כותרות אחרונות
Search

חברת "Air Doctor" שירותי רפואה פרטית מונגשת בחו"ל, זכתה בפרס הנחשב "היהלום" בקטגוריית "השפעה אסטרטגית" בכנס "DIA" אמסטרדם.

מייסדי חברת "Air Doctor" צילום: נתי כהן

 

 

חברת "Air Doctor" אשר מציעה שירותי רפואה פרטית מונגשת בחו"ל זכתה בפרס הנחשב "היהלום" בקטגוריית "השפעה אסטרטגית" בכנס "DIA" אמסטרדם.

Air Doctor, חברת הסטארט-אפ בתחום הבריאות המקשרת בין מטיילים לרופאים מקומיים ברחבי העולם, זכתה בפרס "היהלום" בקטגוריית "השפעה אסטרטגית" בכנס "DIA" אמסטרדם שנערך השנה בצורה מקוונת.

 

"DIA", הינו ארגון שמאגד אנשים מכל העולם למציאת פתרונות רפואיים/מדעיים טובים יותר. חברי ה- "DIA" מתכנסים לשיתוף פעולה ולפתרון בעיות, דנים באתגרים גלובליים ומקומיים העומדים בפני תחום מדעי החיים. מטרת ה- "DIA" היא להביא למדיניות, רגולציות, מדע, מחקר ופיתוח טובים יותר ובסופו של דבר לתוצאות טובות יותר עבור מטופלים ברחבי העולם.

 

מדי שנה "DIA" מקיימים כנס בינלאומי (הפעם הכנס התקיים בצורה מקוונת), אשר מאיר בזרקור על החברות המובילות והפורצות דרך בתחומן. השנה כאמור, חברת "Air Doctor" זכתה בפרס ההשפעה האסטרטגית של השנה.

 

ג'ני כהן דרפלר, מנכ"לית ומייסדת שותפה של חברת Air Doctor: "הזכייה הזאת מרגשת ובלתי מובנת מאליה.Air Doctor  אמנם נולדה מתוך חוויות הטיול של הצוות המייסד, מתוך התחושה הלא נעימה שאתה מקבל כשאתה חולה במדינה זרה ולא יודע למי לפנות או איך למצוא את השירות הרפואי הטוב ביותר עבורך, אך דווקא בשנה בה תנועת השמיים נעצרה ולמעשה כל העולם עצר מלכת, אנו שמחים שניתנה לנו ההזדמנות להשפיע לטובה ובעתיד הנראה לעין, על מיליוני אנשים ברחבי העולם, והכל במרחק קליק באפליקציה. בימים אלו במיוחד שהעולם נמצא במגיפה גדולה אנחנו מבינים את הצורך ואת החשיבות של פתרון כמו Air Doctor".

 

מייסדי חברת "Air Doctor" צילום: נתי כהן

 

אודות "Air Doctor":

"Air Doctor" חברת הסטארט-אפ בתחום הבריאות המקשרת בין מטיילים לרופאים מקומיים ברחבי העולם, נוסדה בשנת 2016, על מנת לסייע למטיילים שחולים בחו"ל וזקוקים לייעוץ או טיפול רפואי (שאינו חירום). היא יצרה רשת של רופאים פרטיים מקומיים אליהם יכולים המטיילים לגשת, בדרך כלל באמצעות ביטוח נסיעות או הטבות. הפלטפורמה זמינה ברחבי 42 מדינות בחמש יבשות ומאפשרת לך לחפש רופא לפי מיקום, שפה, מומחיות ועלות.

 

במרץ 2020, "Air Doctor", גייסה 7.8 מיליון דולר במימון סדרה א'. את הסבב הובילו קמט ונצ'רס (בונה המיזמים הנתמך על ידי AXA) וחברת הביטוח הפניקס.

 

פרטים נוספים באתר Air Doctor": www.air-dr.com"