כותרות אחרונות
Search

חברת Epson: "תוך 8 שנים הפכנו לחברה מובילת שוק ב- "EMEA" בתחום מקרני התצוגות המקצועיות.

הקרנת ענק  בפסטיבל מוסיקה בארה״ב – התמונה מתוך הסרטון

 

חברת "Epson": "תוך 8 שנים הפכנו לחברה מובילת שוק ב- "EMEA" בתחום מקרני התצוגות המקצועיות – מעל 37% נתח שוק.

 

מנהל תחום ההקרנה בחברת "Epson" ישראל: הצלחתה של "Epson" נובעת מההקשבה ללקוחות ולימוד התעשייה וצרכיה. ״המקרנים שלנו משתתפים כיום באופן פעיל באינספור כנסים, אירועי חוצות ומופעי ענק ברחבי העולם ובמיוחד בישראל. כעת, עם היציאה משנת הקורונה נראה יותר ויותר אירועים ותצוגות בהן יתבצע שימוש במקרנים שלנו״.

 

במקביל לחגיגות  20 השנים כיצרנית המקרנים המובילה בעולם, הודיעה "Epson", כי בפרק זמן של שמונה שנים, הפכה החברה גם למובילה בשוק הקרנת התצוגות המקצועיות באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה – "EMEA2"  שעומדת כיום בראש הטבלה בהובלה משמעותית על פני המתחרים – עם נתח שוק של 37%3.

 

יעקב (קובי) כהן, מנהל תחום ההקרנה בחברת "Epson" ישראל: ״צמחנו בשוק מקרני התצוגות המקצועיות באזור ממצב של כמעט ללא נתח שוק לחברה מובילה בשוק. בשמונה השנים האחרונות הפגנו גידול של 1199% בנפח הפעילות וגידול של 1228% בהכנסות.״ 

 

קפיצת המדרגה של החברה להובלת התחום כללה מספר אבני דרך בולטות: בשנת 1989 החברה פיתחה את הטכנולוגיה למקרן הווידאו הקומפקטי הראשון בעולם בצבע מלא המבוסס על liquid crystal. בשנת 2005, נכנסה החברה לשוק הקולנוע הביתי עם ה-EMP-TWD1  מקרן-נגן ה-DVD שלה. בשנת 2006, "Epson" השיקה את ה-EMP-6100, מקרן עמיד בפני אבק ואילו הדגם EB-450Wi  שהושק בשנת 2010, היה המקרן הראשון של "Epson" עם עדשה להקרנה ממרחק אולטרה קצר במיוחד שמורכב על הקיר, המצויד בפונקציונליות אינטראקטיבית. 

 

הקרנות ענק על בתים בתל אביב – צילום: יח"צ "אפסון"

 

לדברי כהן, הצלחתה של "Epson" נובעת מקריאה נכונה של השטח וצרכי המשתמשים המקצועיים וטכנולוגיית ההקרנה 3LCD פורצת הדרך שפיתחה. ״נכנסנו לשוק בו שלטה טכנולוגיית ה- "DLP" מהדור הקודם, אך למרות הסקפטיות בתעשייה, "Epson" הייתה בטוחה בחיוניות הצבעים ובבהירות הגבוהה של טכנולוגיית 33LCD , שהציעה תכונות הקרנה יוצאות דופן. לאחר שנים של ליטוש הטכנולוגיה 33LCD, היא כעת הטכנולוגיה הנבחרת עבור תעשיית מקרני התצוגות המקצועיות – והרחק הרחק משאר השחקניות בשוק״. 

 

מוסיף קובי כהן: "הצלחתה של "Epson" בהקרנת תצוגות מקצועיות נובעת לכל אורך הדרך מההקשבה ללקוחות ולימוד התעשייה וצרכיה. המקרנים שלנו משתתפים כיום באופן פעיל באינספור כנסים, אירועי חוצות ומופעי ענק ברחבי העולם ובמיוחד בישראל. כעת, עם היציאה משנת הקורונה נראה יותר ויותר אירועים ותצוגות בהן יתבצע שימוש במקרנים שלנו. הם קלים ביותר בשימוש, מפגינים מקור אור עוצמתי במיוחד ועמידים ביותר לכל פגעי הסביבה. מקרני הלייזר שלנו מסמנים כיום קפיצת מדרגה משמעותית מבחינת הביצועים ומחזקים את מיצובה של החברה כמספר 1 בשוק ההקרנה העולמי״.