כותרות אחרונות
Search

המותג הספרדי פונט רומא שכבש את העולם!

צילום: סטודיו ה "משביר"

 

"P U N T  R O M A"!
פונט רומא: המותג הספרדי שכבש את העולם!

 

השם יכול להטעות אבל "PUNT ROMA", על אף נטייתו לבירת ארץ המגף, הוא מותג ספרדי בכל רמ"ח איבריו. המותג, המלווה שנים רבות נשים ברחבי העולם ובעל נוכחות דומיננטית של יותר מ-400 חנויות, אשר חצי מהן ממוקמות באזור ספרד ולמעלה מ-200 חנויות נוספות אשר ממוקמות בכשלושים מדינות ברחבי הגלובוס במיקומים אופנתיים ויוקרתיים כמובן.

 

 

הסטייל של "PUNT ROMA" מתאים לכל אישה, בכל גיל ובכל מידה. לכל אחת ואחת הסגנון הייחודי שלה, לכן המותג שם לו למטרה להרחיב את ההיצע באופן תמידי וכמה שיותר. הייצור מוקפד ובאיכות הגבוהה ביותר עם מחיר הולם וטווח מידות רחב הנע בין 54-38 כך שאין סיכוי שלא תמצאו כאן משהו לטעמכן. החברה שולטת בתהליך הייצור של כל יצירה, מעיצובה דרך כל הפרטים הקטנים ועד להצגתה בחנות, באמצעות תצוגה מוקפדת, ברורה ומסודרת של סיפורים, טרנדים, צבעים ואביזרים להרכבת הלוק המושלם.

 

קולקציית החורף 22\23 כבר נחתה בישראל ולשמחתנו, היא מציעה מבחר לוקים אופנתיים שכל אחת בעלת סגנון שונה תוכל להתחבר אליהם:

 

האורבנית
פריטים בשחור, לבן ואפור, בשילוב אביזרי מתכת ואבני יוצר טוטאל לוק מושלם של קז'ואל
עסקי עכשווי.

 

צילום: סטודיו ה "משביר"

 

הקלאסית
בעזרת שילוב דגמים אהובים של מעילים, חולצות מכופתרות וסריגים גיאומטריים – עם תיבול של גוון בורדו א-לה- חורפי המראה הקלאסי הוא מושלם לפגישות ודייטים של ליל חורף קר.

 

צילום: סטודיו ה "משביר"

 

 

הרומנטית
שילוב מכנסיים וסריגים במראה קל ונינוח, לצד צבעוניות מעושנת בגווני פודרה, כולל מעילים נפוחים טרנד חשוב מאוד בעונה הקרובה.

 

צילום: סטודיו ה "משביר"

 

 

הטרופית
שילוב דפוסי חיות ועלים בצבעוניות עדינה של קרם וזית – שמור לנועזות במיוחד.

 

צילום: סטודיו ה "משביר"

 

החורפית
שילוב סריגים ארוכים, שכמיות עוטפות וחמות, פרנזים ומשבצות בגוונים עדינים המשדרים רוגע והתחדשות – עושה חשק לכוס תה בלילה גשום.

 

צילום: סטודיו ה "משביר"

 

בגזרות המכנסיים

נוכל למצוא מכנסיים רפויים, עם אורכי רגליים וקרסול ישרים בבדים משובצים או רגילים עם טקסטורה, מכנסי דגמ"ח למראה נינוח עם כיסים פונקציונליים ובדי קורדרוי רכים ומלטפים.

 

צילום: סטודיו ה "משביר"

 

הצבעים הם נצחיים ותמיד מנצחים: בז', קאמל, חום שוקולד, אפורים משולבים בצבעי חורף עזים כמו אדום סגול וירוק, המשדרים אנרגיה ואופטימיות.

 

את הקולקציה החורפית של "PUNT ROMA" ניתן למצוא בסניפי רשת המשביר, היבואנית הבלעדית של המותג בישראל. בהמשך למתיחת הפנים שהרשת מבצעת בשנה האחרונה ובתוספת מותגי על נוספים כמו "KENNETH COLE NY", "מורגן" ועוד… המשביר הופכת למרכז אופנה עכשווי מלא בסטייל ולא מתפשר וכזה שמכיל את המותגים שהם המילה האחרונה בעולם עיצוב האופנה.

 

אם את מחפשת מלתחה מיוחדת לחורף הקרוב ולהיות בטוחה שאין עוד מישהי בסביבה שתגנוב לך את ההצגה באירוע חברתי – "PUNT ROMA" הוא המותג המושלם עבורך.

ניתן להשיג ברשת המשביר ובאתר האונליין: https://365mashbir.co.il/