעירים, שכל אחד מהם מייצג ״סוגים״ שונים של מערכות יחסים: ׳המרימים׳, ׳החפרנים׳, ׳הדביקים׳ ואחרים. את התפקידים מאיישים צעירים וצעירות, ממגדרים וזהויות מיניות שונים, מוצא מגוון ומאפייני גוף שונים, המייצגים חתך רחב של המשתמשים הישראלים, ביניהם, גם הדוגמנית הטראנסג׳נדרית המצליחה ויוצאת ׳האח הגדול׳, תאלין אבו חנא. 

 

צילום: ״אוקייקיופיד״

 

סוניה אובליטי, הדירקטורית הבכירה לשיווק בחברה: "הקמפיין שלנו בישראל נבנה על יסודות ש "אוקייקיופיד" הניחה כבר מהיום הראשון להקמתה. שאלות ההתאמה שלנו נענו עד היום על ידי למעלה מ-90 מיליון  צעירות וצעירים בהם גם ישראלים, שסיפרו לנו מה הכי חשוב להם בבני/בנות הזוג המיועדות. הטיפוסים השונים ומגוון מערכות היחסים במוצגים בקמפיין מבוססים על המשתמשים באפליקציה מדי יום ביומו בישראל… בין אם את רומנטית חסרת תקנה ובין אם אתה ׳מוגזם׳, אוקייקיופיד תמצא לך את מבוקשך״.

 

על ההפקה הייחודית אחראי משרד הפרסום והמיתוג "סאביו", ששיתף פעולה עם הארט-דיירקטורית והבמאית ליטל גוראי, שיצרה בעבר, קמפיינים בין לאומיים לגופים מסחריים כמו גם קליפים של נועה קירל, עדן בן זקן ושירי מימון. 

 

צילום: ״אוקייקיופיד״

 

אלמוג דסה ציל, סמנכ"ל הקרייאיטיב של סאביו: "השפה של אוקייקיופיד, עד היום התבססה בקמפיינים על איורים, אבל, השנה הלכנו על הפקה מקורית ישראלית עם דוגמנים ודוגמניות מקומיות. כדי להביא לידי ביטוי את הרוח החיה של המותג, הלכנו אל מעבר למוכר ולבטוח והפקנו קמפיין פופ-אוונגארד, שנע בין חלום למציאות, שמציג  עולם ויזואלי עשיר ויוצא דופן. הקמפיין (כמו גם האפליקציה), חוגג מערכות יחסים על כל גווניהן, מתוך האמונה שלא משנה מי את/ה או איזה קשר את/ה מחפש/ת, הכל הולך, הכל-OK! או כמו שאומר הסלוגן שלנו – מה שמתאים לך".

 

"אוקייקיופיד" נוסדה ב- 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין בני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. האלגוריתם של החברה משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם, והיא מוצאת התאמות על בסיס תחומי עניין, אמונות וערכים שחשובים לכל מי שנמצא במערכת יחסים.

 

מידע נוסף: http://www.okcupid.com/

 

דוגמיות לשניים מהסרטונים שיופיעו בטלוויזיה:

https://youtu.be/b3RB7Bn1Bgs

https://youtu.be/0PVNqQsBnCY